~Το στάνταρ του νικητή~

6 1 0
                                    

Το πρόβλημα όλων των προβλημάτων δεν είναι η διαφορετικότητα, ούτε η ασυμφωνία, ούτε τίποτε άλλο πέρα από τον εγωισμό, το "στάνταρ του νικητή", σαν αρρώστια εδώ και αιώνες (ίσως από την αρχή του κόσμου) δεν λέμε με τίποτα να το "γιατρέψουμε", να το πάμε έστω ένα βήμα παραπέρα...
Τι εννοώ;!
Τι θέλει άραγε να πει ο ποιητής με αυτήν την φράση;

Αποτελείται από δύο σκέλη:
1) Πάντα στο τέλος ό,τι κι αν γίνει, πρέπει να νικάς!
2) Πάντα αυτά που λες, που πιστεύεις και που γνωρίζεις είναι ΑΥΤΑ και ΤΙΠΟΤΕ άλλο!!!

Αν μπορούσαμε όλοι, ένας ολόκληρος πλανήτης να χωνέψουμε ένα πράγμα, όλα θα γινόντουσαν αμέσως καλύτερα!!!
Ας μάθουμε λοιπόν πως όλοι μας (κανένας εξαιρουμένος), πώς σε κάποιο τομέα της ζωής μας παίζει να ήμαστε πλανεμένοι μέχρι το κόκκαλο!!! Κάποιος πιστεύει την αλήθεια και κάποιος το ψέμα!!! Το θέμα δεν είναι ποιος έχει προβάδισμα αλλά να είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε τον άλλον να δει την αλήθεια και ο άλλος να είναι έτοιμος να τη δει!!!
Ακόμη και αν τελικά ισχύει το αντίθετο, ακόμη και αν υπάρχουν αποδείξεις.. δεν καταφέρνουμε τίποτα με το "Στάνταρ του νικητή".. ΟΛΟΙ πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως ζούμε στην ΙΔΙΑ ΟΜΙΧΛΗ, το θέμα δεν είναι να νικήσουμε ο ένας τον άλλον αλλά να δούμε ΜΑΖΙ την ΑΛΗΘΕΙΑ πίσω από την ομίχλη και σίγουρα αυτό δεν θα πετύχει με το να κοκορευόμαστε και να επιδεικνύουμε.. στον άλλον!!!
Ο στόχος δεν είναι να αλλάξουμε πιστεύω, απόψεις κ.λπ. για να ταιριάξουμε με τον άλλον μα, ούτε και να επιβάλλουμε κάτι στον άλλον.. αλλά να έχουμε την διάθεση ΟΛΟΙ να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να βρούμε την ΑΛΗΘΕΙΑ!!!

Σε όλα η ανθρωπότητα προχώρησε.. μα σε αυτό.. έμεινε χιλιάδες χρόνια πίσω!!! Ποια ψυχολογία, ποια βιβλία και ποιοι σύμβουλοι ζωής.. τι να σου κάνουν όλα αυτά;
Αν έχεις το "Στάνταρ του νικητή" σε όλους τους τομείς της ζωής σου έχεις πάντα έναν λόγο να παλεύεις με τον άλλον!!!
Τώρα ξέρεις γιατί κανείς δεν στεριώνει με κανέναν!!!
Να θυμάσαι, κάποιοι νικούν και κάποιοι χάνουν, κάποιοι πετυχαίνουν και κάποιοι αποτυγχάνουν! Όταν αποδεχτούμε και τις δύο πλευρές, τότε ο κόσμος αυτόματος θα χαλαρώσει και ίσως, μια μέρα να απαλλαχθεί από το "Στάνταρ του νικητή"!!!
Κάποτε.. έτσι θα αρχίσει ξανά να φαίνεται το πρόσωπο της αγάπης σε όλους τους ανθρώπους!!!

(26/6/'23)
~Μάρω Jackson~

~Η ψυχή που δεν γνώρισε κάνεις!~ [Plus+]Where stories live. Discover now