Bojan pov.
Tuntui hyvältä taas olla Jeren lähellä, hänen lämpimässä halauksessa. Irtauduin hänestä niin, että näkisin hänen kasvot. Hänen silmät punoittivat vähän. Sitten suljin silmäni ja vedin hänet suudelmaan. Suudelma muuttui kokoajan intohimoisemmaksi ja intohimoisemmaksi. Jere näykkäisi alahuultani hellästi. Raotin suutani ja päästin Jeren kielen suuhuni. Hän vetäytyi ja alkoi suudella kaulaani. Hän etsi herkän kohdan kaulastani ja alkoi tehdä siihen fritsua. "Mmh.." huokaisin. Jere ujutti kätensä paitani alle. Värähdin vähän hänen kosketusta. Kylmät väreet hiipivät selkääni pitkin. Hän viimeisteli vielä yhden fritsun ja veti sitten minun paitani pois. Hän riisui omansakin. Hän painoi nopean suukon huulilleni ja nosti minut syliinsä. Hän laski minut sängylleni ja tuli päälleni hajareisin. Hän suuteli rintaani. Siihenkin ilmestyi muutama fritsu. Huokailin Jeren nimeä. Hän siirtyi kokoajan kehollani alemmas. Hän oli nyt alavatsani kohdalla. Hän alkoi avata vyötäni. Hän sai sen auki ja veti housuni pois. Hän teki itselleen samoin.
Jere tuli takaisin pääni kohdalle ja painoi huulemme yhteen. Hän hyväili kaluani boxereiden päältä, samalla yhä suudellen minua. Sitten hän veti boxerinikin pois ja otti kalustani kiinni. Huokaisin hänen huuliaan vasten, kun hän alkoi liikuttaa kättään kaluni ympärillä. Hän vetäytyi suudelmasta, katsoi minua silmiin ja virnisti. Hän oli lopettanut kätensä liikkeen. Hän otti kaksi sormeaan ja käytti niitä suussaan. Sitten hän työnsi sormensa sisääni. Voihkaisin pienesti. Hän alkoi liikuttaa sormiaan edes takaisin sisälläni.
Nyökkäsin päätäni taaksepäin. "Hahh.." henkäisin. Hän jatkoi hetken, kokoajan hidastaen. "C-can you j-just do it al-already..?" sain jotain sanotuksi huokauksieni välistä. Jere veti sormensa pois sisältäni. "Hh.." henkäisin.Jere nosti jalkani hänen hartioilleen. Hän vetäisi kalustaan muutaman kerran ja alkoi sitten työntyä sisääni. Pidätin hengitystäni hetken. Kun hän oli kokonaan sisälläni huokaisin. Hän alkoi liikkumaan.
"Ahhm.. Hh..." päästin muutaman äänen kun hän nopeutti tahtiaan. Hän oli ilmeisesti tulemaisillaan. Minäkin tulisin kohta. "Amghh.." Jere äännähti tullessaan sisääni. Aina meiltä unohtuu nämä kortsut. Minä en tullut vielä. Jeren huomattua sen hän otti kaluni suuhunsa ja alkoi liikuttaa päätään. Jeren ei kauaa tarvinnut ottaa suihin minulta kun tulinkin jo, huokaisten. Hän nieli kaiken mitä minusta oli lähtenyt ja tuli viereeni makaamaan. Hengittelimme siinä hetken. Sitten Jere nappasi peiton päällemme ja otti minut lähelleen. Kiedoin käteni hänen ympärille ja painoin pääni vasten hänen rintaansa. Suukotin häntä nopeasti siihen, suljin silmäni ja nukahdin.
Jere pov.
Heräsin siihen kun aamu aurinko paistoi silmääni verhojen välistä. Olin jo nousemassa istumaan, kun tunsin jonkun estävän minua. Se oli Bojan. Hän oli kietoutunut niin tiukkaan ympärilleni, etten päässyt kunnolla liikkumaan. Menin takaisin makuu asentoon. Siirsin toisen käteni hänen hiuksiin ja silittelin niitä. Hän oli niin suloinen nukkuessaan. Kuului pieni mumina ja tuhahdus. "Good morning, love~" sanoin matalla aamu äänelläni. Kuului taas pieni mumina. Bojan nosti kasvonsa minuun päin. Hän näytti väsyneeltä. Ei ihme. Hänhän oli ryypännyt koko illan, joskus kymmenen aikaan illalla pyörtynyt, sitten herännyt johonkin kahdentoista aikaan ja olimme sovinnoksi harrastaneet sitä kauneinta. Painoin hellän suukon hänen otsalle. "We should go to shower.?" ajattelin ääneen. Ei kuulunut vastausta. Bojan oli painanut päänsä takaisin rintaani vasten.
Päätin nousta vaikka väkisillä ylös. Nousin istumaan, Bojan yhä tiukasti kiinni ympärilläni. Sitten lähdin raahaamaan itseäni kohti sängyn reunaa. Pääsin reunalle ja nousin seisomaan. Bojan roikkui yhä vyötärössäni kiinni. Hän yritti vetää minut takaisin, mutta olin häntä vahvempi. Lähdin liikkeelle. Bojan irrotti otteensa, juuri kun oli itsekkin valumassa lattialle. Kävelin hieman kauemmas sängystä, niin ettei hän saisi minusta uudelleen kiinni. Käänsin katseeni häneen. Hän oli vääntänyt muka surullisen ilmeen naamalleen. Naurahdin vähän hänen huonolle yritykselleen olla surullinen ja menin vessaan.
Bojan pov.
Jere oli jättänyt minut yksin sänkyyn ja mennyt itse juuri suihkuun. Saimme asiat sovittua, (aika mukavalla tavalla). Hymyilin itsekseni hetken, kunnes tunsin pienen kirvelyn ranteessani. Katsoin käsiäni ja muistin mitä olin tehnyt. Hymyni hyytyi aika nopeasti, kun muistin missä kunnossa olin eilen illalla. Kiedoin omat käteni ympärilleni ja koitin rauhoittua. Hengitin syvään. Irrotin käteni itsestäni ja katsoin sideharsoja taas. Päätin avata ne. Etsin harson reunan ja aloin kierittää sitä auki. Kun pääsin viimeiselle kerrokselle, pysähdyin hetkeksi. Huokaisin ja otin harson pois käteni ympäriltä kokonaan. Katsoin kolmea viilto haavaa ranteessa. Rintaani kivisti ikävästi. Otin toisen käteni ja painoin sen haavojen päälle kevyesti. Ne eivät tuntuneet lämpimiltä, eli eivät ainakaan tulehtuneet. Avasin toisestakin kädestäni harson ja kokeilin viiltoja. Ei mitään. Olin jotenkin helpottunut. Ne parantuisivat toivottavasti nopeasti.
Nyt päätin itsekkin nousta ylös. Otin harsot mukanani ja laitoin ne roskikseen. Sitten astuin vessan oven eteen. Hengitin syvään, avasin oven ja astuin sisään.
Jere pov.
Ehdin juuri huudella shamppoot hiuksistani, kun kuulin oven aukenevan ja sulkeutuvan. Katsoin ovelle ja näin Bojanin. Hän kipitti luokseni, työnsi minut pois suihkun alta ja meni siihen itse. Katsoin hetken kun hän kasteli itsensä lämpimän veden alla. Sitten huomasin hänen ottaneen sideharsot pois käsistään. "Can i take a look at your hands?" kysyin varovaisesti. Bojan kääntyi minuun ja katsoi minua silmiin. Hän nyökkäsi pienesti ja ojensi kätensä minulle. Katsoin haavoja ensin tarkkaan ja kokeilin kädellä hellästi. Näytti ja tuntui ihan hyvältä. Pidin vielä hetken hänen käsistään ja kysyin: "Can i wash your hair?". "Umm okay.." hän vastasi vähän huvittuneena. Hän käänsi selkänsä minulle. Otin shamppoota kädelleni ja hieroin sen hänen hiuksiin. Otin suihkun irti telineestä ja huuhtelin shamppoot pois hänenkin hiuksista.
Astuin ulos vessasta pyyhe lantiollani. Bojan tuli heti perässäni. Menin lattialla olevan vaatekasani luokse ja aloin pukemaan. Meillä lähtisi tänään lento Amsterdamiin. Kello oli 11.38. Meillä olisi vielä puolitoista tuntia aikaa ennen lentoa.
Kun sain itseni puettua, lähdin etsimään lisää sidetarpeita. Löysin ne samasta paikasta mihin Kris oli ne eilen jättänytkin ja tulin takaisin Bojanin luokse. Otin puhdistus ainetta vanulapulle. "This may hurt a little" varoitin ja aloin painella sitä kevyesti haavojen päälle. Bojan irvisti epämukavasti, muttei sanonut mitään. Puhdistamisen jälkeen, kiedoin harsot molempien käsien ympärille. Sain Bojanin kädet hoidettua ja olimme valmiit. Lähdimme huoneestamme.
Bojan oli saanut viestin Nacelta, jossa sanottiin, että meidän pitäisi mennä heidän huoneeseen kun olisimme valmiit. Koputin huoneen oveen. Ovi aukesi ja näimme Krisin, joka päästi meidät sisään.
Bojan pov.
Jere käveli ennen minua sisään. Kun olin itse menossa perään Kris pysäytti minut. "Do you have one minute?" hän kysyi samassa tulen käytävään kanssani. "Yeah.. Why?" kysyin hieman epäilevästi. Kris pysyi hetken hiljaa. Sitten hän alkoi virnuilemaan oudosti. Hämmennyin, mutta sitten tajusin. Hän oli nähnyt jäljet kaulassani. "So, You guys apparently worked things out.." Kris sanoi tirskahtaen. "Yeah." sanoin itsekin väkisillä hymyillen. Sitten hänen kasvoilleen ilmestyi vähän vakavampi ilme. "Are your hands okay?" hän kysyi hieman huolestuneella äänen sävyllä. "Yeah, i checked them when i woke up and Jere changed the bandages." vastasin vakuuttavasti. Kris huokaisi helpottuneena. Päätimme mennä takasin huoneeseen muiden luo.
Kris oli jo avaamassa huoneensa ovea, kunnes päätti kuiskata vielä jotain. "And you were the bottom, huh?" hän kysyi hiljaa naurahtaen. "Thats none of your business, Kris" painotin hänen nimeään lopussa. Hän tirskahti taas. Sitten menimme muiden luo huoneeseen.
______________________________________Sanoja: 1112
KAMU SEDANG MEMBACA
Rakkautta ensi silmäyksellä || Jere & Bojan
Romansa"Hän sanoi sen. Hän sanoi rakastavansa minua."