Part 8:ក្ដីសុខ!

996 64 5
                                    

កន្លងទៅជាង1ខែហេីយដែលពួកយេីងរស់នៅជាមួយគ្នាខ្ញុំគិតថាពួកយេីងស្និតស្នាលជាងមុនគ្រាន់បេីលគាត់ល្អដាក់ខ្ញុំណាស់ការស្រឡាញ់របស់ខ្ញុំក៏ឡេីងតាមនឹងដូចគ្នាខ្ញុំបានប្រាប់ខ្លួនឯងរួចមកហេីយថាកុំឲលង់ស្រឡាញ់គេខ្លាំងពេកតែពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃខ្ញុំលង់កាន់តែជ្រៅទៅៗ..មិត្តភកិ្តក៏ចេះតែប្រាប់ថាឲខ្ញុំសារភាពទៅគេព្រោះខ្ញុំឱកាស..តែ..តែខ្ញុំខ្លាច..ខ្លាចនៅចម្លេីយដែលគេផ្ដលឲខ្ញុំ

#ព្រឹកឡេីង
អ្នកកំលោះដែលកំពុងគេងយ៉ាងស្កប់ស្កល់ក្នុងបន្ទប់របស់គេដោយសារថ្ងៃនេះថ្ងៃអាទិត្យគេមិនទៅសាកលវិទ្យាល័យទេ។គេពត់ខ្លួនលេីគ្រែដោយភាពខ្ចិលច្រអូស...ក្លិនឈ្ងុយឈ្ងប់របស់អាហារកំពុងតែអន្ទងចិត្តក្រពះរបស់គេឲឃ្លានមិនឈប់មិនឈរ។គេចេញពីបន្ទប់ដោយមានកន្សែងរុំពុ័ន្ធល្វែងខាងក្រោមបង្ហាញឲឃេីញសាច់ដុំប្រាំមួយកង់របស់គេឡើងហាប់ណែនគួរឲចង់ស្ទាប់អង្អែល..

"ចុះមកហេីយឫជេម?អាយ!!!"fourthលឺសំឡេងសម្រិបជេីងក៏ងាកចេញពីខ្ទះម្ហូបដេីម្បីរាក់ទាក់អ្នកកំលោះតែមេីលហក់!!គេដេីរមកបង្ហាញ់អាកង់ៗចឹងម៉ង

"ស្រែកអីឯង?យ៉ាងម៉េចអត់ដែរឃេីញsix packមែន?ហាហាចង់ប៉ះអត់~~"ជេមក៏ដេីរកាន់តែជិតហ្វតមេីលមុខគេចំៗឯហ្វតវិញថយក្រោយម្ដងបន្តិតថ្ពាលនឹងត្រជៀកវិញក្រហមអស់ហេីយ!

"ភី..ជេម!!"fourth

"ហាហាភីធ្វេីលេងទេតែឯងមានsix packអត់មេីលភីសុំមេីលតិចមេីល"ថាហេីយរកច្រលរសើយអាវហ្វតឡើង

"បងឯងលេងអីចឹងទេស"

"ចង់ញោះក្មេងលេងគួរឲស្រឡាញ់ណាស់អាច្រម៉ក"គេញីក្បាលហ្វតដូចកូនក្មេងអីចឹង។ស្លាប់ហេីយអាហ្វតអេីយ..បេីម្លឹងៗឯងពិតជាឆ្គួតមិនខានទេ!!

កំឡុងពេលញាំអាហារពេលព្រឹកហ្វតមេីលមុខជេមដែលកំពុងញាំអាហារបណ្ដេីរ..មុខងាប់មែនតែឡើងព្រានឆឹសញោះចឹងឡើងព្រឺរោមអស់..ខំគិតថាមុខងាប់មិនសូវញញឹមនេះណាប្រហែលមិនព្រានដូចភីtangនឹងភីmarkនិយាយទេតែផ្ទុយទៅវិញឃេីញបណ្ដេីរស្រីរហូតប្ដូរស្រីរហូតឡើងខ្ញុំអត់ចាំមុខវាធ្វេីឲខ្ញុំនេះណាអន់ចិត្តណាស់តែធ្វេីអីមិនបានព្រោះមានឈ្មោះត្រឹមជាសិស្សប្អូន..អេតាំងពីខ្ញុំមកនៅcondoជាមួយភីជេមដូចជាមិនឃេីញគាត់នាំស្រីមកដេកនៅcondoផងភីtangភីmarkចេះតែនិយាយម៉ងហាគ្រាន់តែពេលខ្លះគាត់មិននៅcondoជាពិសេសពេលយប់ខ្ញំុក៏ដឹងរួចមកហេីយថាគាត់មិនសូវនៅcondoពេលចូលមកនៅដំបូងរាងឆ្ងលដែលមិចភាគច្រេីនមិនសូវនៅចឹង?ប៉ុន្តែអត់ហ៑ានសួរនាំអីទេ!

One Sided Love | GeminiFourth (End)Where stories live. Discover now