Sasuke
Bol som nadšený keď to Kiri povedala.
,,Jasne zabudnime na to." Súhlasil som.
Po chvíle prechádzania som ucítil cudziu chakru.
,,Čo je Sasuke?" Opýtala sa ma Kiri.
,,Niekto nás odpočúva." Oznámil som jej.
,,To je chakra môjho bijuu." Odpovedala mi Kiri.
,,Bijuu? Akože si jinchuriki?" Spadla mi sánka.
,,Áno... môj bijuu je 10 chvostý dračí démon Akuma." Usmiala sa. Bola prekvapivo pokojná.
,,Dokážeš ovládať jeho chakru?" Opýtal som sa. Nedokážem uveriť že toto dievča je jinchuriki. Ona urobila rasengan...nebol modrý ale čierny.
,,To je jeho chakra?" Spýtal som sa.
,,Hai...je strašne ťažká na ovládanie..." Vysvetlila mi.
Naruto
V noci som vyliezol zo stanu...skontroloval som Sasukeho a Kiri stan ale spal tam len Sasuke...išiel som do lesa hľadať Kiri..po pár minútach som ju konečne našiel. Sedela pod stromom a vyzerala že medituje. Skoval som sa za strom a potláčal moju chakru aby si ma nevšimla.
Zrazu niečo začala hovoriť...nerozumel som tomu ale znelo to ako keby odpovedala na otázky. Čo to k čertu je...ako keby s niekym komunikuje cez myseľ. Po pár minútach prestala a zašepkala:
,,Stále si rovnaký Akuma." Ako to dopovedala usmiala sa. Nie veľký úsmev len sa pousmiala. Kto môže byť Akuma...napadol ma ako prvý dračí démon Akuma ale to je blbosť aby bola Kiri jinchuriki...teda všimol som si dračiu kožu na jej ramene ale je to proste blbosť.
,,Naruto viem že si tu." Zaznel Kiri hlas.
,,Ahoj..hehe." Odpovedal som nervózne.
,,Čauko...chceš si sadnúť?" Spýtala sa a potlapkala na miesto vedľa nej.
Kiri
,,Predpokladám že si počul môj rozhovor s Akumom." Povedala som.
,, Takže aj ty si jinchuriki?" Spýtal sa.
,,Hai." Prikývla som. Naruto sa pousmial.
,,Aspoň v tom nie som sám čo?" Usmial sa znova keď to dopovedal.
,,Je fajn nájsť niekoho podobného." Pousmiala som sa nad Narutovími slovami.
,,Je...vedel som že je tu niekto ako ja ale nie že je z listovej." Priznal Naruto.
,,Počul si o Gaarovi?" Spýtala som sa Naruta.
,, Jasné že hej...je to môj kamarát." Odpovedal mi.
,,Uzumaki Naruto...z každého nepriateľa si dokážeš urobiť kamaráta...to na tebe obdivujem." Povedala som mu s miernym úsmevom.
,,To je pravda... neverím tomu že vážne si jinchuriki." Hovoril.
,,Nie všetko je ako sa zdá." Povedala som mu a usmiala sa na neho.
,, Môj život bol z veľkej časti čiernobiely..aj tvoj?" Spýtal sa.
,,Áno ale...jeden môj dobrý kamarát mi povedal: Život nie je zcela čiernobiely..väčšina je šedá ale z tejto šedej sa stáva farebná vďaka ľuďom ktorý ti pomohli ho ozvláštniť."
Taak dúfam že sa vám kapitolka páčila som rada za každý koment a hlasovanie.
Vaša autorka
Sayonaraaa<3
YOU ARE READING
To dievča z Akatsuki
FanfictionĎalsí Naruto príbeh. Hlavná postava je Namikaze Kiri ktorá odmalička žije s Akatsuki.