Angel of Death #final

33 2 3
                                    

FINAL BÖLÜMDÜR DESTEK OLURSANIZ SEVINIRIM

Hüngür hüngür ağlamaya başlarken bir yandan da toparlanmaya çalışıyorlardı. Hastaneye gidip biricik oğlunun tabutunu alması gerekiyordu babasının..
...

Jungkookun yazdığı mektupta ise ;

For Taehyung

Merhaba taehyung , ben jeon jungkook. Direkt konuya gireyim bu bir intihar mektubudur .
Bunu okuduğun zaman büyük ihtimalle ben burda olmayacağım.
Kader ne yapalım,  eğer biri birine aşkını itiraf edecekse
"Seni jungkook'un taehyung'u sevdigi gibi seviyorum " desin.
Sonsuza dek , ölene dek , kavusamayacagini bilmesine rağmen..  Sonu olan dünyada sonsuz sevmiştim seni , işte o kadar imkansızdı bizimki.  Beni hiç sevmedin değil mi ? Sadece bir "genç çocuk" tum senin için.  Madem sevmeyecektin o zaman neden öyle baktin bana? Neden güldün o şekilde bana ? Ne diye heves bıraktın içimde? Ne diye be adam ne diye?

Seni hep çok sevdim , ama buraya kadarmış .
Yağmur yağsa ne olur o çiçekler kuruduktan sonra,  hm?
Benim çiçeklerim kurudu taehyung. Bazı çiçeklerin tekrar yaşaması için toprak değiştirmek yetmez bilir misin?
İlk başta ona hayat vermen gerekir ama sen o hayatı benden aldın.  Bu kısa süre zarfında sana olan hislerimden asla pişman değilim,  iyi ki sevdim.

Belki de aşk doğrudur ama benim seçimim yanlıştır? 

Bilmem belki de böyle olması gerekiyordu ve böyle oldu. Neyse saat iyi geceler derim çünkü gen sonsuz bir uykuya dalacağım..

Her kelime , bir gözyaşı
Her acı,  bir vazgeçiş.
Her umut , bir veda...

Gün doğumu,  geceye vedaydı.
Bu satırlar da benim hikayemin son satırlarıydı..
...

Biten bir mektup değildi,  biten bir hayattıbir candı. Yaşamayı en çok hak eden bir can , ama olmadıDediği gibi
Belki de böyle olması gerekiyordu ve öyle de oldu.

Güneş suçlu değildi , sadece ışığını ay ile paylaşmak istemişti.
Nerden bilebilirdi ki insanların  aynı ışığı ayında daha fazla seveceğini?..

Özlemekölmekten sadece iki harf daha çoktu..

Kalp midir insana sev diyen yoksa yalnızlık mıdır körükleyen?
Sahi nedir sevmek?
Bir muma ateş olmak ,  yoksa o ateşe dokunmak ?

Jungkook ne ateş olabilmişti ne de dokunabilmiş. Daha yanına gelmeden kül olmuş uçmuştu.

Bir dikiş,  iki dikişvazgeçiş.
En çok vaz geçilenlerin izi kalır.
En büyük yara ilk vazgeçiştir..

Ne demiş şair oğuz Atay " Bir gün beni farkettiğinde,  beni farketmenin artık benim için farketmeyeceğini farkedeceksin."

Aynen öyleartık geç kalınmış bir şey olarak bir vicdan azabı  olarak hatırlanacak bu. Farkedilip de devamını getirdiği için çok pişman olacak.

Belki de aşk dünyadaki en acımasız duygudur.

...

Ölü mezara gömülü,  herkes Ağlıyordu
Taehyung ise sevdiceğimin yanına gitmişti madem bu dünyada kavuşamadık belki öbür dünyada kavuşuruz demişti.

Her şeyin illa geç olması gerekmez , zamanı varken yapılması gerekir. Yarın konuşuruz dediğiniz zaman yarının olmama ihtimalini gözden geçirmek gerekir.

Cennet ve cehennem? Evet bu pislik dünyanın bir de cehennemi var.

Siz siz olun kalbinizde kimseye çok değer vermeyin. Hayallerinizi en üst rütbeye koymayın. Hayal kırıklığına uğradığınız zaman size yardım edecek kimse olmayacak! Olan var ise o da bir zaman sonra gidecek bunu unutmayın

Siz kendi çiçeğinize kendiniz hayat vermez iseniz , o çiçeği sizden alırlar.  Kendinize iyi bakın.

...

Angel of Death Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin