Angel of Death

22 5 1
                                    

Bir felsefe kitabı gibi ağır,  bir öykü gibi çocuksu , ve bir hayat kadar ders çıkarıtici. Hayat... Aslında bir zindan!

...

Uzun ve derin bir sessizlik sarmışken ortalığı kim taehyung bu sessizliği bozmak adına dudaklarını araladı

Araladı fakat konuşmadı, bir şey demek istiyordu ama ağzından çıkartamıyordu. Ağzı aralı bir şekilde bir müddet durdu ve daha sonra derin bir nefes alıp

"Jungkook" dedi

Jungkook sorar bakışlar ile ona baktı ve

"Hah?" diye küçük bir ses çıkarttı

"Jungkook...jungkook ben,  ben bir daha seninle görüşmek istemiyorum!"  diye ard arda sıraladı o câni kelimeleri.

Jungkook tepkisiz gibi görünüyordu ama şaşkındı , evet.

Jungkook denilen şeyleri idrak etmeye çalışıyordu sadece, aklini başından almıştı ama emin olun jungkook aklını başından alınmasını bu şekilde istememişti.

O yüz ifadesinden sonra sonunda ağzını açmış ve

"Ha? Ne..neden ama? Ne yaptim hyung?? Özür dilerim ama lütfen yapma! Hyung bana bakar mısın? KIM TAEHYUNG!"

Ard arda gelen sorular ve yavaştan yükselen sesi en sonda patlayı vermişti. Şaşkın,  meraklı ve bir o kadar da sinirliydi.

Neden ki? Ne yaptı? Ahh sen bir şey yapmadın jungkook. Hepsini taehyung yaptı. Ama "iyiliğin için " ahh gerçekten "iyiliğin için " bu lafın sonu her zaman hüsran ile bitecek! Hepimiz biliyoruz değil mi? Taehyung bunu sen de biliyorsun yapma!

Taehyung dinler mi ? Tabiki de hayır.

Jungkook'un gözleri dolmuş ve cevap bekliyordu taehyung ise ona bakamiyordu bile.

Derin bir nefes aldı ve taehyung  jungkook'a döndü

Dudaklarını araladı ve

"Senin bir suçun yok genç adam , sadece böyle daha iyi olacak " Dedi,  jungkook ise buna direkt isyan etti

" hayır,  asla ! Olmaz ! Sen benim ilacımsın taehyung!"

Taehyung bunu duyar duymaz şunu ekledi

" zehirli bir ilaç ama!"

Jungkook ağlamaya başladı,  hemde hüngür hüngür. 

J- hayır! Lütfen yapma taehyung ! Beni yalnız bırakma! Sana ihtiyacım var.. lütfen

Bunları derken hıçkırıklar tutuyor ve göz yaşları bir sel gibi akıyordu

Taehyung ise yüzünü öbür tarafa çevirmiş,  ağlamamak için kendini zor tutuyordu . Bunu istemiyordu ama yapmak zorundaydı.
Bir anda durdu ve

T- senin için neyi ifade ediyorum jungkook?

Diye sordu , jungkook bu soruyu diyeceğini düşünmemişti lakin taehyung'a yaklaştı ve elini onun göğsünün üzerine koydu

J- sen benim için her şeysin taehyung ! Beni bırakma,  lütfen.  Seni çok seviyorum taehyung ! Sana aşığım.. lütfen sev beni, lütfen.  Beni sev , beni bırakma taehyung...

Hıçkırıklar içinde söylenen sözler,  iki acıyan kalp ve vazgeçmek zorunda kalan bir insan.

T- ben sana zarar veririm , jungkook yapma.

Duygulanmis bir şekilde dile getirdi , jungkook bunu anladı ve taehyung'a daha da yaklaştı,  eğildi ve yüzünü yüzüne çevirdi,  taehyung'un ona bakmasını sağladı.

J- eğer zarar gelecekse senden gelsin taehyung

Diye ekledi ve taehyung'un dudağına bir buse kondurdu

Taehyung şaşırdı ne jungkook çekmişti dudağını ne de taehyung geri çekilmişti. Sıcacık bir his , güzel bir koku.

İkisi de bu anın bitmesini istemiyordu , jungkook dudağını kipirdatti ve alt dudağına doğru yöneldi fakat bu sefer taehyung jungkook'u itti.

T- hayır,  olmaz! Olmaz dedim jungkook.

J - beni sevdiğini biliyorum taehyung! Neden izin vermiyorsun . Bir birini isteyen iki beden var burda! Ne diye kavuşmalarina yardımcı olmuyorsun ?

T- ben seni sevmiyorum jungkook ! Sadece ani bir şaşırmaydı!  Sen.. sen anlamıyorsun!

Taehyung bunları istemeye istemeye söylemişti,  jungkook inanmisti bu iki söze. 

J- ÇIK , ÇIK ODAMDAN! BIR DAHA GELME! ASLA.

bunu o sinirle söylemişti ama taehyung için yetmişti,  taehyung hızlıca kalktı ve kapıya vardı çıkacak iken son kez özlem  kalacağı çocuğa baktı ve ardından gitti.

Babası ve hyung ne olduğunu sormak için yaklaşsa bile taehyung onları dinlemeden hastaneden ayrıldı.

Jungkook icerde ağlıyor ve bağırıyordu,  doktorlar içeri girdi ve sakinleştirici iğne yaptılar,  her şey öyle çabuk ve karmaşık geçmişti ki kimse anlam verememişti .

Taehyung bir sahilde ağlarken jungkook kendini hirpaliyor ve canını acıtıyordu. Bu sadece acıtmak ile kalmayacaktı.

Seninle tanışmak kaderdi. Arkadaş olmak bir seçimdi. Ama sana âşık olmak , benim kontrolüm dışındaydı jungkook.

Angel of Death Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin