Kiriino tajomstvo

13 2 1
                                    

Sasuke
,,Kiri-chan?" Vykoktal som zo seba.
,,Kiri!" Zhúkol Naruto.
,, Prepáčte chlapci...ale ja som v Akatsuki." Uškrnula sa ako by jej to vôbec nebolo ľúto.
,,Ja som to vedel." Povedal Kakashi.
,, Ale ale že by sme si vspomenuli?" Opýtala sa Kiri.
,,Myslel som že si mŕtva." Odpovedal Kakashi.
,,O čom sa to tu točí?!" Spýtal som sa.
,,Keď ste ešte boli na akadémii ja som bola už jounin..chodila som na misie s Kakashim a ešte niekým...no raz ma Kakashi odviedol do lesa a nechal ma na pospas osudu.. pekné od neho však? Bol mi ako otec a toto sa stalo..." Kiri di povzdychla.
,,Ver mi..nechcel som." Odpovedal jej Kakashi sensei.
Kiri
,,Bol to rozkaz hokageho-sama chápem. Ale nebolo to od neho trocha hnusné?" Nútila som ich zamyslieť sa... Pohram sa s nimi, zahrám im na city a bude to.
,,Bolo ale rozkazy sú rozkazy... sú to pravidlá." Vysverlil mi Kakashi...ha Bingo.
,,Lenže ten kto poruší pravidlá je odpad však? Ale ten kto opustí kamarátov je horší než odpad. Nie je to tak?" Zopakovala som to čo mi kedysi povedal.
,,A-ale." Zakoktal sa...už mu došli slová.
,,Kiri prečo?" Spýtal sa ma Sasuke.
,,Chápem prečo im ale prečo aj mne?!" Vyhrkol Naruto.
,,Tebe nie Naru...teba mám až moc rada."
Prepáčte za tak krátku kapitolu ale blbne mi klávesnica a teraz som sa vrátila z tréningu predchvilou... Každopádne prajem vám pekného Mikuláša a možno zajtra bude špeciál.
Vaša autorka ❤️

To dievča z AkatsukiWhere stories live. Discover now