꧁𝟑.𝑩𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎꧂

245 39 15
                                    

𝕌𝕫𝕦𝕟 𝕓𝕚 𝟛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝕌𝕫𝕦𝕟 𝕓𝕚 𝟛.𝔹𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕝𝕖 𝕜𝕒𝕣𝕤̧ı𝕟ı𝕫𝕕𝕒𝕪ı𝕞. 𝔹𝕒𝕪𝕒𝕘̆ı 𝕫𝕒𝕞𝕒𝕟 𝕠𝕝𝕕𝕦, 𝕤ı𝕟𝕒𝕧𝕝𝕒𝕣𝕕𝕒𝕟 𝕪𝕖𝕥𝕚𝕤̧𝕚𝕣𝕤𝕖𝕞 𝕓𝕦𝕣𝕒𝕪𝕒 𝕪𝕠𝕘̆𝕦𝕟𝕝𝕦𝕜 𝕧𝕖𝕣𝕞𝕖𝕪𝕚 𝕕𝕦̈𝕤̧𝕦̈𝕟𝕦̈𝕪𝕠𝕣𝕦𝕞.

𝔼𝕖 𝕤𝕠𝕟𝕒𝕧𝕝𝕒𝕣ı𝕟ı𝕫 𝕟𝕒𝕤ı𝕝 𝕘𝕖𝕔̧𝕥𝕚?

⌦ᴇʀᴀɢᴏɴ'ᴜɴ ᴋᴀʀᴅᴇşɪɴɪɴ ᴀᴅıɴı ʙᴜʟᴀᴍᴀᴅıᴍ ᴏ ʏᴜ̈ᴢᴅᴇɴ ᴀᴅı; 𝑼𝒓𝒊𝒆𝒍

❀•°•═════ஓ๑♡๑ஓ═════•°•❀

Ama nasıl? Herkes uyandığında onunda geri gelmesi gerekirken gelmemişti. Şimdi nasıl olurda geri gelmişti. "Haberi varmı?"

Sorduğun soruya bak Viki! Tabi ki olucaktı.

"Önden fırladı." Mimi baş parmağıyla gerisini, yani kapıyı işaret etti.

Kardeşinin gelmesinin ne gibi sonuçları doğuracağını bilmiyorduk. Ya da sadece ben bilmiyordum. Kapıyı açıp merdivenlerden aşağıya indim. Buraya gelmiş olması bile büyük bi soru işaretiydi. Nasıl gelmişti? Nasıl süvarilerin elinden kurtulmuştu? En önemlisi. Buraya gelirken onları peşlerine takmışmıydı.

Eğer olaylar böyle işlemişse başımız tahmin ettiğimden de büyük dertteydi.

Merdivenlerden inerken aceleci ayak adımlarımı yerden kestim ve kanatlarını kullanarak kapı girişine geldim. Diğerleri gibi herkes etrafa toplaşmıştı.

Eragon'un bu durumda nasıl bi tepki vereceğini düşündüm. Ailesinin şuan nasıl bi durumda olduğunu gerek duymadığından hiç söylememişti. Kuzgun'u dışında hep yalnızdı. Gözlerim onu ararken sol taraftan çıka geldi. Kardeşine sarılmamıştı. Belli bi mesafesini koruyordu. Karakteri bu olduğundan fazla bi tepki vermedim.

Temkinli adımlarla önce beni pas geçti. Kısa süreliğine göz göze gelmiştik ama o kadar soğuk bakıyordu ki her hangi bir duygu kırıntısı görmek için kahin olmak gerekirdi. Yavaşca yolundan çekildim, sonra diğerleri de benim yaptığımı yapıp kardeşiyle arasından çekildi.

Sahi kardeşinin adı neydi?

"Uriel..." Diye fısıldadı Eragon aklımı bir kez daha okuyarak.

Kardeşi gelmesine rağmen benim beynimle mi oynuyordu hâlâ?

Gözleri kısıldı bi süre sebebini anlamamıştım. Daha sonra kardeşi ona baktı. O da ona. Uriel küçük yaşta ölmüştü. Ama bedeni 20'li yaşlarında ki bi kadına sahipti. Bu da ayrı bi gizemi barındırıyordu. Anlaşılan şu an olanları idrak edemiyordu.

Göklerin Sırrı; Safir ZehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin