꧁𝟔.𝑩𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎꧂

183 21 26
                                    

𝔹𝕚𝕥𝕞𝕖𝕤𝕚𝕟𝕖 𝕓𝕚 𝟜 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞 𝕜𝕒𝕝𝕕ı 𝕙𝕒𝕕𝕚 𝕙𝕒𝕪ı𝕣𝕝ı𝕤ı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝔹𝕚𝕥𝕞𝕖𝕤𝕚𝕟𝕖 𝕓𝕚 𝟜 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞 𝕜𝕒𝕝𝕕ı 𝕙𝕒𝕕𝕚 𝕙𝕒𝕪ı𝕣𝕝ı𝕤ı. 𝟙𝟘. 𝔹𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕕𝕖 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝 𝕪𝕒𝕡𝕞𝕒𝕪ı 𝕕𝕦̈𝕤̧𝕦̈𝕟𝕦̈𝕪𝕠𝕣𝕦𝕞.

𝚅𝚘𝚝𝚎 𖤐

❀•°•═════ஓ๑♡๑ஓ═════•°•❀


Gözlerimi o gece irislerinden hiç bi şekilde ayıramamıştım. Sanki hâlâ bana o safir gözleriyle bakıyordu.

"Senden uzak durmalıyım. Durmalıyım ki bi hesves uğruna seni ve beni mehvetmeyeyim."

O gece Ay'a karşı dans etmemizden sonra toprağın üstüne konduğumuz gibi bu sözleri söylemişti bana.

Ellerimi hiç bi şekilde bırakmak istemiyordu. Gözleri, kalbi, ruhu bütün varlığı bunun olmaması için kavrulurken dudakları onu bulmamamı söylemişti.

Sıkıca parmaklarına doladım elimi. Koca parmakları orantılı ellerimin yanında bile kocaman ve soğuktu. Ona rağmen zarif duruyordu. Kurkunç ve güzel bu olsa gerek diye düşündüm.

O an ona Duygularını kullanmasını söylemek istedim ama bana bunun heves olduğunu ve ikimizi de yıpratmak istemediğini söylemişti.

O böyle düşünürken ve biz ortada bi şey yokken böyleysek bi şey demem doğru olmazdı.

Heves olsa bile istiyor muydum onu? Ya ondan sonrası beni terk edip giderse? Bunların olması bi kenrağa uğruna duygularını yitirdiği iktidardan benim için vazgeçebilir miydi?

Geçmezdi. Şuan değil.

Öyleyse dünyalı yollarını kullanıcaktım bende.

Ne kadar klişe kaçsada bundan başka çarem yoktu anlaşılan. Hem aramızda ki şeyleri kuvvetlendirmek adına hemde duygularını kullanmasına yardımcı olabilirdim.

"Karşına çıkmayacağına söz veremem günahkâr meleğim. Ama buna çalışırım."

Bu sözlerimin ardından o gece beni uzun uzun tekrar öptü.

Şimdi ise odama güneş vuruyor, yeni yeni uyanmama rağmen güne onunla başlamıştım.

Ellerimi yüzümü yıkarken onu görmek için uydurabileceğim planları düşünüyordum. Ama Ethan malı her şekilde önüme çıkacaktı. Önce bir şekilde ondan kurtulmam lazımdı. Belki... Belki antrenman sırasında onu sakatlarsam Eragon beni çalıştırmaya devam edebilirdi. Ya da başka biri bulana kadar benimle ilgilenirdi.

Göklerin Sırrı; Safir ZehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin