Angel of Death

63 13 16
                                    

Jungkook'dan

Yine ben ve yine kafamdaki sesler . Asla durmuyorlar. Saat kaç bilmiyorum ,uykum yok, yaşama sevincim yok , uğruna yaşayacağım biri yok en önemlisi ruhum yok.

Neden ? Neden ya neden...

Kafamı bir sağa donderiyorum bir sola ama olmuyor , uyuyamıyorum.  Aklımda eski yaşadığım olaylar birer şerit halinde geçiyor. Kafamdaki sesler sürekli baskı yapıyor sürekli bir şeyler düşünmek zorunda kalıyorum. Düşünmekten uyuyamıyorum eğer uyuyor isem de bunun sebebi düşünmekten yorulduğum için baygın dusmemdir...

...

Sabah saat 6 ve ben hâlâ uyanığım.  Okula gideceğim erkenden Neden mi? Çünkü canım öyle istedi , evet.

Bugün de kütüphaneye gideceğim ,okuldan sonra direkt eve geleceğim üstümü değiştirip anına kütüphaneye gideceğim hatta. Kahvaltı etmeyi sevmiyorum zaten. Sırf babam dediği için yanında yiyorum...

İçime kapanık olduğum için sürekli eziklendim ve bu çok sıkıcı ayriyeten can yakıcı?

Bazen sevildim,  bazen nefret ettiler ...ba-bazen ? Ben her zaman nefret kaynağı oldum..çok acınası! Hahahhaa

İnsanlar eşittir dediler ama kendini bir şey zanneden aptal insanlar sırf kendilerini büyük gördükleri için öbürlerini ezikledi,  kimi buna ses çıkardı kimi sustu...kimi öldü ,evet öldü.

Ben yaşayanlardanım ama sadece bedeni burda olan kısımdan ruhumu öldürdüler çünkü,  bedenim savaşı kazandı ama ruhumu kaybetti.

O savaş ne içindi? Gerçekten hâlâ merak ediyorum. Ne diye benim ruhumu benden aldılar ki o caniler!

Nerde miyim? Dışarıdayım,  evet dışarı çıktım bile.

Parka daha yetişmedim, biraz oturur sonra giderim sınıfa?

Bu okulda zorba yok yani daha bana ulaşamadılar,  buna da şükür değil mi?

Yine ve yine aynı eski senelerde olduğu gibi zorbalanmak istemiyorum , hor gorunmek , aşağılanmak istemiyorum. Benim öbür insanlardan farkım ne ? Neden sürekli olan bana oluyor da başkasına olmuyor ki? Umarım yaşadıklarım bir başkasının hayatında olmaz bunu isterim tabii. Hep ben çektim biraz o çeksin demek küstahça açıkçası.

Hah , park göründü..Yerime birileri oturmuş galiba başka bir yere oturacağım? Ama orda kuşlar vardı... uff

Karşıdaki bir banka oturdu ve etrafına bakındı, çok güzel gözleri vardı çok güzeldi tam etrafına bakinirken karşıdan tanıdık bir sima ve vücut gördü?

Karşıdaki bir banka oturdu ve etrafına bakındı, çok güzel gözleri vardı çok güzeldi tam etrafına bakinirken karşıdan tanıdık bir sima ve vücut gördü?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bay kim taehyung...  gördüğüne sevindi açıkçası jungkook çünkü o banka oturup eski şeylere kafasını yoracak ve kendini uzecekti,  böylesi daha iyi.

Jungkook taehyung'un yanına gitmek için ayağa kalktı ve hızlı bir şekilde ağaca taraf yürüdü

J- Bay taehyung !!
Dedi sevinçle

T- Ahh genç adam sen de burdaymışsın. Gördüğüme sevindim  açıkçası haha..

Dedi sevinçle gözlerini jungkook'un gözlerinden ayirmayarak

Jungkook ona gulumsedi ve

J- yanınıza oturabilir miyim ?

T-Ahh tabi ki de evett ve lütfen artık bu sizli bizli konuşmayı kaldıralım? Hmm?

J- Olur taehyung hyung

T- hyung? Hahaha bak bu iyi.

J- evet , nasılsın peki hyung?

T-iyiyim jungkook , canim sıkıldığı için biraz parkta kitap okumak istedim ve bu ağacın altına geldim, hem manzarası güzel- dedi jungkook'a bakarak- hem de havası.

J- evet , burası çok güzel .

T- sen neden buradasın peki ?

J- okula gideceğim , evden erken çıktığım için buradayım.  Huzur veriyor genelde bu saatlerde. Çok insan olmadığı için rahatlatıyor.

T- evet öyle,  her sabah gelir misin buraya?

J- hayır,  genelde çok gelmiyorum ama arada bazen geliyorum.

T- anladım..

Kelimesinin devamını getirecek iken telefonu çaldı

T- üzgünüm açmam lazım

J-ah tabii

Telefonu acti ve konuşmaya başladı,  galiba is yeriydi yani mimar falan diyorlardı.

J- tae hyung gitmem lazım,  görüşürüz.
Dedi kook sessizce

Taehyung ise el salladı ve gülümsedi gülümsemesinin asıl sebebi "tae" diyisiydi..

...

Okuldan içeri girdi kook ve direkt üst kata doğru yol aldı,  sınıfına gidip sırasına oturacakti.

İlk ders matematik ? Ah kook sever...

Matematiği kimse sevmiyor iken jungkook çok seviyordu çünkü bu bir taklit meselesiydi ve jungkook taksitte baya iyiydi nasıl olsa hayatı adına hep bir taklit içerisindeydi.  Hep iyi görünüyordu..

Bulması zordur ama taklit etmesi daha kolaydır
Matematiği bulmuşlar ama neden insanlar taklit edemiyor? Zor olmamalı değil mi?

Jungkook taklit etmeyi de becermisti

...

-hocam jeon jungkook'un velisi burada , müdür odasına çağırıyor.

...

Öncelikle herkese merhabalar , hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim ama lütfen destek olur musunuz?
Kimse oylamiyor ya da hikaye için yorum yapmıyor
Görüşlerinizi merak ediyorum

Ve her bölüm 600+kelimeden oluşuyor bilginize ♡

Angel of Death Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin