3

208 19 6
                                    

Hoseok'u evde bıraktık, tatlı istediğimde mutfağa koşmuştu, bu huyu çok tatlıydı.

Şu lavuğun buluşma yerine gittik, ileride oturmuş duruyordu,  yanına giderek eğildim.

"Lan sen hoseok'u mu bekliyorsun?"

"E-evet"

"Heh sen gel bakim"

"Ne?"

"Gel olum,konuşucaz"

Korkarak kalktığında ilerledik, tenha ya geldiğimizde sırıttım.

"Bak cici oğlan, seni hoseok' un çevresinde, sosyal medya hesaplarında, mesaj kutularında görürsem, o parmaklarını tek tek kırar,başını gövdenden ayırırım, bu gün keyfim yerinde olduğu için senin o bok suratını dağıtmayacağım, anladın mı beni?"

"A-ama biz"

"Kes sesini, siz diye bir şey yok, hiç de olmadı, anladıın?"

"A-anladım"

"Aferin, şimdi siktir git benim asabımı bozma"

Korkarak gittiğinde jin kafasını salladı.

"Olum hoseok sevgili yapınca biz niye ayırıyoruz amk"

"O daha kırmızı mercimek yeşil mercimek ayıramıyo kaldı insan ayırıcak"

Güldüklerinde bende güldüm, avm'de biraz gezdikten sonra eve geldik, salonda oturmuş telefon ile oynuyordu.

Bizi görünce güldü.

"Hoşgeldiniz"

Oturduk, kafamı omuzuna koydum.

"Ne yaptın  gönlümün papatyası"

"Kazan dibi yaptım, bir ara merak edip istemiştin"

"Valla de"

"Valla"

Gülerek yanağını öptüm.

"Getirsene"

Kalkarak gittiğinde geri yaslandım.

"Yemek yapamayıp mükkemmel tatlı yapması.. Hala çelişki deyim"

"Duyuyorum yoongi"

"Sustum"

Diğerleri güldüğünde göz devirdim,  hoseok tepsi ile geldiğinde kıpırdandım, hepimiz bir tabak aldık.

Bana öyle bir bakıyordu ki, tatlıyı yediğimde çok güzel olmuştu, diğerleri fikirlerini belirtirken onları duymuyordu bile.

"Güzel olmuş"

Yanağını öptüğümde güldü ve önüne döndü.

"Çocuğu dövmedin dimi?"

Göz devirip tabağı bıraktım.

"Dövmedim, merak etme"

"Sağın solun belli olmuyor"

Göz devirdiğimde bana yaslandı, kolumu beline sardığımda göğüsüme sindi, kızıl saçlarını öperek güzel yüzünü izledim.

sope:friendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin