Taehyung'un önüne geçtim, elimi uzattığımda telefonu verdi, videoyu sildim, yeniden uzattığımda flaşı uzattı, kaşlarımı kaldırdığımda ikinci flaşı uzattı ve kafasını eğdi.
Jin'e döndüğümde telefonu uzattı.
"Böyle bir bok yemeyin yoksa dayağımı yersiniz"
Kafa salladıklarında telefonları geri uzatıp yukarı çıktım, kıkırdadıklarında göz devirdim.
Jungkook gözlerini ovarak bana döndü.
"Amk sessiz olsaydınız,uykumuz kaçtı"
Oflayarak odaya girdim, arkamdan gülüyordu piç, uyuyan hoseok' un yanına oturdum, örtü üstünden kaymış t-shirt de beline kadar yukarı çıkmıştı.
Üstünü düzelterek örtüyü yerden aldım, saçlarını öperek yanağını okşadım.
"Hoseok"
Mırıldandığında güldüm.
"Kalk hadi, öğlen oldu"
Kolları üzerinde kalktı, koltuk altından tutarak çekip bacaklarıma oturttum, kafasını göğüsüme koyarak esnediğinde dudaklarını öptüm.
"Kahvaltı hazırlıycam, elini yüzünü yıka"
"Altım acıyo"
Dudaklarını büzerek iri kahve gözlerini kırpıştırdı, kafamı salladım, kalkarak banyoya götürdüm, elini yüzünü yıkadığında yatağa götürüp uzandırdım, t-shirtü yukarı çekip boxer'ı indirdim.
Bacaklarını açarak yanda duran kremi aldım, deliğine sürmeye başladığımda soğuktan titredi, parmağımı geri çektim ve mendile silerek boxer'ı giydirdim.
Dolaba giderek şort aldım ve giydirdim, kucağıma aldığımda göğüsüme sindi, kapıyı açarak aşşağı indim.
Mutfağa girdiğimde masa hazırdı, hoseok'u oturttuğumda diğerleri de geldi.
Oturduklarında ses çıkartmadılar ama hafif sırıtıyorlardı, jimin kendini tutamayıp güldüğünde sandaysini ittim, yere düştüğünde diğerleri de güldü.
Göz devirdim, hoseok onları takmıyordu bile ama yanakları kızarmıştı.
"Susun"
Kendilerini zor durdur dular, namjoon gözlerini ovdu.
"Of sessiz olsaydınız keşke, jin de yataktan çıkarak koştuğunda müdehale de edemedim"
"Fark ettim"
İma ile konuşunca taehyung ve jin kafalarını eğdiler, göz devirip tabağıma döndüm, hoseok ise tabağından başını kaldırmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope:friend
Fanfiction18 yıllık arkadaşlık ve bir ay sevgili lik, belki bir kaç yıl ve ya ay da çocuk?