꧁𝟗.𝑩𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎꧂

129 18 6
                                    

𝕐ı𝕝 𝕓𝕒𝕤̧ı𝕟𝕒 𝕠̈𝕫𝕖𝕝 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕦̈𝕟𝕦̈𝕕𝕖 𝕪𝕒𝕜ı𝕟𝕕𝕒 𝕪𝕒𝕪ı𝕟𝕝𝕒𝕪𝕒𝕔𝕒𝕘̆ı𝕞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝕐ı𝕝 𝕓𝕒𝕤̧ı𝕟𝕒 𝕠̈𝕫𝕖𝕝 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕦̈𝕟𝕦̈𝕕𝕖 𝕪𝕒𝕜ı𝕟𝕕𝕒 𝕪𝕒𝕪ı𝕟𝕝𝕒𝕪𝕒𝕔𝕒𝕘̆ı𝕞. 𝕆̈𝕫𝕖𝕝 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕚𝕣𝕤𝕖 𝕒𝕜𝕝ı𝕞𝕕𝕒 𝕓𝕚 𝕜𝕒𝕔̧ 𝕗𝕚𝕜𝕚𝕣 𝕧𝕒𝕣 𝕙𝕒𝕓𝕖𝕣𝕚𝕟𝕚𝕫 𝕠𝕝𝕒𝕒

❀•°•═════ஓ๑♡๑ஓ═════•°•❀

Ben süsleri duvara asarken Adi ve Sami süsleri bi türlü asamıyordu.

Nedeni ise sürekli yiyişmeleriydi.

"Bi vasfınız yoksa odanıza çıkın!" Diye bağırdı Mimi. Haklıydı ayak altında dolanmaktan başka yaptıkları bi şey yoktu.

Adi buna inat Sami'yi iyice kendine çekti ve baskı uygulayarak öptü. Zorlukla Sami'den ayrılırken konuştu laf sokar biçimde. "Sevgilinin Veba'nın tarafında olması bizim suçumuz değil güzelim." Üstüne göz kırparken, Sami de arkasından gülümsedi.

Bu meleğin içine bile şeytan tohumları ekmişti.

"Christopher ile aramda bi şey yok. Sadece eğleniyorum." diye çıkıştı Mimi.

"Eminiz öyledir Mimi." Dedim Mimi'nin kolunu sıkarken. Sonra hepimizin gülmesi bir oldu.

Böyle şeylere takılmazdık. Astroth bizim tarafa geçmek istediğini söylemişti. Haliyle yakın bi zamanda Chris de geçecekti. O yüzden gülüyorduk.

Ben bi kaç süs daha asmaya devam ederken Adi ve Sami sonunda ayrı taraflara giderek ciddi anlamda işlerine konsantre olmuşlardı.

Söylemeyi unutmuş olabilirim ama Yılbaşı yaklaştığından bu partiyi ona göre dizany etmeye karar vermiştik. Belki yılbaşı akşamı tekrar kutlardık.

İşimiz tam anlamıyla bitmişti. Lucifer'a dışardan bi çam ağacı taşıttırdık ve ana salonun, sağ köşesine koymuştuk.  Bi kaç çocukla birlikte ağacı süslemek kalmıştı.

O işi de nerede halletmek üzereydiler. Uriel etrafta koşuştururken mutluluğu her yere dolmuştu.

Yemek masası koyduğumuz mumlar etrafa hoş bi hava katıyordu. İnsanların bu gün her şeyi unutup mutlu olmasını istiyordum.

Hava kararmam üzereydi. Eragon'un da burada olmasını isterdim. Eski Eragon olsa gelmesini istemezdim. Kızmazdı aksine sevinirdi belki ama negatifliği herkesin moodunu düşürmeye yetiyordu.

Şimdi ise az da olsa bi' fark vardı. Aşk onu bulmuştu. Ben onu bulmuştum sonunda. Kimliğini kabul ederek onu sevdim.

Kapıdan içeri adım sesleri yükselince bakışlarımı masada ki mum ışıklarından çektim. Kırmızı pelerini yerleri çoktan silmişti. Gülümsedim. Ellerinde bir sürü hediye vardı. Çocuklar etrafında toplaştı ve Pirana gibi elindeki hediyelerin hepsini kaptılar.

Göklerin Sırrı; Safir ZehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin