Hoseok' u evden kaçırmıştım, diğerleri peşimize takılmasın diye gizlice çıktık.
Hafif müzik çalarken istediğim yere geldik, arabayı garaj'ı uçuruma bakacak şekilde park ettim.
Müziği kapatmadan indik, bagajı açtığımda gülerek bana döndü, halı sermiştim ve bir kaç minder atarak düzenlemiştim, yiyecekler kenarıda duruyordu.
Boynuma sarıldığında gülerek beline sarılıp boynunu öptüm, ışık olmadığı için yıldızlar net bir şekilde görünüyordu.
Hoseok'u oturtarak yanına oturdum.
"Yoongi çok tatlısın"
Yanağımı öptüğünde anlını öptüm.
"Yalnız kalalım istedim"
Yanakları kızarırken gülümsedi, dudaklarını öperek geri çekildim, yeniden öptüğünde güldüm.
Kesik şekilde öpmeye başladığında güldük, gözlerimiz kapalı öpüşmeyi sürdürdük ki daha fazla dayanamayıp üstüne giderek uzun bir öpücük dudaklarına bıraktım.
Geri çekilerek burunlarımızı sürttüm, ellerini yanaklarıma koyduğunda beline sarılıp kendime çektim ve uzandım.
Kafası göğüsümdeyken sessizliği dinledik, elini okşayarak öptüm, derin bir nefes aldı.
"18 yıllık arkadaşlıktan buraya gelmek"
Güldüğünde bende güldüm.
"Garip geliyor ama bu bir birimize uymadığımız anlamına gelmiyor"
"Biz bir birimiz için yaratılmışız gibi hissetiriyor"
"Çünkü öyleyiz"
Gülerek kafasını kaldırdığında eğilerek saçlarını öptüm.
"Ve bu asla değişmeyecek"
Gözleri dolduğunda kaşlarımı çatarak elimi yanağına koydum.
"Ne oldu?"
"Duygulandım, itiraf edeyim, kime şans versem onlarda seni aradım ama bunu kendime yediremedim, kızlar olmadığında erkeklere döndüm ki sonuçta.."
"Biz arkadaşız, kalbim nasıl olurda arkadaşım için atabilir ki"
(Sonuçta biz erkeğiz, nasıl olurda kalbim başka bir erkek için atabilir ki?
~Jung Hoseok)(burada yoongi'nin tamamamlamasını istedim ve bir kelimeyi değiştirdim sadece :( )
Sözünü tamamladığımda gülüşü büyüdü, elini yanağıma koyarak gözlerime ruhumu görüyormuş gibi baktı.
"Seni seviyorum"
Dudaklarıma eğildiğinde gözlerimi kapattım.
"Seni seviyorum"
Dudaklarımızı birleştirdim ve bütün aşkımı, sevgimi ve değerimi yansıtmaya çalıştım.
Bir kaç dakika sonra ayrıldık, elimi cebime koydum ve kutuyu sıkıca sıktım.
"18 yıl arkadaşlık ve 1 ay sevgili lik, belki bir kaç yıl ve ya ay sonra çocuklarımız?"
Gözleri parladı ve ellerini yüzüme sardı, çocukları çok seviyordu ve baba olmayı istiyordu.
"Çocuklarımız mı?"
Kafamı sallayarak kutuyu çıkarttım.
"Bana evet demen yeterli"
Kutuya şaşkınca baktıktan sonra elimden titreyen parmakları ile aldı, içini açtı ve bana döndü, yanakları ıslandı.
"Yoongi"
Kafasını göğüsüme koyarak ağlamaya başladığında sıkıca sarıldım.
"Bebeğim ağlaman için yapmadım"
"Öküz"
Göz devirdim, kafasını kaldırıp çenemi öptü.
"Sana aşığım"
Gülerek burnunu öptüm, kalkarak kasıklarıma oturdu, kutuyu açarak büyük yüzüğü parmağıma taktı, küçük yüzüğü alarak narin parmağına takarak üstünü öptüm.
"Hayatıma girdiğin için teşekkür ederim hoseok, bana sevgiyi öğrettiğin için teşekkür ederim"
"Asıl ben teşekkür ederim yoongi, sevgini bana verdiğin için teşekkür ederim"
Alınlarımızı birleştirdiğinde sürttüm ve derin bir nefes aldım, kafasını boynuma sakladı,ellerimizi kenetledim ve sessizliğin tadını çıkardık.
Hayatım boyunca tek bir şeyden emindim ki ailemin asla dağılmayacağıydı.
/
Ben bunu neden yazdım bilmiyorum LFLDŞDLDMFJFDLD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope:friend
Fanfiction18 yıllık arkadaşlık ve bir ay sevgili lik, belki bir kaç yıl ve ya ay da çocuk?