Sizlere bu konu hakkında bilgi vermek istedim instagram üzerinden Angel of Death okuyucularimiz için grup kuruluyormuş grubu kuran instagram hesabı @soxesw hesap bu eğer gruba dahil olup hem okuyucular ile tanışmak hem de kitap hakkında bilgi almak isterseniz hesaba yazmanız yeterli eğer grup belli bir sayıyı geçer ise ben de gruba geleceğim ♡
B-NASIL SAKIN OLAYIM ANGELINA?
...
Bir anlığına da olsa dünya durmuştu sanki , babası, hyung ve Angelina hatta diğer hizmetçiler... hepsi şok içinde ve sıcak terler akıtarak etrafına bakıyordu.
Jungkook ve bedeni yerde hareketsiz yatıyordu fakat...
Fakat ...jungkook gülümsüyordu.
Güzel gülüyordu hem de çok güzel, sanki bütün gerçek gülümsemesini bu sefer kullanmış gibi
Gülüşünü güzel kılan şey ise altında yatan acı ve kederdi...
Acı ne kadar büyük olur ise gülümseme de bir o kadar derin olacaktır..
Ne yani intihar mı etmişti jungkook? Bu kadar kan nereden geliyordu? Cam şsu sürahisi kırılmış ve jungkook'dan gelen kan ile su birleşmiş bütün merdivenlerden hunharca akıyordu.
Ne yapacağını şaşırmıştı herkes ,ambulans aranmisti.. fakat
Kurtulabilecek miydi jungkook ? Jungkook hep bunu söylerdi
" Maviler giyer deniz olurum,
Yeşiller giyer bahar olurum,
Belli olmaz belki bir gün beyazlar giyer..
Ölü bulunurum!"O beyaz bugün müydü? Bu akşam mıydı?
İntihar kendimize duyduğumuz nefretten mi, yoksa merhametten mi doğuyor?
Bağırışmalar , çağırışmalar mahalleyi inletirken , siren sesleri de eklenmişti.
Jungkook sedye üzerinden araca bindirilmiş ve yerde uyguladığı tedaviye arabada hastaneye giderken de devam etmek istediler.
Araba ile takip etmeye karar veren hyung ve jungkook'un babası direkt bagaja yöneldiler.
Babasının durumu pek iyi değildi o yüzden hyung arabayı kullanmaya başladı. Jungkook kafasında cam sürahi kırmıştı... evet bunu yapmıştı.
Aracı hızla sürdüler ve ambulansa yaklaştılar .
En yakın hastaneye götürülürken jungkook , babası için o yol yıllar gibi sürmüştü. Ayılıp bayılan babası ve ağlayan bir hyung . Angelina evde kalmış ve korkudan titriyordu 60 yaşındaki kadının kalbi durmazcasina atıyordu. Dışarıdan adeta ses duyuluyordu bu kalp böyle atmamalı..
Hizmetçiler bir yandan ağlıyor bir yandan Angelina hanımı sakinleştirmeye çalışıyor öbür yandan ise evi temizlemeye çaba sarf ediyorlardı.. Ne nafile.
...
Sonunda jungkook hastaneye gelmişti, sedye ile içeri apar topar alınırken bir adam şok ile jungkook diye seslendi .
Bu kimdi ? Jungkook'u onca kan arasından nasıl tanımıştı?
Cesurların korkağı tanımıştı onu...
Hemen ameliyathane doğru götürüldü sedye jungkook diye bağıran adamın kolunda serum vardı kan bağışı sırasında gelmişti.
Jungkook'u içeri almışlardı
Adam endişeli bir şekilde sordu
" Ne oldu ona ? Kim yaptı? Neden oldu?!"
Bu sorulara cevap olarak babası ağlamaklı olarak bunları dedi
B- Cam sürahiyi kafasında kırdı, kendi yaptı, sırf abisiyle yemek yemesine izin vermedim diye oldu !! BENIM YUZUMDEN OLDU !!
Babası acı içinde bu kelimeleri inliyordu..kendi sebep oldu diye düşünüyordu.... ki bir tık haklıydı
"Anladım, sakın üzülme bayım. O iyi olacak , jungkook çok güçlü biri ."
Diye ekledi , babasını sakinleştirmek için
B- umarım, umarım
Oğlum dedi sesi yavaşça kırılarak
B- sen kimsin ve oğlumu nerden tanıyorsun?
Diye ekledi babası
T- ben Taehyung , Kim Taehyung. Oğlunuz ile kütüphanede tanışmıştık ve arada sohbet ettiğimiz olmuştu.
Diye ekledi
B- senin neyin var?
Diye sordu , taehyung'un planı ise yaramisti babası yavaş yavaş sakinlesiyor ve acısı hafifliyordu.
T- benim bir şeyim yok efendim , kan bağışı için gelmiştim. Bir kereden sağlık için serum takdırdım.
B- anladım , anladım..
Diye tekrarlamisti ve sonradan bir ses çıkarmıştı
Ağlıyordu ve taehyunga döndü
B- biliyor musun ? Kafası kanlar içindeydi ve bedeni hareketsizdi ama.. ama ! Ama o gülüyordu?!! Yüzünde büyük bir gülümseme vardı... Ben onu bu kadar guldurememistim!!
Taehyung şok olmuştu, durdu ve düşündü. Sonra ağzını araladı ve bunları dedi
T-biliyor musunuz , oğlunuzun gülüşünü güzel kılan şey o gülümsemenin altında olan acıydı.
Babası bunu duyar duymaz daha şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı .
Hyung doktorlar ile ilgilendiği için nefes bile alamamıştı
Bir oraya bir buraya kosturuyordu
Jungkook'u bekleyen babası, hyung ve çok sevdigi adam kim taehyung vardı.
Hepsi dua ediyordu..
Destek lütfen. Yazım yanlışı var ise özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel of Death
FanfictionBöyle bitmek için başlamamıştık : En azından sarılsaydık "her veda sarılmayı hak eder"...