7

169 17 4
                                    

Bu gün taehyung odaya koştuğunda ona döndük, gülerek zıpladı.

"Kalkın, kamp'a gidiyoruz"

"Ne kamp'ı?"

Namjoon kafasını sallayarak konuşunca onayladık, taehyung telefonu gösterdi.

"Üç günlük kamp hediyesi çıktı, 4 çadır ve kamp ekipmanları hediye, kore hükümetinin gözünü seveyim amk"

Geri yaslandığım da hoseok kıpırdandı, böyle aktiviteleri çok seviyordu.

"Ne zaman?"

"Yarın, hazırlanın hadi, çadırları düşündüm bile, yoongi ve hoseok aynı çadırda, namjoon ve jin'de aynı, ben tek yatmayı seviyorum bir çadır bana, tek bir çadır kalıyo onuda jimin ve jungkook alır"

Onayladıklarında huzursuzca kaşlarımı çattım.

"Neden yedi çadır yok?"

"Bu referans hediyesi, daha yeni çıktı bende şansa diye katıldım, eğer daha çok talep olursa kişi sayısına göre vericekler"

Kafamı sallayarak kalktım, odalara dağıldık, iki gün dür hoseok ile adam akıllı bile konuşamıyoruz ve diğerleri bunu fark etse de bir şey söylemiyordu.

Çantamı hazırlayarak kenarı koyduğumda kapım açıldı, hoseok içeri girdiğinde kalbim hızlandı, yatağa oturduğunda karşısında durdum.

"Ne oldu? Yüzün asık"

"Jin ve taehyung beni sıkıştırdı"

"Neden?"

"Eskisi gibi konuşamıyoruz, dokunmuyoruz, kavga ettiğimizi sanmışlar, azarladılar"

"Anladım"

Ne söyleyeceğimi bilmiyordum, bunu anladığında kalktı.

"İyi geceler"

Bir cesaret ile sarıldığımda şaşkınca kaldı, bir kaç saniye sonra kafasını omuzuma koyup boynuma sarıldı, kokusunu içime çekerek ayrıldım.

"İyi geceler"

Hafif gülümsedi ve odadan çıktı, yanakları kızarmıştı, gülerek yatağa uzandım.

"Sarılmayı, kokunu içime çekmeyi özledim"

Kafamı sallayarak yan döndüm ve gözlerimi kapattım, gözlerim dolmuştu.

sope:friendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin