Part 24:បេះដូងនឹងខួរក្បាលវាប្រឆាំងគ្នា!

1.3K 105 32
                                    

កាយតូចចាប់ផ្តើមកម្រើកឡើងភាពឈឺចាប់នៃរាងកាយក៏រត់ ចូលមកនាំអោយនាយតូចត្រូវបើកភ្នែកឡើងទាំងពិបាកក្នុងខ្លួន ព្រោះតែភាពឈឺចាប់នៅផ្នែកខាងក្រោម។ទឹកថ្លាៗហូរស្រក់ចុះ មកពីក្រឡង់ភ្នែកកាត់ផែនថ្ពាល់ដ៏ភ្លឺរលោងនោះ បន្ទាប់ពី នឹកឃើញរឿងកាលពីយប់មិញ ធ្វើឱ្យគេអួលដើមកទឹកថ្លែងមិន ចេញពីទង្វើរបស់នាយ!តេីខ្ញុំខុសអីទៅ?បានជាបងធ្វេីបាបខ្ញុំម្លេះ?ធ្វេីបាបខ្ញុំមិនអស់ចិត្តទេឬ?ទេីបមកធ្វេីបាបកាយខ្ញុំបន្ថែម?ហឹស!ហេីយត្រូវគេយកទៅកំដរហេីយឥឡូវមកកំដរតណ្ហារគេទៀត!ពេលនេះខ្ញុំអស់ហេីយ!គ្មានសល់ស្អីទេ!

ហឹក!នៅគាំងនៅឡេីយនៅអ្វីដែលគេនិយាយទង្វេីដែលគេធ្វេី..មកពីខ្ញុំស្រឡាញ់គេអោយដឹងចិត្តហេីយបានជាគេធ្វេីបាបមិនអាសូរដល់ទ្រូងខ្ញុំតេីខុសឬដែលខ្ញុំចេញពីគេ?បេីខ្ញុំឈឺឆ្អែតហេីយបន្តធ្វេីអី?បន្តឲឈឺម្ដងហេីយម្ដងទៀត?ប្រសិនបងនិយាយពាក្យសុំទោសមកកាន់ខ្ញុំ..ខ្ញុំប្រហែលលេីកលែងឲតែផ្ទុយទៅវីញបងមកចាក់រុកដំបៅក្នុងទ្រូងឲកាន់តែហូរឈាមលេីសដេីម...ម្ដងនេះមិនត្រឹមតែចិត្តទេសូម្បីតែកាយក៍ឈឺ..

រាងតូចយកដៃដែលញ័រតតាតមកបេីកភួយដែលគ្រប់ដណ្ដប់ខ្លួនរបស់គេអ្វីដែលគេឃេីញគឺគេកំពុងពាក់អាវដៃវែងធំរលុងមួយដែលជាអាវរបស់ជេមដែលគេបានយកហ្វតទៅងូតទឹកនៅពេលសន្លប់មិនដឹងខ្លួន!គេអាណិតខ្លួនឯងពុនពេកមេីលចុះសុទ្ធតែស្នាមខាំជាពិសេសកញ្ចឹងកនឹងដេីមទ្រូងផ្នែកខាងក្រោមក៍ដាច់រលាត់រំពិចនោះគេនឹកដលពាក្យដែលជេមនិយាយថា​អូមេហ្គា..គេដឹងថាហ្វតជាអូមេហ្គាតែនៅតែបំពានថែមទាំងមិនការពារនិយាយមេីលងាយរាងតូចសប់គ្រប់មិនអោយតម្លៃគេ!ជាន់ឈ្លីគេ!អាណិតខ្លួនឯងខ្លោចចិត្ត...

"សភាពឯងពេលនេះចុះគួរអោយអាណិតណាស់ ឯងមិនត្រឹមតែមនុស្សកំដរអារម្មណ៍គេទេនៅកញ្ជះតណ្ហាលើគ្រែទៀត!មនុស្សដូចឯងកាន់តែគ្មានតម្លៃទៅៗ..ផាច់..កាន់តែគ្មានតម្លៃទៅៗ..ហ្អឹក..យេីងសុំអង្វរណាបញ្ឈប់ការស្រឡាញ់​មួយនេះទៅហឹកឈប់ប៉ុណ្នឹងបានហេីយេីងសុំអង្វរឯងចិត្តដាច់ដាក់គេទៅ..ឈប់ឆោតល្ងង់បានហេីយ!"រាងតូចយំបន្ទោសខ្លួនឯងព្រមទាំងលេីកដៃទះមុខខ្លួនឯងមួយទំហឹងៗឡេីងក្រហមឃេីញស្នាម!វាឈឺ!ឈឺណាស់ដល់ថ្នាក់សុំអង្វរខ្លួនឯងឲធ្វេីជាមនុស្សចិត្តខ្លះ!
ក្រាក

One Sided Love | GeminiFourth (End)Where stories live. Discover now