10. Särkynyt sydän

14 0 0
                                    

Bojan pov.

Olimme käyneet syömässä jossain espanjalaisessa ravintolassa. Oli muuten todella hauskaa, mutta Jere käyttäytyi jotenkin oudosti. Hän oli koko ajan omissa ajatuksissaan ja hänen katse oli vähän ahdistunut. Pääsimme juuri hotellille ja meidän pitäisi valmistautua Pre-partyihin. Jere jäi 3 kerroksessa ja me muut 4. Pääsin huoneeseeni ja vaihdoin vaatteet nopeasti. Halusin ehtiä vielä Jeren huoneeseen. Halusin kysyä onko kaikki hyvin..

Koputin Jeren huoneen oveen. Ovi aukesi ja astuin sisään. Jäin oven eteen seisomaan. Jere katsoi minuun. "Is everything alright? You seemed a little bit distrackted at the restaurant.." kysyin. Minun huolestuneisuus ilmeisesti kuului äänestäni liiankin hyvin kun Jerenkin ilme muuttui. "Oh s-sorry it was just the thing i talked with Matti.. It was nothing important. Don't worry, really." Jere vakuutti ja tuli askeleen lähemmäs. Halasin häntä. Hänkin kietoi kätensä ympärilleni.

Päästin irti Jerestä ja katsoin häntä silmiin. Hän hymyili huvittuneesti. "Whaat??" kysyin kun Jere alkoi tirskahdella vähän. "On your cheek is a little dirt." hän naurahti. Minäkin hymyilin. "Let me clean it.." hän pyyhki poskeani peukalollaan. Hänellä oli niin pehmeät kädet. Hän lopetti poskeni hieromisen ja suukotti minua otsalle. "Can i sleep here with you tonight.." kysyin. "Or mayde i could come in your room.?" hän vastasi. "If you want.." vastasin edelleen hymyillen onnellisesti. Ovelta kuului koputus. "Hey we have to go!" Nace huusi oven takaa.

Pääsimme sisään juhliin. Meidän ja Jeren esitykset olisivat putkeen. Meidän ensin sitten Jeren. Me kaikki siirryimme lavan taakse valmistautumaan.

Jere poistui lavalta isojen taputusken kera. Menin häntä vastaan lavan taakse. "That was awesome!" kehuin poikaystävääni kun pääsimme kuulo etäisyydelle. "You too!" hän vastasi. Hyppäsin hänen syliin ja suutelin tätä nopeasti. Nousin omille jaloilleni ja kysyin: "shall we get some drinks?" Jere naurahti ja nyökkäsi. Siiryimme tiskille ja tilasimme juotavat.

Olimme hakeneet jo neljännetkin juomat. Esityksiä jatkui vielä joten päätimme tanssia permannolla. Jure ja Jan olivat hävinneet johonkin ties minne. Kun taas Kris ja Nace olivat käymässä hotellilla viemässä tavaroita. Olimme siis Jeren kanssa kahdestaan. "Hey do you want one more drink?" kysyin Jereltä musiikin yli. "Hmm yeahh." hän vastasi. Nyökkäsin ja lähdin tiskille. Tilasin kaksi juomaa ja suuntasin takaisin Jeren luokse. "Kaikki sittenkin kääntyi parhain päin" ajattelin.

Kun pääsin ihmis massan läpi näin jotain... Jere suutelemassa jotakuta. Sydämmeni hakkasi tuhatta ja sataa. Jere ei edes tehnyt mitään. Ei yrittänyt estää, ei mitään. Hän pysyi vain aloillaan. Hengitykseni raskautui. Ei hän ikinä minusta oikeasti välittänyt. Rintaani vihloi. En pystynyt enää katsomaan tapahtumaa. Käännyin ja juoksin ulos kadulle. Juoksin niin kovaa kuin jaloistani pääsin. En tiennyt minne olin menossa, minä halusin vain pois.

Jere pov.

Bojan oli juuri lähtenyt tiskille hakemaan lisää juotavaa. Kaikki oli vihdoin hyvin. Minä ja Bojan olimme onnellisesti yhdessä. Säpsähdin ajatuksistani kun tunsin käden olallani. Käännyin ja näin Marian. "hEi jERe piTkÄstÄ aiKaA" hän sanoi sammaltaen. Avasin suuni vastatakseni jotain kunnes Maria keskeytti minut painamalla huulemme yhteen. Järkytyin ja säikähdin samaan aikaan. Maria jatkoi suutelua vaikken vastannutkaan siihen. Menin ihan lukkoon. Halusin työntää hänet pois mutten pystynyt. Tämä tuntui väärältä. En tiennyt mitä tehdä. Aloin panikoida. Keräsin itseni ja riuhtaisin itseni pois hänen otteestaan. Maria katsoi minua pettyneenä ja lähti sitten pois sanomatta mitään. Teki mieli oksentaa. Sitten katseeni osui tuttuihin ruskeisiin hiuksiin. Bojan. Eikai hän nähnyt minua ja Mariaa. Lähdin hänen perään, mutta kun pääsin ulos salista en nähnyt häntä enää missään.

Pääsin hotellille. Menin hissillä 4 kerroksenen ja etsin oven 319. Koputin oveen. Ei mitään. Koputin uudestaan. "Hey Bojan. Are you in there? Please open the door.." ei kuulunut vieläkään mitään. Vaivuin epätoivoon. Lyyhistyin käytävälle Bojanin huoneen oven eteen. Istuin siinä hetken, kunnes viereisen huoneen ovi aukeaa. Kris ja Nace astuivat ulos ja sulkivat oven. Kris huomasi minut. "Jere?! Why are you sitting here?" Kris kysyi hämillään. "Do you know where Bojan is?" kysyin samalla nousten ylös. "Uhh.. The last time i saw him was when we came here from the Pre-party. Why? Is something wrong?" Kris esitti kysymyksen heti perään. Kerroin heille kaiken Mariasta ja mitä oli tapahtunut. Kris katsoi minua mitään sanomattomalla ilmeellä kun taas Nace oli huolestunut. "And then he run away and you don't know where?" Kris toisti sanomani. "Yeah..." vastasin. Minulta vierähti pieni kyynel silmä kulmasta. Juuri kun kaikki oli hyvin pilasin taas kaiken.. "We'll find him don't worry." Nace lohdutti. "I'm calling him.." Kris sanoi ja laittoi puhelimensa korvalleen. "No answer." Kris huokaisi. "Lets go back to the party and check there." Nace ehdotti. Päätimme tehdä niin ja suuntasimmekin jo hisseille.

Bojan pov.

Pysähdyin. En tiedä kauanko tai kuinka kauas olin juossut. Tasasin hengitystäni hetken. Kyyneleet pyrkivät ulos silmistäni. Peitin kasvoni käsiini ja itkin. Miten hän saattoi. Olisihan se pitänyt arvata, olin kokoajan vain hänen leikkikalunsa. Minä ihan oikeasti luotin häneen. Minä luulin että Jere olisi se oikea minulle. Mutta.. Olin näköjään väärässä. Ei hän ikinä minusta oikeasti pitänyt. Kyyneleet eivät lakanneet mutta jatkoin kävelyä. Löysin baarin ja menin sisään. Se oli täynnä ihmisiä. Menin suoraan tiskille ja tilasin väkevimmän juoman joka listalla oli. Sain juoman ja siirryin sivummalle.

Olin juonut jo ainakin kuusi samanlaista juomaa mutta paska olo ei helpottanut. Alkoholikaan ei enää auttanut särkyneeseen sydämmeen. Halusin silti ajatukset muualle. Edes hetkeksi. Lähdin baarista ja aloin tallustelemaan johonkin. Kello oli vasta 21.16.

Päädyin jotenkin takaisin hotellille. Suuntasin laahustavat askeleeni hotellin ravintolaan..

Astuin huoneeseeni sisään ja pamautin oven kiinni. Olin todella huonossa kunnossa niiden kaikkien juomien jälkeen. Kävelin pari askelta eteen ja horjahdin. Otin tukea seinästä ja valuin sitä pitkin alas lattialle. Vaikka olinkin kunnon humalassa se ei siltikään vienyt Jereä pois mielestäni. Katsoin kädessäni olevaa veistä, jonka hain hotellin ravintolasta. Nostin toisen käteni hihaa niin että ranteeni tuli esiin. Laitoin veitsen kättäni vasten mutten tehnyt vielä mitään. Kyyneleet eivät lakanneet. Mielessäni oli ristiriitaisia ajatuksia Jerestä. En ollut varma mihin olin ryhtymässä mutta tein sen. Painoin veitsen kättäni vasten ja viilsin. Toisen. Ja vielä kolmannenkin kerran. Katsoin kädessäni olevia verisiä viiltoja. Kipu syöksyi ylitseni. Tuntui yllättävän hyvältä. Tein vielä toiseenkin käteeni samanlaiset viillot. Tiputin veitsen kädestäni ja kaikki pimeni...
_______________________________

Sanoja: 966

Rakkautta ensi silmäyksellä || Jere & BojanOnde histórias criam vida. Descubra agora