9. Erityis vieraat

14 1 0
                                    

Jeren pov.

Bojan oli juuri kertonut bändilleen, että olimme yhdessä. Hän näytti niin onnelliselta. En antaisi minkään ikinä satuttaa häntä. "Hey congrats Jere!" Kris tuli nyt minun luokseni. Hän oli halaavinaan minua, mutta käänsikin meidät vain pois päin muista. "If you do anything to hurt him, you can be sure i will kill you." hän sanoi niin hiljaa, etten minäkään melkein kuullut. Sitten hän halasi minua nopeasti, taputti selkään muutaman kerran ja meni takaisin muiden luokse.

Aamupalan jälkeen päätimme mennä taas ostoksille. Tänään olisi myös viimeiset Pre-partyt Madridissa. Menisimme huomenna lentokoneella Amsterdamiin. Pääsimme sisään kauppakeskukseen. Katselin ympärilleni miettien tarvitsisinko minä jotain. "Jere!" havahdun poikaystäväni ääneen. Pudistan päätäni ja käännän katseeni häneen. "The others went to that clothing store." hän sanoi ja osoitti jotain espanjalaista vaate liikettä. Nyökkäsin ja menimme kauppaan jossa kaikki muut jo hipelöivät hienoja vaatteita.

Olimme pyörineet kaupassa jo vähän aikaa. Seurasin lähinnä vain Bojania. Hän ei ollut löytänyt vielä mitään sovittamisen arvoista. Sitten hän käänsi katseensa minuun ja nopeasti takaisin vaate hyllyyn. Hän nappasi hyllystä ensimmäisen paidan, joka vain sattui käteen ja lähti sitten vetämään meitä kohti sovitus koppeja. Pääsimme koppiin sisälle, hän veti kopin oven kiinni ja kääntyi minuun. Olin aluksi hieman hämmentynyt, mutta tajusin sitten mitä hänellä oli mielessä. Hän heitti kädessään olevan paidan lattialle. Hän katsoi minua hetken kuin kysyäkseen luvan siihen mitä juuri oli aikomassa tehdä. Sitten hän painoi minut seinään ja yhdisti huulemme. Suudelma oli intohimoinen. Näykkäisin hänen alahuulta hellästi, kun hän raotti suutaan hieman. Käytin tilaisuuden hyväksi ja työnsi kieleni hänen suuhunsa. Hän teki samoin. Yhtäkkiä kuulen kun kopin ovi aukeaa. Bojan irtautuu minusta välittömästi samassa muuttuen ihan tuli punaiseksi. "Hey, i just came to make sure you don't eat each other. But well.. Continue." Kris sanoi virnuillen. Ovi sulkeutui ja askeleet lähtivät pois päin. "Are you okay?" kysyin hieman varovaisesti. "Yeah, why wouldn't i be?" Bojan vastasi vain vähän nolostuneesti. Hymy pyrki väkisinkin huulilleni. "Are you going to try that shirt on?" kysyin leikillään ja osoitin sinistä myttyä kopin nurkassa. Bojan vain naurahti, suukotti poskeani nopeasti ja lähti kopista ulos jättäen minut vielä sisälle.

Olimme pyörineet kaupungilla noin 3 tuntia ja päätimme lähteä takasin hotellille.

Bojan pov.

Pääsimme hotellille. Hissi pysähtyi 4 kerrokseen. Me kaikki astuimme ulos hissistä. Jere päätti tulla kanssani minun huoneeseeni, koska hänellä ei ollut mitään mitä huoneestaan tarvitsisi. Meillä molemmilla olisi tänään viimeinen esitys täällä Madridissa. Huomenna lentäisimme Amsterdamiin. Olisimme siellä 2 yötä ja sitten lentäisimme Lontooseen. Avasin huoneeni oven ja päästin Jeren ensin sisään. Suljin oven perässäni ja riisuin kengät ja takin. Jere katseli huonettani. Minun huoneeni oli peilikuva hänen huoneestaan. Kiedoin käteni takaapäin Jeren ympärille ja suukotin tämän niskaa hellästi. Hän tuoksui niin hyvältä. Tunsin kun hänelle tuli kylmät väreet kosketuksestani. Jere kääntyi kasvot minuun päin. Tuijotin häntä suoraan hänen jään sinisiin silmiin. Tuo katse oli niin lumoava. "Bojan? Hey.." Olin niin omissa ajatuksissani, etten kuullut kun Jere kutsui minua. Räpäytin silmiäni ja pudistin päätäni hieman. "Oh sorry.." pyysin anteeksi kun en kuunnellut häntä. "Its okay, just.. Is everything alright?" hän kysyi vähän huolissaan. "Yeah. Everythings fine. Your eyes are just so pretty.." myönsin. Jeren poskille nousi hento puna. Hänen hymy oli niin suloinen. Olin juuri yhdistämässä huulemme, kun kuulen pienen värinän jostain. Se oli Jeren puhelin. "Oh my friend is calling me." hän sanoi nopeasti ja vastasi puheluun.
"Mitä nyt Matti?" "Joo me tultiin jätkien kans takasin tänne hotellille" "Miks mitä nyt?" En ymmärtänyt sanaakaan siitä mitä Jere oli puhelimeen sanonut, mutta hänen äänen sävynsä muuttui vähän huolestuneeksi. "Okei okei. Mä tuun. Heippa." Jere lopetti puhelun. Hän kääntyi minuun. Katsoin häntä kysyvästi. "I have to go to meet my friend" hän sanoi yhä vähän huolestuneesti. "Okay... Nace said that he is going to look for the hotel in Amsterdam. So do you want to share a room with me.?" kysyin toiveikkaasti. "Yeah of course i want!" Jere vastasi nyt iloisemmin.

Jere pov.

Koputin Matin huoneen oveen. Ovi aukesi ja Matti veti minut sisään. "Mikä nyt on niin tärkeetä et oli pakko tulla tänne kasvotusten puhumaan?" kysyin vähän turhautuneena kun minun ja Bojanin herkkä hetki oli keskeytetty. "Näihin vikoihin Pre-partyihin ollaan kutsuttu jotain erikois vieraita." Matti sanoi. "Ja?" töksäytin. "Se sun exä on saatu kutsuttua jotenki sinne." Matti sanoi nopeasti. "Mitä?! Miten helvetissä se on saanu kutsun?!" järkytyin. Miten Maria on saanu kutsun?? "Miten se ees pääsee tänne ku se on Suomes ja juhlat on tänää?" mietin ääneen. "Se on vissii lomal tääl espanjas ja oli kuulemma sanonu et se ois sun kaa." Matti sanoi. "MITÄ HELVETTIÄ?!" huudahdin. Olin jättänyt Marian jo 2 vuotta sitten enkä ole ollut missään tekemisissä hänen kanssaan. Miksi hän nyt taas tuli kuvioihin. "Ei tarvii huutaa, mut eiks se oo ihan kiva et se tulee. Voitte kato selvittää välit ja tutustuu uudestaan. Sehän vissiin vieläki tykkää susta..." Matti sanoi tyynesti. Aluksi olin vähän hämmentynyt miksi Matti edes ehdottaa tuollaista kunnes muistan etten ole kertonut hänelle Bojanista. "No siis kun.. Mä oon Bojanin kanssa yhessä." ilmoitin ja hieroin niskaani. "Nii mut- eiku häh? Missä välissä sä siihe ees ihastuit? Miks et oo sanonu mulle mitään?" Matti lateli kysymyksiä. "En tiiä.. Ei oo vaa tullu puheeks..." vastasin nyt katsoen Mattiin päin. Me molemmat olimme hetken hiljaa. Matti oli juuri sanomassa jotain kunnes ovelta kuuluu koputus. Matti katsoo minua sillä "avaa se ovi ilmeellä". Oven takaa tuli esiin Bojan ja Kris. "Hey i was right. This was the room i told you.." Kris härnäsi Bojania. Bojan pyöräytti silmiään. "Anyways, we are going somewhere to eat, are you coming with us?" Bojan kysyi minulta. Katsoin nopeasti Mattiin ja sitten takaisin Bojaniin. "Yeah i'm coming." vastasin ja lähdimme jättäen Matin huoneeseensa. En ollut varma mitä ajatella tulevista Pre-partyista..
________________________________________

Sanoja: 937

Rakkautta ensi silmäyksellä || Jere & BojanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora