Guzel planları vardı.
Hepinize tekrardan merhabalarrr, 20. Bölümde final yapmayı düşünüyorum. Eğer ficlerden haberdar olmak ister iseniz instagramda @taekookf1c hesabına bakabilirsiniz. İyi okumalar destek olmayı unutmayın..
...
Aradaki 1 hafta sessiz ve sakin geçti, jungkook gülüyordu insanlara herkes onun sorunlarının geçtiğini düşünmüştü taehyung bile. Uzaktan uzaktan onu izliyordu taehyung , mutlu olduğunu düşündüğü için şehirden uzaklaşma kararı almıştı tabii ünlü bir adam olduğu için direkt haberlere çıkmıştı "ŞOK ŞOK ŞOK , ÜNLÜ MIMAR KIM TAEHYUNG SEUL'DEN TAŞINACAĞI BİLGİSİ ELIMIZE GELDİ, ACABA NE KADAR DOĞRU?" Bu ve bunun gibi bir çok haber sitelerde yayılmış ve dillere düşmüştü.
Bunu jungkook'un duymaması imkansızdı tabii
Jungkook odaya girdi ve bir kağıt ve bir kalem aradı
Bulduğu gibi bir yazı yazmaya başladı, hızlı hizli ve sinirli sinirli yazıyordu yazıyı.
Beli bir saat belki 2, hem düşündü hem yazdı. Yazıyı bitirdikten sonra gir zarfın içerisine koydu ve masanın üzerine bıraktı
Zarfın üzerinde "for taehyung " -"taehyung için"- yazıyordu.
Hazirladiktan sonra aşağı indi ve babasının yanına gitti
J- baba ... duraksadi ve sarılabilir miyiz ? Diye ekledi .
B- şaşırdı ve tabii neden olmasın dedi
Sımsıkı bir sarılma vardı ortada son ve sıkı bir sarılma jungkook babasından özür diledi
Babası şaşırdı fakat neden diye soramadı , belki de daha önceki olaylar içindir diye düşündü :)
Güzel bir sarılma sonrası jungkook mutfağa doğru ilerledi ve babasına
" hadi beraber yemek yapalım " diye söyledi
Babası bu duruma hem mutlu hem de şaşkın olarak tepki verdi, içinde bir endişe vardı .
Babası kabul edince beraber yemek yapmaya başladılar, belki de yaşadıkları son mutlu dakika , son yemek , son birliktelik , son gülüş, son bakış olacaktı. Ama son olacaktı..
Onlar yemeği hazırlarken Angelina ve diğer hizmetçiler de yardım ediyordu , mutfaktan kahkahalar eksik değildi.
Babası ve Angelina'nın yaptığı şakalar bütün ev halkını güldürüyordu. Jungkook gülüyordu evet hem de çok güzel gülüyordu fakat bu gülüşün altında acı vardı .
Geçecek geçecek bunlar da geçecek bu çocuk bu akşam birazcık içecek...
Mutfakta iş bitmiş ve çoktan akşam olmuştu, herkes yemeğini yemiş, babası televizyon izlemeye başlamış, Angelina ve jungkool ise odalarına girmişti.
Angelina yaşlı bir kadın oldugu icin erkenden uyumak istemişti jungkook ise yorgun olduğu için odasında dinlenmek istediğini söylemişti.
Jungkook odasında masanın üzerinde duran mektuba baktı ve derin bir iç çekti, eline tekrardan bir kalem ve bir silgi aldı. Bazı yerleri düzeltti bazı yerleri ise sildi.
Yarın akşam taehyung için veda yemeği yapacaklardı sadece taehyung mu? O yüzden masanın üzerinde bırakmaya niyeti vardı.
Çok güzel planları vardı...
Ağlamak için gözden yaş mı aklmalı ?
Dudaklar gülerken insan ağlayamaz mı?Sessizden sessize içini döken jungkook olan son gözyaşı damlasını da sevdigi için feda etmişti ...
Sevmek için güzele mi bakmalı,
Çirkin bir beden güzel bir ruh taşıyamaz mı?Ya o ruh o bedende değil ise ? Emanete sahip çıkmaya çalışan jungkook ilk başta aklını sonra yavaş yavaş ise ruhunu teslim ediyordu..
Hasret özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yanındayken hicran duyulmaz mı?Uzakta da olsa yakında da olsa hep hasret kalmıştı jungkook , bu kısa sürede taehyung onun ölümü olacağını nerden bilebilirdi ki ?
Öldürmek için silah , hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah , gülüş kurşun olamaz mı?Jungkook bir kıkırtıya kanmıştı. Bedelini ise canı ile ödeyecekti.
Âşk " seni seviyorum." cümlesinin zamanla "kendine iyi bak." cümlesine dönüşünü işleyen geçici bir yalandır.
Bu yalana kanan çok insan oldu..
...
Lütfen destek olun 20. Bölüm son bölüm final oluyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel of Death
FanficBöyle bitmek için başlamamıştık : En azından sarılsaydık "her veda sarılmayı hak eder"...