Luhan'ın bakış açısı
O an Youra'nın dudaklarını hiç bırakmamak istiyordum. Çünkü kendisi söylemişti eğer onu bırakırsam ölür, biter, üşür. Çok değişik hissediyorum. Yanıyorum şuan. Biliyorum daha önce de onu öptüm ama şimdi çok farklı. Ölene kadar böyle hissetmek istiyorum. Onu asla bırakmayacağım. O benim herseyim, o benim ... o benim herseyim . Ömür boyu onunla olmak istiyorum. Kalbim.. kalbim çok hızlı atıyor. Ölucem sanırım ama ölemem onu bırakmam. O bensiz bir hiç. Bende onsuz bir hiçim.
Youra'nın Bakış Açısı
Onu hiç birakmiyicam. O da beni bırakmayacak. Umarım. .. Ama suan yanıyorum . Çok farklı hissediyorum. Kalbim çok hızlı atiyor sanırım evet kalbim çok hızlı atıyor. Onun dudaklarını bırakmamak istedim ama kalbim onun yüzünden çok kötü atıyor. Onu hızlıca kendimden ittim. İkimizde nefes nefeseydik. Nefes alamıyorum. Sırf onun yüzünden. Nefes nefese konusuyorduk:
_Luhan!
_Efendim
_ Luhan hepsi senin suçun
_ Neymiş benim suçum
_Kalbim ... kalbim senin yüzünden çok hızlı atıyor ben iyi değilim .
Cidden de iyi değildim. Aşırı hızlı atıyordu.. yani kalbim. Onun yüzünden bunu biliyorum.
_ Doğal birsey bu benimde öyle atıyor
_Hayır Luhan çok hızlı atıyor. Çok çok hızlı Luhan...
...
Uyandigimda hastanedeydim. Luhan yanımdaki koltukta elimi tutmuş başını yatağa koymuş uyuyordu. Onu izlemeye başladım. Bu arada ben neden burdayım. . Hee doğru Luhan yüzünden. Luhan'ın elini tuttum ve elini öptüm. Öper öpmez uyandı. Eline baktı ve sırıttı.
_İyi misin?
_ Luhan benle konuşma lütfen
_ Neden :/
_Çünkü seninle konuşurken bile kalbim... kalbim çok hızlı atıyor.
_ İnan ki benimde..
İkimizde gülümsedik ve Luhan ayağa kalktı ve bana doğru yaklaştı . Olamaz yine kalbim ...
Luhan yüzüme doğru yaklaştı alnını alınma dayadı ve:
_Bu sefer o güzel kalbine söylede daha yavaş atsın. Deyip sevimli bir şekilde gülümsedi
Sonra yaklaştı yaklaştı ve tam beni öpücekken içeri doktor girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Ben?
Teen FictionHayatta iki çeşit insan vardır ; zengin olan ve fakir olan. İnsanların iki tane yüzü vardır; iyi ve acımasız. Hayatta iki tane genel duygu vardır; Mutluluk ve mutsuzluk Şu üç günlük hayatımızda, hayat bize bir tane madalyon hediye eder. Birisi parla...