Bu gün eve dönüyorduk ve mutluydum, dinlenmek için gelmiştik amk içimize cin girsin diye değil.
Hoseok kafasını omuzuma koyduğunda elimi yanağına koyarak okşadım, gükerek bana döndüğünde dudaklarını öptüm, en arkada oturmuştuk ve neredeyse herkes uyuyordu.
Gözlerini kapattığında sıkıca sarılarak bende gözlerimi kapattım ve gelene kadar uyudum.
Dürtülmemiz ile uyandık, kendimize gelerek arabadan indik, çantalarımızı alarak park ettiğim arabaya gittik.
Yüzümü ovarak kendime gelip arabayı çalıştırdım ve eve sürdüm.
Sonunda geldiğimizde biraz daha uyumak için odalara dağıldık, üstümü değiştirdim, hoseok geldiğinde kucağıma alarak yatağa uzandım, sıkıca sarılmıştı.
Dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, ensemi tutarak beni kendine bastırdığında üstüne çıktım, belini okşarken bacaklarını belime sardı.
Çenesini tutarak dudaklarını bıraktım, boynuna eğildim ve öpücüklerimi dizdim, yutkunduğunda dilimi boynunda gezdirdim.
Sürtündüğünde yutkunarak geri çekildim, gözlerime öyle bir bakıyordu ki, elleri t-shirtü me gittiğinde çıkartmasına izin verdim.
Bir birimizi soyduk, çıplak vücudunu süzdüm ve beline dudaklarımı bastırdım, kıkırdadığında gülerek dudaklarını öptüm.
Sessiz olmamız gerekiyordu ve bunu yapabileceğimizi sanmıyorduk.
Tenini keşfederken kısık inlemeleri aklımı bulandırıyordu.
/-/-/ 😁
İçine boşaldığımda yatağa uzandık, vücudu izlerim ile kaplıydı ve sesimizi ayarlayamamıştık.
Kolunu tutarak kendime çektim ve sıkıca sarıldım, şişmiş ve kızarmış dudaklarını öperek yanağını okşadım, gözleri kapalı duruyordu.
Kalkarak kucağıma aldım, banyoya girerek yıkandık, üstümüzü giyindik, yatağın çarşaflarını değiştirdik ve uzandık.
Uykuya daldığında gülerek gözlerimi kapattım, jin'in sesini duyduğumda kaşlarımı çattım.
"Taehyung video aldın mı"
"Aldım"
Anlıma vurdum, daha sonra sıçıcaktım ağızlarına.
"Kim taehyung"
Bağırdığımda koşma sesleri geldi, hoseok kıpırdandı.
"Ne oldu?"
"Kendince salaklık yapıyorlar"
Güldüğünde yanağını öptüm.
"Uyu hadi"
Kafasını salladığında bende gözlerimi kapattım ve uyumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope:friend
Fanfiction18 yıllık arkadaşlık ve bir ay sevgili lik, belki bir kaç yıl ve ya ay da çocuk?