7. Plan

22 3 1
                                    

Nie rozumiałem trochę mojej drugiej strony. Przecież każdy wiedział kto jest opiekunką miraculum królika.

-Kim jest królix?- powtórzył pytanie.

-Alix Kubdel- powiedziałem.

-Wiesz gdzie ona teraz jest?

-A skąd ja mam to wiedzieć? Albo jest w norce albo w odwiedzinach u ojca.

-A gdzie mieszka jej ojciec?

-Serio chcesz iść w odwiedziny jak jest ciemno na dworze?

-Jezu, no to poczekam do rana.

Położył się na kanapie podkładając sobie pod głowę poduszkę która była na kanapie.

-Jak ocalimy Marinette to wrócisz do siebie?- spytałem.

-Czy ty chcesz się mnie pozbyć?- spytał spoglądając na mnie.

-Nie, jasne że nie po prostu chce wiedzieć jak długo będziesz w moim domu.

-W naszym domu.

-Jak to naszym?

-W innym wymiarze mieszkam w tym samym domu tylko bardziej luksusowym.

-Aha... Rozumiem.

-To dobrze że rozumiesz.

-Jutro jak zjemy śniadanie to zaprowadzę cię do Alix. Ty z nią przywrócisz do życia Marinette i wracasz do swojego wymiaru.

-Najpierw musisz naprawić lustro.

-A jak mam je naprawić? Ja je stłukłem.

-Zawsze masz jakieś pomysły to coś wymyśl.

-To Biedronka miała zawsze pomysły a nie ja. A teraz idę spać, dobrej nocy.

-Dobranoc.

Zgasiłem mu światło w salonie a sam wróciłem do sypialni i padłem na łóżko. Nie spałem większość czasu bo myślałem jak mam naprawić to lustro. Musiałem przecież wysłać Białego kota do jego wymiaru.

Szklane odbicie|| Miraculous✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz