Vspomienky z Akatsuki

17 1 0
                                    

Kiri
Zrazu som začala vspomínať na Akatsuki keď som len tak ležala v posteli. Ako prvá vspomienka ma napadla s Itachim.
Bol už večer a hviezdy svietili. Ja som bola na verande nášho sídla a sedela som tam so zapnutým rádiom a knižkou. Zrazu mi niekto prekryl oči rukami. Bol to Itachi.
,,Čo čítaš?" Spýtal sa. V rádiu hrala pesnička Counting stars. Bola to moja a Itachiho songa...no proste keď som mala 14 tak hrala v rádiu a Itachi ma vyzval k tancu len tak na tú songu.
,,Krv a ruže." Povedala som a usmiala sa.
,,Naša songa...Hidan s Zetsuom si fakt neprestanú robiť z toho srandu." Pousmial sa Itachi.
,,To teda fakt nie." Odpovedala som s úsmevom a pokračovala v čítaní.
,,No tak ťa aspoň vyzvem k tancu keď už ide tá naša songa nie? Takže...smiem prosiť?" Povedal a uškrnul sa.
,, Čo už s tebou Uchiha." Zasmiala som sa a jeho pozvanie prijala.
Ako ďalšia ma napadla oslava mojich 17.
Sedeli sme s Deidarom v mojej izbe a Deidara napadlo že si zaspievame karaoke...zasmiala som sa na tom..mam taký pocit že sme spievali Riptide, Tattoo a podobné blbosti. Ani jeden z nás nevedel text ale spievali sme...všetci sme sa na tom smiali jak šalený.
Pousmiala som sa na tom v posteli. Potom ma napadlo ako sme robili tortu pre Konan. Robili sme ju ja, Obito, Itachi, Deidara.
Najprv Obito vzal múku a dal mi ju na tvár. Samozrejme ja som sa nedala a vrátila som mu to...ale sejmulo to aj Deidara takže ten ma chcel trafiť ale ja som sa uhla tak trafil Itachiho...bola to neskutočná sranda....chcem sa vrátiť.
Ja viem že je to úplne random kapitola ale napadlo ma že to môže byť super

To dievča z AkatsukiWhere stories live. Discover now