Angel of Death

103 9 6
                                    

Yatağımdaydım , ama yatmıyorum daha doğrusu yatamıyorum.  Aklımda ki düşünceler buna izin vermiyor...eskiden hiç bir şey düşünmeden yattığım geceler vardı eh işte dedim ya eskiden.

Şimdi her anım düşünceler,  kafamdaki sesler ile dolu ve bu ben ölene kadar sürecek...

Bu muydu hayat? Bu muydu mutluluk ? Bu muydu çare ? Bu muydu ? Ölüm bizi alıp götürüyor zaten , daha neden yaşıyoruz ki bu zorlukları... Her yanım kan ağlıyor zaten ?

"Neden hala burdayım ben!!" Neden??

Göz yaşlarım tükenmek bitmez ama hep içimden ağlarım ben...

Hayat neydi ki? Ölüm mü yoksa yaşam mı ?
Ölüm neydi ki kurtuluş mu yoksa acımı?

Niye ben hep acı kısmını gördüm? Hep mutlu görünmekten bıktım,  haykırmak istiyorum ! Nefretimi kusmak istiyorum , yaşamak istiyorum ya da ölmek...ama ne nafile!

"Gençliğin mükemmel olacak " adı altında gençliğimin yok oluşunu izliyorum ve bir şey yapamıyorum... en çok ta bu acıtıyor.

Yaşamak? Yaşamak ne ki bana kilometrelerce uzakta bir kelime... mutlu olacak mıyım ben? Bilmiyorum bilmek istiyorum ama bilemiyorum

Kurtulacaak miyim bu hayattan?
Haps oldum ben...

KURTARIN BENI BU PIS DUNYADAN
KURTARIN BENI BU YERDEN
KURTARIN BENI BU EZIYETTEN
KURTARIN
YALVARIRIM ,yalvarırım...

Hıçkırıklar içinde boğuluyorum,  ama içimden içimden...

...

Hıçkırıklara boğulurken uyumuştu , uyanacak miydi ? Tabi ki de evet , daha çekeceği çok eziyet var . Daha cektirecegi çok eziyeti var dünyanın...

...

Sabah olmuştu ve uyanmıştı gözleri şişti , ağlaya ağlaya helak olmuştu.

Ne yapacaktı? Tabi ki de hiç bir şey öylece iyiymiş gibi davranacaktı

İyi miydi ? Hayır değildi!

...

Bugün kütüphaneye gidecekti jungkook. Çalışması lazımdı. İyi bir gelecek için hâlâ çalışıyordu. Peki karşılığını alacak miydi? Henüz bilmiyordu.

B: Oğlum , uyandın mı?

J:evet baba , birazdan ineceğim.

Aklımdaki düşünceleri bir kenara bırakıp aşağı inmek için yüzümü yıkadım ve daha sonra aşağı indim

B:günaydın

J: günaydın
Dedim hafif bir gülümsemeyle

...

Kahvaltı yaptıktan sonra hazırlanmak adına yukarı çıktım, siyah bir gömlek ve siyah bir pantolon giydim ve üstüme kalın kahve rengi bir palto giydim.

Sonbahar ayında olmak ayrı bir güzel sanki hm?

Ağaçlar yapraklarından bıkmıştı,  sonbahar bahaneydi aslında...

Ormanın taraflarında açılan bir kütüphane vardı ve bu onun 1. Ayına girişiydi . Daha önce gitmemiştim daha doğrusu imkan bulamamıştım. Şimdi gideceğim ve kitap okuyarak kafamı dağıtacağım.

İnsanlar kargaşadan kaçmak adına kitaba gömülür , ben de öyle yapacaktım.

...

Uzun bir yol gittikten sonra kütüphaneye vardım,  ahşap kapıları ve üstüne çizilen desenler çok güzeldi...

Kapının dışında durmaktan vazgeçip içeri adımladım

Tarih kokuyordu resmen , her bir yere kazınmış gibi

Siyah ve kahverengi ile kapanmıştı etraf , o güzel kitap kokusu...

Tam bir huzur yeri...

Bulduğum huzurla hafif gulumsedim ve danışmanın yanına gittim

Kaydımı aldırıp kitapları gezmeyi başladım

İlgimi çeken bir sürü kitap vardı,  hem kapak olarak hem de konu olarak ama bir kitap çok güzel duruyordu angel of death  "ölüm meleği" ...

Kitabı elime aldım ve incelemeye başladım,  çok güzeldi. Bazen bir çiçeği diriltmek için başka bir toprak yetmezdi...

Kitabı alıp oturacak bir yer aradım ve karşıda bir masa gördüm masada ise bir adam vardı ; saçlarının ucu gözlerine erişmiş,  takım elbise giyen , ince parmakları ile kitabın yapraklarını çeviren bir adam.

J- Bayım,  yanınıza oturabilir miyim acaba?
Dedim nazikçe

- ah tabii ki , oturun.
Dedi kitaptan gözlerini ayırmadan

J- teşekkürler
Dedim ve gulumsedim

...

Kendimi kitaba öyle bir kaptırmışım ki yanımdaki adamın bana baktığını bile anlamadım, adamın kıkırtısı ile adama baktım.

J- ne oldu bayım?

- kendini kitaba mı adadın ? Sayfaları jet hızı ile geçiyorsun!

J- haha . Kitap okumayı severim

- adı ne kitabın,  öğrenebilir miyim  ?

J- Angel of Death

- hmm , güzel mi?

J- evet , bir süreden sonra kendini kaptirmana sebep oluyor.

-Ne güzel.. seçiminiz çok güzel bay...

J- Jungkook , jeon jungkook adım.

- ah seçiminiz çok güzel bay jungkook . Ben taehyung , kim taehyung.

J- teşekkürler bay taehyung

...

Biraz daha kitaba daldım ve daha sonra eve gitmek adına ordan kalktım

J- iyi günler taehyung bey

T- size de jungkook bey

Yanımda ki adama iyi günler dileğimi sunup ordan ayrıldım

...

Angel of Death Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin