Bojan pov.
Miks mä tein sen, miks mä tein sen, miksi? Mietin päässäni kun tulimme ulos salista kadulle. Nyt Jere ajattelee, että olen ihan outo. Ei hän minusta pidä. Ei sillä tavalla niin kuin minä hänestä. Olen tuntenut hänet vasta muutaman päivän mutta en voi sille mitään, hän vain on niin ihana ja mukava ja huomaavainen. Jere on niin täydellinen ihmisenä. Mutta turhaan minä mitään odotan.. Hän on täys hetero ja pitää minusta muutenkin vain kaverina. Huokaisin. Olimme lähteneet kävelemään bändini ja Jeren kanssa takaisin hotellille. Minä kuljin jonon ensimmäisenä. Minun takanani olivat Jan ja Jure, jotka kompuroivat minkä kerkesivät ja Nace joka hörisi heidän jutuilleen. Viimeisenä käveli Jere.. Ja Kris? Miksi Kris kuiski Jerelle jotain? Mikä heidän välillään voi olla niin salaista, että pitää oikein kuiskata? Halusin tietää mistä he puhuivat, mutta annoin olla. En jaksanut miettiä nyt mitään tärkeää.
Pääsimme hotellille. Odotin aulassa, että muutkin pääsisivät sisään mutta se oli hieman haastavaa. Ainakin Janille ja Jurelle. Ainahan he kahdestaan ryyppäävät mutta tämä on jo uutta. Pojat pääsivät sisään ja talutin heidät hissiin. Minusta tuntuu että heitä ei voi päästää samaan huoneeseen täksi yöksi.
Kaikki pääsivät hissiin ja painoin nappuloita 3- ja 4 kerrokseen. Hissi pysähtyi ja Jere astui ulos mitään sanomatta. Hän ei edes kääntynyt katsomaan. Olikohan hän vihainen minulle? Hissi pysähtyi taas ja kaikki astuivat käytävään. Sovimme että Jure menee Krisin kanssa ja Jan menee Nacen. Sain siis taas nukkua ihan yksin. Tällä hetkellä se olisi juuri se mitä tarvitsen. Vähän omaa aikaa miettiä asioita.
Jeren Pov.
Heräsin auringon loistaessa silmiini. Nousin istuma asentoon ja hieroin kasvojani väsyneenä. Nousin kokonaan ylös sängystä ja menin vessaan. Pesin kasvoni viileällä vedellä. Katsoin märkiä kasvojani peilistä ja muistin mitä eilen tapahtui. Minun piti selvittää tämä asia Bojanin kanssa, sillä jos se mitä Kris sanoi on totta ja Bojan oikeasti pitää minusta.. Ei. Ei, ei hän minusta pidä. Hänellä on varmasti parempiakin mielenkiinnon kohteita ja se oli vain alkoholin ansiota, että hän suuteli minua. Tai mitä jos Kris sanoi niin vain vitsillä ja luuli että ymmärrän sen. Kyllähän minä pidän Bojanista enemmänkin kuin kaverina. Mutta en minä sitä hänelle voi kertoa. Olen tuntenut hänet vasta muutaman päivän. Hän varmasti ajattelee että se on outoa tai typerää.
Bojan pov.
Heräsin siihen kun tunsin jonkun ravistelevan minua. Se oli Nace. Tällä kertaa päälleni ei hypitty. Nousin istumaan ja hieroin silmiäni. Nace katsoi minua hiljaa. "Is he awake? Do i have to come and jump on him again?" Kris huusi käytävältä. "NO!" huusin takaisin ennen Nacea. Puin vaatteet päälleni ja menin muiden perään, Krisin ja Nacen huoneeseen. Jan ja Jure olivat yhteisvoimin vessassa oksentamassa eilisiään. Kris taas penkoi laukkuaan ja Nace seisoskeli ikkunalla. Kris löysi laukustaan särkylääkkeitä ja vei ne pojille vessaan. Sitten hän kääntyi minuun. "Hey, i have something to talk about with you." hän sanoi ja otti minut mukaan käytävälle.
"So what is it?" kysyin. "Do you like Jere?" hän kysyi. Mistä tuo nyt tuli?! Eikai hän nähnyt sitä mitä tein.. "What do you mean, of course i like him. As a friend.." lisäsin loppuun. "No i mean like romantically. I saw you and Jere at the party." hän sanoi. Hän siis näki meidät. Nyt hänkin ajattelee että olen outo. "And, it's kind of obvious.." hän sanoi nyt vähän hiljempaa. Punastuin. Olenko niin ilmiselvä.. Hän katsoi minua taas oudosti hymyillen. Ehkä hän sittenkin hyväksyy minut. "Uhm..." en saanut sanaa suustani. En tiennyt mitä vastaisin hänelle. Olin varmasti yhtä punainen kuin paloauto. Huokaisin. "Yeah, i like him.. More than as a friend." Päätin kertoa totuuden. Olen tuntenut Krisin jo 8 vuotta ja hän on muutenki todella läheinen ystäväni ja bändi toverini, joten en halunnut valehdella hänelle. "Cool, i knew it" hän vastasi selvästi tyytyväisenä. "Is it okay that i like a guy? Don't you think its weird?" kysyin. "No of course not. Why would i think thats weird if i have already two gay band members?" hän vastasi. Helpotuin. Olen niin onnellinen että hän hyväksyi minut, mutta nyt tajusin kunnolla mitä hän sanoi. "Wait what!?" "What? It is so obvious. Jure and Jan." Kris sanoi ihmetellen. "Oh, yeah.. Yeah i see it yeah!" tajusin että he ovat vielä ilmeisempiä kuin minä. "When are you gonna tell the others?" Kris kysyi samalla huoneensa ovea avaten. "Uhm, i don't know. Maybe i should now.?" puoliksi kysyin häneltä ja itseltäni. "Tell them when you are ready." Kris sanoi vielä ennen kuin meni takaisin huoneeseensa.
Pääsimme hotellin alakertaan aamupalalle. Mietin Krisin sanoja. Milloin olen valmis? Ehkä pitäisi vain kertoa nyt jotta saan sen pois alta. Pääsimme pöytään ja kaikki alkoivat syömään. Pälyilin ympärilleni ettei Jere olisi vain sattanut istumaan viereisessä pöydässä. En nähnyt häntä missään joten päätin kertoa kaikille että pidin hänestä. "Hey guys uhm.. I have something to tell you." sanoin niin että kaikki kääntyivät minuun. Vedin syvään henkeä ja katsoin vielä kerran taakseni. "I like Jere. More than as a friend.." sain sanottua. Kris hymyili ja näytti minulle pöydän alla peukaloaan. Jan ja Jure näyttivät hämmästyneiltä, mutta iloisilta puolestani. "We're happy for you! Are you gonna tell him?" Nace kysyi hymyillen. "Uhh.." en tiennyt mitä vastata. En halunnut että Jere saisi tietää. Sillä tiedän hänen olevan hetero eikä hän muutenkaan pitäisi minusta vaikkei olisikaan. Juuri sillä hetkellä kun päätin taas alkaa sopertaa jotain, se keskeytyi kun Jan tervehti jotakuta. Käännyin vähän ja näin kenet muunkaan kuin Jeren. "Hey guys! Can i sit with you? " hän kysyi meiltä. "Yeah sure, there's a free seat next to Bojan." Kris hymyili viattomasti. "But you are sitting there..?" Jere ihmetteli. "Oh I can move." Kris sanoi hilpeästi, kääntäen katseensa minuun. "What are you doing?!" kysyin äänettömästi Krisiltä kun hän vaihtoi paikkaansa toiselle puolelle pöytää. "Nothing you should worry about.." hän kuiskasi nopeasti kävellessään ohitseni. Katsoin häneen vielä kerran hieman hätääntyneesti. Käänsin katseeni sitten takaisin lautaseeni.
Kris pov.
"So Jere, somebody on your mind?" Kysyin kohottaen kulmiani. Näin kun Jere vilkaisi sivusilmällään nopeasti Bojaniin. "Oh uhm I don't know.!" Jere sopersi nopean vastauksen, joi puolet vesilasistaan ja melkein tukehtui siihen. Bojan tuijotti Jereä hiljaa. Huomasin hänestä ettei hän tiennyt mitä tehdä. Potkaisin Bojanin jalkaa pöydän alla kuin pakottaakseen hänet tekemään jotain. "Are you okay
_________________Sanoja:
ESTÁS LEYENDO
Rakkautta ensi silmäyksellä || Jere & Bojan
Romance"Hän sanoi sen. Hän sanoi rakastavansa minua."