Kiri
Počkala som kým všetci zaspia. Bolo asi čo ja viem pol piatej ráno. Zdrapila som zvitok a vybehla zo sídla. Vždy hovorím sídla ale nie je to sídlo. Je to skôr ako stará opustená chatrča... akorát naše sídlo je v podzemí pod ňou. Utiekla som do lesa na čistinku k jazeru.
Sadla som si pri jazero. Otvorila som zvitok.
Podmienky:
-Používateľ musí byť kľudný
-Používateľ musí poznať pečate vôl, drak, býk a líška
-Používateľ je povinný predstaviť si tvár a meno vyvolaného
Postup:
-Otvorte zvitok a naneste do stredu vlastnú krv tak uzatvoríte zmluvu s vyvolaním. Pri tomto je používateľ povinný predstaviť si tvár a meno vyvolaného
-Po nanesení krvy zopakujte meno vyvolaného 3X
Urobila som ako postup hovoril.
,,Madara Uchiha, Madara Uchiha, Madara Uchiha." Zašepkala som 3X do vetra.
Zo zeme sa vynorila rakva.
Madara
Proste len tak z ničoho nič som zasa videl svetlo mesiaca. Pozrel som sa dole. Uvidel som tam ženu. Keď sa na mňa pozrela hneď som vedel že to je Kiri.
,, Kiri?" Zaznel môj hrubý hlas.
Ona sa poklonila.
,,Madara-san." Pozdravila ma.
,, Takže si to ty." Povedal som.
,,Hai." Odvetila jednoslovne.
,, Nehovor mi Madara-san.... vychovával som ťa vyše roka." Povedal som jej. Pozrela sa na mňa neveriacky.
,, Takže bola to pravda." Zamumlal si.
,, Áno si dcéra Yondaimeho ale ja som ťa vychovával rok zatiaľ čo on ani to nie. Takže technicky som ako tvoj nevlastný otec. Načo si ma vyvolala?" Opýtal som sa chladne.
,,Chcem zničiť Konohu. Chcem sa pomstiť." Odvrkla.
,,Ha...predsa len si viac po mne ako po Minatovi." Zasmial som sa.
Itachi
V noci som sa zobudil na to že som bol smädný. Po ceste som sa pozrel do Kiriinej izby. Keď som uvidel že je prázdna spanikáril som. Obliekol som sa a vyletel zo sídla. Vybehol som instantne do lesa k jazeru. Schoval som sa za strom.
,,Ale Madara potrebujeme plán." Počul som ženský hlas. Bola to Kiri. Zahmlilo sa mi ored očami....povedala Madara?
,,Žiadne Madara...som tvoj otec. A čo sa plánu týka vezmeme k nám Obita a ty vyvoláš ešte ostatných Hokage čo zomreli." Vysvetlil jej Madara. Počkať akože ako otec veď ona je dcéra Yondaimeho.
,,Ale Minata vyvolať nemôžem...jeho dušu si vzal boh smrti." Vysvetlila.
,,Ale časť z tvojho démona je aj v ňom. Keď do teba zapečatil druhú polovicu stihol len štvrť. Štvrť je v ňom." Opravil ju Madara.
Kiri
,,Teraz vlastne musíš vykonávať moje príkazy nie?" Opýtala som sa.
,,Nie...tada nemusím ak povieš že nemusím." Odpovedal.
,, Dobre... nemusíš vykonávať moje príkazy...takto?" Opýtala som sa.
,,Presne... Hashiramu a Tobiramu si vezmem pod kontrolu ja....ty si vezmi Sandaimeho a Yondaimeho." Hovoril.
,,Hai." Odvetila som a vyvolala ich.
,,Madara." Zavrčal Yondaime.
,,Čo sa deje Minato? To nie ja...to urobila moja dcéra." Zavrčal na Minata provokatívne.
,,Kiri by to neurobila...tá je v Konohe....v žilách jej koluje krv klanu Namikaze...toto by neurobila." Obhajoval ma môj nič netušiaci otec.
,,Ale áno urobila." Odvetila som. On sa otočil a pozrel na mňa s prekvapením, dtrachom a nechapavostou v očiach.
,,Ahoj ocko." Pozdravila som ho.
Taaak dúfam že sa vám nová kapitola páčila. Vaša autorka ❤️🔥
YOU ARE READING
To dievča z Akatsuki
FanfictionĎalsí Naruto príbeh. Hlavná postava je Namikaze Kiri ktorá odmalička žije s Akatsuki.