Pravda

13 2 0
                                    

Naruto
Do hajzlu. Kiri je na strane Akatsuki s Painom a ostatnými..dokonca použila aj Madaru.
,,Youndaime...ako prvé si vezmi západnú stranu, sandaime východnú." Rozkázala im Kiri. Pozrel som sa na ňu so strachom v očiach. Ovládla Edo Tensei.
Vykročila smerom ku mne. Keď som sa jej pozrel do očí všimol som si že má inú farbu farbu dúhoviek.
,,Kiri?" Zašepkal som. Vedel som o tejto technike. Používa sa pri zvitkoch. Väčšinou sa do zvitku zapečatí technika ktorú dotyčný hľadá a spolu s ňou aj kliatba. Kiri sa to pravdepodobne stalo.
,, Áno Naru?" Opýtala sa.
,,Prepáč." Ospravldnil som sa a Sasuke ju uspal.
Sasuke
Nie uspal oprava šlahol som ju po hlave latou.
,,Mal si ju iba uspať!" Zhúkol na mňa Naruto.
,,Drž hubu a ber ju skôr než si nás všimne Madara." Odvrkol som.
,,Je poznamenaná kliatbou." Oznámil som.
,,O čom to meleš aká kliatba?" Prekrútil som očami a pozrel sa na neho.
,,V tom zvitku s Edo Tensei je aj kliatba. Jej dúhovky zmenili farbu. Niekto ju ovláda." Neviem či len konšpiroval alebo či mal pravdu.
,, Rýchlo ju odnesieme k Kakashimu ten by mal byť v liečebnom stane." Zavelil som a rozbehli sme sa do stanu.
Dobehli sme tam čo najrýchlejšie to šlo a vtrhli tam ako FBI.
,,Kakashi-sensei Kiri je poznamená kliatbou zo zvitku treba jej pomôcť." Vyhŕkol Naruto.
Kakashi
,, Predsa len je to ona. Ako sa vám podarilo ju uspať?" Pozrel som sa na nich, Naruto sa pozrel na Sasukeho a Sasuke si nervózne odkašlal:
,, Dlhý príbeh." Vykecol.
,,Preriahol ju latou." Vysvetlil Naruto.
Bože ten Sasuke je niekedy taky vypípané neslušné slová ale niekedy je aj šikovný....v tomto prípade nie.
Vyhrnul som Kiri rukáv a všimol si dračej kože.
,,Toto nie je dobré. Ona má v sebe chakru najmocnejšieho démona tým pádom musíme postupovať veľmi opatrne a nešlahať ju latou po hlave." Posledných 5 slov som zvýraznil a mieril tým na Sasukeho.
,, Najmocnejšieho démona?" Opýtal sa.
,,Ty tupelo hovoril som že je jinchuriki." Vynadal Naruto Sasukemu.
Kiri
Zobudila som sa na ostré biele svetlo čo mi svietilo do očí. Pár krát som žmurkla a videla pri sebe odpečaťujúcu jednotku. Potom som sa pozrela na svoju ruku kde bola pečať z Edo Tensei len trocha pozmenená.
,,Nebojte slečna Namikaze...nebude to bolieť." Upokojila ma nejaká pani a tým začal robiť nejaké pečate...potom si už nič nepamätám. Opäť som sa zobudila na volanie môjho mena.
,,Kiri..." Zašepkal hlas... ženský hlas.
,,Ano?" Odpovedala som. Zrazu sa predo mnou zjavila červenovláska.
Taaak dúfam že sa vám kapitola páčila a šťastný nový rok.
#silvesterbezpetard
Vaša autorka❤️🥰

To dievča z AkatsukiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora