Naruto
Konečne sme zatkli toho ninju...tá dedina ho vzala do väzby a pomocou jutsu vymazala pamäť. Kiri sa zdá byť celkom nervózna.
,,Oi Kiri si v pohode?" Spýtal som sa.
,,Ja? Hej prečo by som nebola?" Odpovedala otázkou a nervózne sa zasmiala.
,,Takže nie si." Povzdychol som si.
,,Inak nevšimol si si že Sasukemu trošku šibe...motá sa a stále sa na mňa čumí." Pošepkala mi Kiri.
,, Podľa mňa nejaká typka z tamtoho zapadákova na neho použila niečo ako love jutsu alebo tak a nepodarilo sa to." Hypotetizoval som.
,,Alebo je opitý." Zamyslela sa Kiri.
,,Sasuke nepije takže to asi nie." Vysvetlil som jej.
,,Tiež pravda...asi mu proste šibe." Pokrčil som ramenami.
Sasuke
,,Naruto nebude ti vadiť ak si Kiri nachvíľu požičiam?" Povedal som Narutovi a odtiahol od neho Kiri.
,,Bude ki to vadiť." Odpovedal...
,,Takže nebude ďakujem." Zasmial som sa a vzal si Kiri k sebe.
,,Tu sa utáboríme." Oznámil Kakashi.
,,Super. Kiri poď pôjdeme na prechádzku." Ani som sa nepýtal, schmatol Kiriinu ruku a išiel s ňou do lesa.
,,Sasuke čo potrebuješ?" Opýtala sa ma.
,,Ale len sa porozprávať." Uškrnul som sa na ňu.
,,Nie ani na to nemysli." Povedala mi...ja som k nej prišiel bližšie
,,Prečo? Bude zábava." Pošepkal som jej do ucha.
,,Sasuke! Nechcem ti ublížiť." Vysvetlila mi. Začal som sa hrať s jej vlasmy.
,, Prosím....len jeden bozk a dám ti pokoj."
Usmial som sa.
Kiri
K sakru čo teraz...
,,Sasuke prestaň." Povedala som mu rázne.
,,K Narutovi by si takáto nepríjemná nebola...no tak..nechcem toho až tak veľa." Snažil sa so mnou flirtovať....stále nechápem prečo sa všetkým dievčatám páči.
,,Sasuke...Naruto je rozdielny príklad..." Vysvetlila som.
,,Máš ho radšej však? To myslíš tým rozdielny. Keby on chce aby si ho pobozkala tak to urobíš...no tak...nechcem toho veľa." Povedal mi a díval sa mi priamo do očí...ak použije sharingan...
,,Sasuke to by už stačilo." Snažila som sa odsotiť ale nešlo to proste.
,,No taak...ty vieš že to chceš ale niečo v tebe ti hovorí že nie. No tak...jeden nevinný krátky bozk... prosím." Snažil sa ma presvedčiť.
,,Sasuke...ty už si ho dostal..." Odpovedala som.
,,Chcem ďalší." Pošepkal mi.
Deidara
,,Ale ale čo to tu máme? Hrdličky?" Zasmial som sa. Plán je jasný... predstierať že sme zabili Kiri ale Kiri doviesť živú naspäť do Akatsuki. Fake telo proste primitívna technika náhrady akorát že Tobi tam dá ešte svoju techniku aby to čo najdlhšie vydržalo tváriť sa ako Kiriino telo... maximálne 2 týždne. A navyše je to dosť presvedčivá technika.
,,Kto si?!" Zavrčal ten malý Itachiho brat.
,, Vypadni fagan." Odvrkol som.
,,Iiiik Senpai je naštvaný." Povedal Tobi a schoval sa za strom.
,, Čo tu chcete?!" Zavrčala Kiri...je očividné že náš plán pochopila.
,,Bojim." Odpovedal Tobi za stromom.
,,Tobi vschop sa." Upozornil som ho. Samozrejme budeme musieť predstierať súboj.
Kiri
Predstierany súboj... chápem.
,,Sasuke schovaj sa za mňa. Pravdepodobne idú po tebe." Povedala som Sasukemu.
,,Práve naopak dievčatko.." Zachychotal sa Deidara. Sasuke sa na neho zmätene pozrel. Využila som toho a dala mu päsťou do nosa. Spomínala som to že som rýchla? Ak nie tak už to viete.
Sasukeho vyplo na zemi.
,,Iii bojim bojim." Hovoril Obito.
,,Neboj Tobi. Tebe by som neublížila." Usmiala som sa na jeho zatiaľ čo Deidara vymazával Sasukemu pamäť a upravoval mu ju.
,,Hotovo." Ozval sa po chvíli Deidara. Sasukeho pamäť teraz vyzerá asi takto:
Ja a Deidara sme bojovali a on s Tobim avšak Deidara ma zabil a jeho vypol.
Naruto
Išiel som do lesa hľadať Sasukeho a Kiri. Ak ich uvidím bozkávať sa tak prisahám na Hokageho že Sasuke to neprežije.
Chodil som po lese ale po chvíle som narazil na Sasukeho a Kiri. Tá ležala na zemi a Sasuke plakal...no teda slzy mu stekali po tvári a fnukal.
,,Čo sa dočerta stalo?!" Vybehol som na neho.
,,Prišlo Akatsuki a zabilo Kiri...vzali jej démona.." Fňukal.
Taak dúfam že sa vám kapitola páčila noo a taký fun fact: Kiri Sasukemu napálila len kvôli tomu že ma Sasuke naštval lebo zabil Itachiho (moja 3. Najobľúbenejšia postava)
Každopádne nemáte sa čoho báť tu by nemal zomrieť.
Vaša autorka ❤️
YOU ARE READING
To dievča z Akatsuki
FanfictionĎalsí Naruto príbeh. Hlavná postava je Namikaze Kiri ktorá odmalička žije s Akatsuki.