Jessica: Benim en yakın arkadaşım.
Kai: Benim hoşlandığım çocuk.
Youra: Ben.
Young soo: Okulun kraliçesi. (en popüler kızı daha doğrusu sürtüğü neyse ..:D:D)
Sung: Okulun kabadayısı ve Young soo'nun sevgilisi.(Daha doğrusu onun ruh öküzü ama ..:D:D)
Hei: Okulun dedikoducu kızı.
Sehun: Young soo'nun elçisi (hizmetçisi :D:D)
Luhan: Beni Young soo'dan koruyan karizmatik şebek :D (karizmatik şebekk??)
Lay: Young soo'ya deli gibi aşık olan çocukcağız.
Jessica; 18 yaşında okulun sevimli kızı. Aynı zaman da Youra'nın en iyi arkadaşı. Kai ona aşık ama Jessica bunu bilmiyor. Zaten bilsede Youra'nın Kai'yi sevdiğini biliyor. Arkadaşına bunu yapamaz (?!? umarım).
Young soo sürekli Jessica'yı yanına çağırıp Youra'yı ondan uzaklaştırmak ister. Ama Jessica sadece Young soo'nun ağzından laf alıp Youra'ya anlatmak için ona katlanır. Ve Jessica, Lay'ı seviyor.
KAi; 18 yaşında okulun en en en tatlı erkeği. Youra'nın onu sevdiğini bilmiyor ve Youra'ya karşı bir ilgi duymuyor. O, Jessica'yı seviyor.
Young soo: Youra'yı hiç sevmez. Jessica'yı Youra'dan soğutmaya çalışıp kendi tarafına almaya çalışır. Ve Sung sevgilisi olmasına rağmen Luhan'a sarkar. Kendisi arkadaşları gibi sürtüktür... (devamını getirmiyim cidden çünkü yaşım tutmuyo asdasfdasfd)
Sung: Young soo'nun sevgilisidir. Ve Lay'ı hiç sevmez çünkü Lay'in Young soo'yu sevdiğini biliyor.
Hei: Hei Youra'nın kankasıdır ve okulun dedikoducu kızı olmasına rağmen Youra ve Jessica'nın sırlarını kimseyle paylaşmaz. Ama Young soo'yla yalancı bir kankalık yapıyor ve onun ağzından laf alıp Jessica'yla Youra'ya anlatır.
Sehun: Dediğim gibi Young soo'nun elçisi beyefendi. Young soo emreden Sehun yapar. Yani Young soo, Youra'ya kötü birşey yapmak istediğinde Sehun'a söyler ve Sehun'da yapar. Aslında Sehun bunu yapmak istemiyor ama ailesi zor durumda olduğu için yapıyor. Çünkü Young soo her görev için ona bol bol para veriyor. Ve Sehun göreve giderken (affdsfasda) onun peşine Sung'u takıyor.
Luhan: Youra'dan hoşlanıyor. Ve onu her türlü kötülükten koruyor.
Lay: Young soo'dan hoşlanıyor. Aslında o hoşlanmıyor kalbi hoşlanıyor. Çünkü Lay asla öyle birini sevemez. Bu imkansız (!). Ama malesef kalp işte ne yaparsın.
Aslında Young soo ve Lay'in gizli bir aşkı varmış (Hei dedi vallaha billaha Hei dedi benim bir suçum yok asdasdfadafdfag) Hei'nin dediğine göre. Hatta bunu şantaj (nasıl yazıldığını bilmiom heralde öyle) olarak kullanabilirler (Yani Jessica , Youra ve Hei) .
Saranghamnida..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Ben?
Teen FictionHayatta iki çeşit insan vardır ; zengin olan ve fakir olan. İnsanların iki tane yüzü vardır; iyi ve acımasız. Hayatta iki tane genel duygu vardır; Mutluluk ve mutsuzluk Şu üç günlük hayatımızda, hayat bize bir tane madalyon hediye eder. Birisi parla...