Jimin ve taehyung'un ısrarı yüzünden bu gün bara geldik.
Jin'in babasının bar zinciri olduğu için bize beleş içki getiriyorlardı, herkes dağılmışken hoseok ve ben az içmiştik ki bizim bile kafamız gitmeye yaklaşmıştı.
Sırtımı duvara vermiş otururken sırtını göğüsüme yasladı, beline sarılarak kendime çektim, yanağını öptüğümde güldü, burunlarımızı sürttüm ve belini okşadım.
Boynunu öpmeye başladığımda elleri saçlarıma karıştı, kafam gidip geldiği için kendimi dizginlemem oldukça zordu.
Boynuna abanmıştım ve sıcak teninden ayrılmak istemiyordum, saçlarımı çekerek kendine bastırdığında belindeki kollarımı sıklaştırdım.
Öpücüklerim çenesine duğru çıkarken kalkarak bacaklarıma oturdu, shot bardaklarından biri alarak içti.
Şaşıracağım bir şey yaparak dudaklarımızı birleştirdiğinde kanım kaynamıştı, sıcak dudakları baskı yaptığında dudaklarımı araladım.
Öpüşmeye başladığımızda sıvının dudaklarım arasından kaydığını hissettim.
Yutkunduğumda yine bir bardak aldı, masadaki bütün bardakları bitirdik.
Sürtündüğünde kalçalarını sıktım ve kendime bastırdım, sertleşmiştim ve kalçalarının baskısı patlayacak mışım gibi hissetiriyordu.
Kalkarak yukarı çıktığımda üstümde olan geniş gömleğin düğmelerini açmaya başladı.
Boş bir odaya girdim, kapıyı kilitledim ve yatağa gittim.
Gömleğimi omuzlarım dan sıyırdığın da miniğimi yatağa bıraktım ve t-shirtü çıkarttım, esmer teni parlarken beni kendine çektiğinde buradan dönüşün olmayacağını biliyorduk ve yarının ne barındıracağını tahmin edemiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope:friend
Fanfiction18 yıllık arkadaşlık ve bir ay sevgili lik, belki bir kaç yıl ve ya ay da çocuk?