~ΜΑΖΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΣ!!!!~

3 0 0
                                    

Θέλω να γίνω ένας μεγάλος πυρήνας αγάπης, να εμπνέομαι και να δημιουργώ νέους τρόπους για να την εκφράζουμε όλο και πιο πολύ!
Να γίνει πιο μέγαλη, να γίνει πιο γλυκιά, να γίνει τόση που να ξεχιλίσει, να περισσέψει,
κάνεις να μην πινά πια από αυτή, κάνεις να μην την ψάχνει,
να κρατά όλους ενωμένους με μια ιερή κόκκινη κλωστή, με Δεσμά της Αγάπης!

Κλείνω τα μάτια και φαντάζομαι τον κόσμο πιο όμορφο απ΄το χθες!
Κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι έναν κόσμο όπως θα μπορούσε να είναι!
Έτσι όπως θα έπρεπε να είναι!
Και πάντα να θυμάσαι!
Ακόμη και η ελπίδα να χαθεί,
ακόμη και αν φως δεν βλέπεις,
και το σκοτάδι σε κυριεύει,
ακόμη κι αν η ζωή πεθαίνει
και ο θάνατος βασιλεύει..
Μην ξεχάσεις ποτέ πως πίσω απ'τα σύννεφα κρυμμένο, θα υπάρχει πάντα ένα Βασίλειο όπου κατοικεί ένας Μεγάλος Βασιλιάς που τον ήλιο πάντα αναμμένο θα κρατά!
Ακόμη κι αν το φως το χάσαμε, Εκείνος είναι ένας αναλλοίωτος, ατελείωτος, άπειρος και άναρχος πυρήνας φωτός και θα μας ξανά δώσει νέο φως πιο λαμπερό, πιο φωτεινό, πιο καθάριο..

Αν μάθουμε να λέμε "Συγνώμη", 
"Σε καταλαβαίνω", "Σε αγαπώ", "Σε δέχομαι όπως είσαι", "Είμαι εδώ για εσένα", "Θα είμαι πάντα κοντά σου" [...]
Αν καταφέρουμε να δούμε μέσα μας, τα λάθη μας, τις αμαρτίες μας, αυτές που επέτρεψαν το σκοτάδι να μας διαλίσει..
Αν θελήσουμε και ζητήσουμε συγχώρεση και μετανοήσουμε..
Αν από το μίσος, πάμε στην αγάπη..

Πάρε μια ανάσα, εισπνοή-εκπνοή!
Νιώθεις το οξυγόνο της αγάπης;
Αν το νιώθεις να χάνεται μέσα στο χάος του κόσμου, τότε ξες ποιος φαίει..

Όλοι μαζί, ας στρέψουμε τα μάτια μας ψηλά στον ουρανό, με τα άπειρα αστέρια, με τους άπειρους γαλαξίες και τα άπειρα σύμπαντα..
Σε αυτό το απέραντο άπειρο, εισέπνευσε φως και έκπνευσε το σκοτάδι που έχεις μέσα σου, άστο να φύγει και πάρε φως, το φως Ενός Μεγάλου Βασιλιά Του Φωτός!

Μην ξεχνάς για ποιον έφτιαξε τον κόσμο..
Μην ξεχνάς ποιος μας έδωσε πνοή και ελεύθερη βουλήσει..
Μην ξεχνάς ποιος μας αγαπά ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ...

Την επόμενη φορά που θα νιώσεις την ψυχή σου να πεθαίνει ενώ έχεις τα μάτια ανοιχτά, σε παρακαλώ, μην το ξεχάσεις ποτέ! Σε παρακαλώ, κοίτα ψηλά και κοίτα Τον! Προσευχήσου.. πλησίασε Τον, γνώρισε Τον, αγάπησε Τον, δες.. με μια σου λέξη, μπορεί να σε συγχωρέσει..

Σε παρακαλώ, μην ξεχάσεις την μεγάλη μας συνάντηση στους ουρανούς μετά από έδω..
Ας παλέψουμε μέχρι τέλους και ας προσπαθήσουμε να βρεθούμε στο Βασίλειο του Παραδείσου!

Ένας Μεγάλος Θεός Αγάπης, Κατανόησης, Συγχωρεσεις.. Ένα Απειρο!
Ένας Χριστός Μετάνοιας, βοήθειας, Ένα Πέρασμα προς το Μεγάλο Βασιλειο!
Ένα Άγιο Πνεύμα, που Ευλογεί Τα Πάντα, και Φωτίζει ό,τι προσπαθεί να φτάσει στο Παράδεισο!

Δεν θα σου πω τίποτε άλλο παρά μόνο ένα.. 

Συγνώμη για όλο το σκοτάδι των αιώνων! Συγνώμη για όλον το πόνο και τα δάκρυα των χιλιετιών!
Συγνώμη για όλες τις ψυχές, νεκρές και ζωντανές που τυρρανιούντε, με μάτια κλειστά, είτε ανοιχτά!

Κάποιος πρέπει να πληρώσει τα χρωστούμενα "συγνώμη" όλων των εποχών! Όσα δεν ειπώθηκαν ποτέ!

Συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη, 
συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη...

Αν με ακούς!
Ό,τι κι αν γίνει..
δες, κοίτα ψηλά και θα Τον βρεις!
Και μην φοβάσαι, μην απελπιστείς στην ιδέα να κατεβάσεις ξανά το βλέμμα σου εδώ στη γη..

Αν σου κάνω, αν είμαι αρκετή, αν με θες.. είμαι εδώ για εσένα!
Πάμε μαζί προς το φως, με μια προσευχή, με αγάπη και με λίγη συγχώρεση..
Η πίστη έρχεται με την πράξη, η ελπίδα έρχεται με τα έργα.. οπότε δεν χρειάζεται να έχεις κάτι μέσα σου παρά μόνο να θες να κάνεις αυτό το ένα βήμα προς το φως, κάθε φορά από ένα κι ας μην προλάβουμε να φτάσουμε.. θα χάσουμε μαζί..

Πάμε μαζί και όσο σκοτάδι κι αν υπάρχει τριγύρω.. κοίτα τα μάτια μου που μέσα τους υπάρχει μια καρδία που θέλει να σε αγαπά!

ΜΑΖΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΣ!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ!!!!

(Γράφτηκε στις 23/7/2024, ακούγοντας την AURORA στο τραγούδι Exhale, Inhale)
~Μάρω Jackson~

~Η ψυχή που δεν γνώρισε κάνεις!~ [Plus+]Where stories live. Discover now