Sasuke
Na ďalší deň som sa strašne hanbil ukázať sa Kiri.
,,Čauko Sasuke." Pozdravila ma akoby sa nič nestalo.
,,A-ahoj." Odzdravil som zahanbene.
,,K tomu včerajšku.." Začala hovoriť ale prerušil som ju:
,,Ano ja viem bol som dementovaný a kretén ale ja som proste nemohol odolať okej? Asi ťa milujem." Začal som tam vylievať svoje pocity.
,,Actually chcela som ti povedať že mi to nevadilo ale díky za ospravldlnenie." Usmiala sa na mňa.
,,Počkaj takže aj ty ma..." Opýtal som sa s nádejou v očiach.
,,To zase nie... nehľadám si vzťah." Vysvetlila mi.
Naruto
,,Kiri-chaan!" Zakričal som na Kiri.
,,Čauko ako sa máš??" Opýtala sa ma hneď ako som k nej dorazil.
,,Som nahypený teším sa mega na misiu." Povedal som jej.
,,Inak aj ja a hádaj čo som zbalila.." Hovorila.
,,Je to to čo si myslím??" Spýtal som sa. Ona z tašky vybrala vifonky a ramen.
,,Je to to čo si myslíš." Usmiala sa.
,,Si úžasná Kiri-chaan." Objal som ju. Sasuke žiarlil... Hehe tak mu treba.
,, Naruto padaj od nej." Zavrčal Sasuke.
,,Ani náhodou..Strč sa Sasuke." Odvrkol som. Kiri sa postavila medzi nás aby zabránila bitke medzi mnou a Sasukem ktorá by asi aj bola.
,,Oi..som tu." Pozdravil nás Kakashi sensei.
,,Ohayo gozaimasu." Pozdravila ho Kiri.
Kiri
Celú cestu som išla medzi Sasukem a Narutom. Celkom ma dostalo Sasukeho ,,vyznanie,, ale stane sa...aj Deidara to skúšal ale nedopovedal to...chvala bohu.
,,Utáboríme sa." Oznámil Kakashi sensei.
Začala som stavať svoj stan.
,, Pomôžem ti Kiri." Povedal mi Sasuke.
,, Vďaka Sasuke." Poďakovala som sa mu a on mi začal pomáhať.
,,Naruto bude spať v stane so mnou a Sasuke bude s Kiri...žiadne blbosti." Upozornil nás Kakashi sensei. Naruto ešte chvíľu oponoval ale po chvíli ho to prešlo.
Ja a Sasuke sme sa išli prejsť do lesa.
,,Je mi to fakt ľúto ten včerajšok ja som fakt nechcel.." Začal sa znova ospravldlňovať.
,,Sasuke zabudnime že sa niečo také stalo ok?" Navrhla som. On prikývol.
Taak dúfam že sa vám kapitola páčila
Vaša autorka
YOU ARE READING
To dievča z Akatsuki
FanfictionĎalsí Naruto príbeh. Hlavná postava je Namikaze Kiri ktorá odmalička žije s Akatsuki.