Jere pov.
Olimme saapuneet Krisin ja Nacen kanssa takasin Pre-partyihin. Hajaannuimme etsimään Bojania. Olin vihainen itselleni. Annoin tämän tapahtua. Nyt Bojan on yksin ties missä. Kiersin alueen ja palasin takaisin oville. Nace ja Kris tulivat oville myös. "He's not here.." Kris sanoi nyt todella huolissaan. Silmästäni valui taas yksi kyynel. Huokaisin. Tunnen kuinka puhelimeni soi. Voisiko se olla Bojan?! Kaivoin puhelimeni nopeasti taskustani ja katsoin kuka soitti. Petyin. Ei ollut Bojan. Matti. Vastasin puheluun. "Mitä nyt?" "Että mä nyt lähin takas hotellil." "Okei.. Hei ootko muuten nähny Bojania?" "Joo itseasiassa. Ku tulin tähä hotellin aulaan se tuli tuolt ravintolast ja meni hisseille." "OIKEESTI! KIITTI HEIPPA!" Lopetin puhelun. Kris ja Nace katsoivat minuun. "Matti said that he saw Bojan at the hotel." sanoin. Samalla sekunnilla Kris lähti pika kävellen hotellille päin.
Pääsimme Bojanin huoneen ovelle. Koputin. "Bojan open the door.. Please." sanoin hiljaa oven läpi. Ei kuulunut mitään. "I have his rooms key." Kris sanoi ja avasi oven. Astuin ensimmäisenä sisään. Kävelin syvemmälle huoneeseen. "Hey.. Bojan? Are you-?!" järkytyin näkemästäni. Bojan makaamassa lattialla ranteet verisinä. Syöksyin hänen viereen. "No. No. Bojan w-wake up.." sanoin hiljaa kun nostin hänet syliini. Silitin hänen pehmeitä hiuksia ja toivoin että hän heräisi.
Kris pov.
Olin järkytyksen vallassa. Katsoin tajutonta ystävääni jonka Jere oli nostanut syliinsä. Aloin pikkuhiljaa panikoida. En olisi koskaan voinut kuvitella että Bojan tekisi itselleen näin. Nace seisoi vieressäni yhtä säikähtäneenä. "Call Jure and Jan" sanoin Nacelle. Menin itse maahan Jeren viereen. Yritin saada jotain sanaa suustani mutten pystynyt. Kyyneleet alkoivat virrata minunkin poskillani..
Keräsin itseni ja nousin. Menin etsimään side tarpeita. Löysin puhdistus aineen ja siteet. Tulin takaisin Jeren viereen. "Can you put him on the bed?" sanoin hiljaa. Jere nyökkäsi ja nosti Bojanin sängylle. Otin hänen kädestä hellästi kiinni ja aloin putsata haavoja.
Sain sidottua Bojanin kädet. Jure ja Jankin olivat tulleet paikalle ja järkyttyneet. Me muut istuimme sohvilla ja tuoleilla kun taas Jere istui sängyn reunalla pitäen Bojanin kättä. Jere ei ollut liikkunut siitä mihinkään siitä asti kun olin saanut Bojanin kädet hoidettua. Kaikki olivat hiljaa kunnes Jere rikkoi hiljaisuuden. "Hes waking up!" hän huuto kuiskasi.
Jere pov.
Bojan alkoi heräillä. Pidin yhä hänen kättään. Hän avasi silmänsä. Hän katsoi ensin ympärilleen, sitten hän huomasi minut ja säikähti. Hän riuhtasi kätensä irti ja rimpuili pois vierestäni. Kris oli tullut sängyn luo myös. "Bojan.. Everythings alright now." Kris yritti rauhoitella Bojania. "N-no." Bojan vastasi vaisusti ja katsoi minua. Hänen silmissään näkyi paniikki. Hän todella säikähti minua.. Päätin nousta ylös sängyltä ja siirtyä vähän kauemmas. Huokaisin. Olin pilannut kaiken. Bojan pelkäsi minua. Kyynel vieri taas silmästäni. Käännyin ja lähdin huoneesta. Kris oli mennyt Bojanin viereen rauhoittelemaan häntä.
Bojan pov.
Räpyttelin silmiäni. Tajuntani alkoi palaamaan. Avasin silmäni kokonaan ja katsoin ympärilleni. Tunsin jonkun pitävän kättäni. Käänsin katseeni ja näin Jeren. Silmäni levisivät. Riuhtaisin käteni irti Jeren otteesta ja rimpuilin kauemmas hänestä. Tunsin että minulla oli alkamassa paniikki kohtaus. Miksi Jere ensin menee ja suutelee jotakuta toista ja sitten käyttäytyy kuin ei olisi tehnyt mitään väärää. Hengitin katkonaisesti paniikki kohtaukseni takia. Kris oli tullut myös sängyn luokse.
"Bojan.. Everything is alright now." Kris sanoi rauhallisesti. "N-no." vastasin ja katsoin Jereen. Kyyneleet polttelivat silmissäni. Jere huokaisi ja nousi ylös sängyltä. Jere jäi siihen hetkeksi seisomaan, mutta sitten kääntyi ja lähti huoneesta. Kris tuli viereeni istumaan. "Jere didn't do that on purpose." Kris sanoi. "What d-do you me-mean?" kysyin nyyhkien. Miten niin ei tehnyt sitä tahallaan? "That girl was Jere's ex girlfriend..." Nace kertoi kaiken mitä Jere oli kertonut. "But..." en tiennyt mitä sanoa tai ajatella. Kris nousi ylös ja nyökkäsi Nacelle. Kaikki lähtivät huoneesta. Jäin yksin sängylle istumaan. Paniikki kohtaus oli loppunut. Hetken oli hiljaista. Sitten ovi aukesi taas. Jere tuli sisään, yksin. Hengitin syvään. Halusin kuulla kaiken vielä hänen sanomana. Jere jäi pienen väli matkan päähän ja katsoi minuun."Bojan i-" hän aloitti. Hän katsoi minua epätoivoisella ilmeellä. Hän huokaisi.
"I am so sorry about what I did to you. That girl was my ex girlfriend. We broke up two years ago and I haven't spoken to her since. I don't know why she came up to me now, but i should've told you before.." hän piti pienen tauon. "And I'm sorry that i let that happen. I wanted to push her away, but I was too shocked and.. I don't want to lose you because of my stupid actions... And-" hän epäröi jotain. "I love you, Bojan."Hän sanoi sen. Hän sanoi rakastavansa minua. Silmäni levisivät taas ja minun suun pieleni alkoivat pakolla nousta. Aloin hymyilemään enkä voinut sille mitään. Nousin hitaasti ylös sängystä ja hoipertelin Jeren eteen. Horjahdin, mutta Jere nappasi minut syleilyynsä ennen kuin ehdin kaatua. Nousin seisomaan ja kiedoin käteni hänen ympärilleen varovaisesti. Jere halasi minua takaisin.
En tiennyt paljonko kello oli tai kuinka kauan olimme siinä nauttineet toistemme läsnä olosta, mutta tiesin sen, että tässä minä halusin olla. Halusin olla Jeren kanssa.
Jere pov.
Tässä minä nyt seisoin. Olin kertonut Bojanille, että rakastan häntä. Se tuntui ihanalta sanoa se ääneen. Bojan irtautui minusta vähän niin, että näkisimme toistemme kasvot. Katsoin häntä suoraan hänen mantelin värisiin silmiin. Sitten Bojan sulki silmänsä ja yhdisti huulemme. Se oli ihana tunne. Ne ainoat ja oikeat huulet vasten minun omia.
___________________________Sanoja: 863
BINABASA MO ANG
Rakkautta ensi silmäyksellä || Jere & Bojan
Romance"Hän sanoi sen. Hän sanoi rakastavansa minua."