Ses'e uyandığımda kalkarak anlımı ovdum, biraz kendime geldiğimde gözlerimi açtım.
Etrafa baktığımda siyah bir odada çıplaktım, etrafa baktığımda hoseok saçlarını kurulayarak yatağa oturdu.
Gözlerimi sıkıca kapadığımda sesini duydum.
"Kalk duş al"
Ses çıkarmadan kalktım, yerdeki kıyafetlerimi toplayarak banyoya girdim, anlıma vurdum.
"Siktir, nasıl oldu bu"
Soğuk suyu açarak altına girdim ve hemen yıkanmaya başladım, şimdi ne olacaktı, bilmiyor ve korkuyordum.
Suyu kapatarak kurulanıp üstümü giyindim, ıslak saçlarımı geri atarak yutkunarak çıktım, kafasını eğmiş ellerine bakıyordu.
Yanına oturdum ve yutkundum.
"Özür dilerim"
"Bende özür dilerim"
Sessiz kaldık, havluyu saçlarıma koyduğunda gülerek saçlarımı kuruladım, bana bakmadan tekrar kafasını eğdi.
"Ne olucak şimdi"
"Unutalım"
"Unutulacak bir şey yaşamadık yoongi"
"Haklısın, bilmiyorum"
"Yaşadık bitti, konusunu açmadan eskisi gibi olalım"
"Eskisi gibi sana dokunamam"
Kafasını salladığında havluyu indirdim.
"Hadi gidelim"
Kalktık, elini tutacak iken kendimi durdurdum, oda ellerini kenetlediğinde odadan çıktık.
Aşşağıya indik ki bizim tayfa da barın kenarlarında uyuyorlardı, göz devirip hepsini uyandırdım, sarsak adımlar ile bardan çıktıklarında hoseok ile göz devirip güldük.
Arkaya doluşmuş uykularına devam ederken arabayı çalıştırdım ve eve sürdüm, uyanmaları için yüksek seste müzik açtım ama uyanmadılar.
"Kaç şişe içtiniz amk"
Hoseok gülerek geri yaslandığında sırıttım, eve geldiğimizde arabayı park ettim, arka kapıyı açarak yandaki hortumu aldım, hoseok vanayı açtığında hepsini ıslattık.
Zıplayarak uyandıklarında gülerek beşlik çaktık, jin yüzünü sildi.
"Kalktık amk kalktık"
Suyu indirdiğimizde arabadan indiler, içeri girdiklerinde kapıyı kapatarak suyu da kapatıp içeri girdik.
Kendimizi koltuğa attık ve onlar gelene kadar gözlerimizi kapadık, o görüntüler ve sesi kulağıma geldiğinde gözlerimi açarak tavana baktım.
Umarım gece rüyama girmezdi ki boynundaki izler parlayarak dikkatimi çekerken ben nasıl rahat uyuyacağımı bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope:friend
Fanfiction18 yıllık arkadaşlık ve bir ay sevgili lik, belki bir kaç yıl ve ya ay da çocuk?