2. Kiire esitykseen

29 2 0
                                    

Bojan pov.

Herään säpsähtäen siihen kun joku oli hypännyt päälleni. Se oli Kris. Katsoin päälläni makaavaa kitaristia tuimasti, sillä olisin halunnut vielä nukkua. "Good morning sunshine!" Jan huutaa tullessaan huoneeseeni. "Fuck you.." mumisen ja menen takaisin makuu asentoon. Kris nousee pois päältäni ja alkaa repimään minua ylös sängystä. Alan räpiköimään vastaan, mutta se ei auta. Tömähdän peittoni kanssa suoraan kovalle lattialle. Kris virnuilee omahyväisesti ja tarjoaa kättä jotta voisin nousta ylös. Lyön hänen käden pois ja nousen omin avuin ylös. Heitän peiton takaisin sängylle ja alan etsimään vaatteita, jotka pukisin tänään. "Come to our room when you are ready." Kris huikkaa vieläkin tyytyväisenä. Tuhahdan ja puen vaatteet päälleni.

Kun kaikki ovat valmiit suuntaamme hissiin. Ovet aukeaa ja painan nappulaa 1 kerrokseen. Hissi pysähtyy ja astumme ulos. Menemme hotellin aamupala ravintolaan. Kaikki lappavat lautaset täyteen paistettuja kananmunia, pekonia, leipää ja salaattia. Istumme isoon pyöreään pöytään, johon jäi vielä kaksi tyhjää paikkaa. Juuri ensimmäisen palan haukattuani nään tutut mustat hiukset. Hän katselee ympärilleen selvästi kuin etsien jotain. Päätän nousta pöydästä ja mennä hänen luokseen. "Hey! Are you looking for something?" kysyn päästyäni hänen kuulo etäisyydelleen. "Oh hey Bojan. And yeah i was looking for you guys, but i thought you already left." Jere vastasi iloisesti yllättyneenä. "Alright, we're sitting there." Osoitin pöytää jossa bändi toverini ahmivat aamupalaansa. "Wanna join us?" kysyin Jereltä. "Yeah, of course." hän hihkui. Lähdimme kohti pöytää jossa toiset olivat. Tottakai Kris huomasi taas ensimmäisenä tulomme. Hän alkoi taas hymyilemään, sillä samalla oudolla tavalla. Mitä ihmeellistä minussa tai Jeressä oli? "Hey, did you sleep well?" Kris tervehtii kun istuimme pöytään. "Hi, and yeah i guess." Jere vastaa pienesti hymyillen.

"Byee, see you at the Pre-party!" hyvästelin Jeren. Hänellä oli melkein koko päivän haastatteluja, joten hänen piti tottakai lähteä, että ehtisi käydä kaikkialla. Me taas päätimme mennä ostoksille. Kävelimme lähimpään kauppakeskukseen ja menimme sisään. Kris pinkoi heti ensimmäisenä johonkin vaate kauppaan Jan kannoillaan. Nace taas lähti ihan omille teilleen. Minä ja Jure päätimme seurata kahta kitaristia. Kris oli ihastelemassa kauluspaitoja, kun taas Jan oli löytänyt mielenkiintoisen vyön, jonka ilmeisesti aikoi myös ostaa. Jure meni katsomaan Janin löydöstä ja minä taas menin Krisin luokse paita osastolle. Hän ei ollut löytänyt vielä mitään kivaa. Pyörimme kaupassa hetken ja suuntasimme kassalle. Jan osti mustan vyön kultaisella soljella ja mustan revityn farkkutakin. Jure osti kolme paria sukkia. Kris löysi kaksi paitaa ja yhdet housut, jotka osti. Minäkin löysin yhden paidan. Se oli vaaleanpunainen ja silkkinen. Kris sanoi, että se sopi minulle joten päätin kuunnella häntä ja ostin sen. Pääsimme viimein ulos vaatekaupasta. Nace odotti meitä kaupan ulkopuolella kaksi paperi kassia kädessään. Päätimme käydä vielä muutamassa kaupassa ja mennä hotellille viemään ostokset.

Aika olikin kulunut nopeammin kuin luulimme ja meille tuli kiire käydä hotellilla. Olimme pyörineet jo kolmessa eri kauppakeskuksessa. Kello oli 17.46 ja Pre-party alkaisi 18.00, joten meidän oli pakko melkein juosta hotellille, että ehtisimme Pre-partyyn ajoissa. Pääsimme hotelliin, ryntäsimme hissiin ja rämppäsimme nappulaa 4 kerrokseen. Kello oli 17.53, ja meillä oli totisesti kiire. Piti vaihtaa vaatteet, sillä me esiintyisimme tänään.

Kris oli tilannut meille taksin jo matkalla ja nyt istuimmekin sen kyydissä. Olisimmehan me voineet kävelläkkin sinne, mutta sen äskeisen juoksemisen jälkeen ainut kuka olisi jaksanut oli Nace. Joten päätimme suosiolla, että menemme taksilla. Pääsimme sisään juhliin ja kello näytti 18.08, joten emme myöhästyneet ainakaan niin pahasti. En ehtinyt paljoa ihmetellä ympärilleni kun meidän piti jo mennä taka huoneeseen valmistautumaan esitykseen. Meitä ennen esiintyisi Puolan edustaja Blanka ja Norjan edustaja Alessandra. Parhaillaan lavalla oli Blanka kappaleellaan Solo.

Jan ja Kris virittävät kitaroitaan ja Nace bassoaan. Jure rummuttaa jotain rytmiä pöydän reunaan ja minä taas tarkistan mikkejä. Kohta olisi meidän vuoro. Alessandran Queen of kings biisi on loppumaisillaan ja sitten olisi meidän vuoro nousta lavalle.
______________________

Sanoja: 615

Rakkautta ensi silmäyksellä || Jere & BojanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora