꧁𝑶̈𝒛𝒆𝒍 𝑩𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎꧂

117 12 14
                                    

𝕌𝕫𝕦𝕟 𝕓𝕚 𝕒𝕣𝕒𝕕𝕒𝕟 𝕤𝕠𝕟𝕣𝕒 𝕞𝕖𝕣𝕙𝕒𝕓𝕒ℕ𝕒𝕤ı𝕝𝕤ı𝕟ı𝕫?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝕌𝕫𝕦𝕟 𝕓𝕚 𝕒𝕣𝕒𝕕𝕒𝕟 𝕤𝕠𝕟𝕣𝕒 𝕞𝕖𝕣𝕙𝕒𝕓𝕒
ℕ𝕒𝕤ı𝕝𝕤ı𝕟ı𝕫?

𝔹𝕦 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕦̈ 𝕗𝕒𝕫𝕝𝕒 𝕓𝕖𝕘̆𝕖𝕟𝕞𝕖𝕕𝕚𝕞.
𝕌𝕞𝕒𝕣ı𝕞 𝕤𝕚𝕫 𝕓𝕖𝕘̆𝕖𝕟𝕚𝕣𝕤𝕚𝕟𝕚𝕫 <𝟛

𝕀̇𝕪𝕚 𝕠𝕜𝕦𝕞𝕒𝕝𝕒𝕣ı

𝚅𝚘𝚝𝚎 𖤐

❀•°•═════ஓ๑♡๑ஓ═════•°•❀

Süvariler'in daha varlığı bilinmeden, Büyük savaşın kırıntılarından kısa süre önce;

Eragon'un ağzından;

Uğraşacak tonla iş yokmuş gibi iki tane aşk sandıkları duygunun kurbanı olmuş genç gelmişti.

Şeytan'ın oğlu bi tarafta dururken Rebbecca'nın kızı Viki onun hemen yanında, sağ kısımda duruyordu.

'Ne yapacağım?' diyen ve pek endişeli olmayan bakışlar. Bunları daha önce görmüştüm, ama bir değişiklik vardı.

Kulaklarını çekip göndeririz aynı şekilde. Düşüncelere dalmış bi şekilde onlara baktığımı fark ettim. Lucifer bağırınca gözlerim tekrar onu buldu. "Dokunmayın ona."

Diye bi şeyler söylemişti. "Ah aşk, ne büyük şey." İki kişi Luciferı tutarken benim dediğim şeyle o da bana baktı.

Rebbecca da sevdiği ama belli etmediği kızının kolunu tutuyordu. Bu tür şeylerle uğraşmak istemediğmi bildikleri için lafı onlara bıraktım. Boştu, aşk sandıkları şey iki vücut birleştirme fantezisiydi sadece. Gerçek aşka nadir kişiler ulaşırdı.

Kısa süre sonra Şeytanın oğlunu kapıdan çıkardılar. Oturduğum yere iyice çökerken Rebbecca geldi ve "Kızımla konuşmanı istiyorum. Yolunu bulmakta zorlanıyor." Dedi.

"Doğru olduğu yoldan eminse benim bi faydam olmaz."

Viki annesinne her an gitmek için can atan bi çocuk gibi bakıyordu. "Olmasa bile konuş. Bu ona illaki bi şeyler katacaktır."

"Pekala, birazdan meditasyon için bahçeye ineceğim, gelmek istersen oraya gel."

Koltuğumdan kalktım ve uğraşmam gereken diğer işleri hatırlayarak çalışma odadama çıktım. Doğru yolu sandığı şeyi kimse şaşırtamazdı. Viki Walker, annesi gibi okulda yaptığı başarılar benimde kulağıma gelmişti ama karşımda ki kişiyi gördükten sonra bunun bi önemi olmadığını anladım.

Amicus omzuma konmuş onu severken varlığını hissettiğim kişiyle gözlerimi açtım. Yanında yerini alınca "Boşa zaman." Dedi.

Göklerin Sırrı; Safir ZehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin