9

168 17 13
                                    

Her kes farklı noktalarda ve bir birinden uzak yerlerde kamp yapıyordu.

Olduğumuz yerde yakıcak, kap ve kaşıklar, gerekli olan her şey vardı, çadırları kendimiz kurduk ve acıktığımız için atıştırmalık yedik.

Güneş batıp ay çıktığında jin heyecan ile ateşi yaktı, jimin ve namjoon etleri getirdi, jungkook içecekleri ve taehyung ise bardakları, ben olduğum yerde gözlerim kapalı durmuşken hoseok üşengeçlikten kalkmamıştı.

Yemekleri yiyerek atıkları poşette topladık, alarak ileride olan çöpe attım ve geri döndüm, jimin ve jungkook esneyerek kalktıklarında ses çıkartmadık.

Bir kaç dakika sonra taehyung gülerek eli ile bir yer işaret ettiğinde o tarafa döndük.

Çadırlar inceydi ve içeride olan ışık insanların gölgesini dışa vuruyordu, jimin ve jungkook öpüşürken kafamı çevirdim.

"Bize ne amk"

Gülerek önlerine döndüklerinde jin namjoon'un koluna sarıldı.

"Biz ışığı kapatalım"

Yüzümüzü buruşturup öğk dediğimizde namjoon'un yanakları kızarmıştı, jin'in azgınlığı ile nasıl baş edebiliyordu grupça hala anlamamıştık.

Saat iyice geç olmuştu ve bizde çadırlara dağılmıştık, kıyafetlerimi alarak çadırdan çıktım,  hoseok ışığı kapatarak giyindi, çıktığında ben de içeri girip giyindim.

Fermuarı açtığımda içeri girdi, bir birimize sırtımızı dönmüştük, gözlerimi kapattım ama uyuyamıyordum.

Bir kaç dakika sonra kıpırdandı ve kısıkça konuştu ki burnunu çekti.

"Uyudun mu?"

Ses çıkartmadığımda yine konuştu.

"Özür dilerim"

Kıpırdanarak ona döndüm, ıslak gözleri akıyordu ve dudaklarını sarkıtmıştı, ellerimi yüzüne koydum.

"Özür dileme hoseok"

"Haklıydın, bende kendime düşeni yapmalıydım, üzgünüm"

"Sorun değil"

Islak kahveleri yüzümde dolaştı ve dudaklarıma takıldı, yaklaştığında kendimi daha fazla tutamayarak dudaklarını yarıda karşıladım.

Üstüme iyice eğildiğinde kollarımı beline sarıp kendime çektim.

Öpüşümüz sakin ama hızlıydı, özlem kokuyordu.

Geri çekildik, kafasını göğüsüme yasladı ve t-shirtü mü sıktı.

"Benden uzaklaşma, lütfen bunu yapma"

"Senden uzaklaşmıyorum, sadece kendini silkelemeni istiyorum"

Kafasını salladı, bir birimize sarıldık ve uykuya yenik düştük, ona sarılmayı özlemiştim.

sope:friendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin