... İyiki arkamı dönmemişim yoksa gözümden akan yaşları onlarda görücekti. ahh Jesica ne yaptım ben sana. Luhan'ın elini sıkmaya başladım. Ve yakasından tutup dudaklarına yapıştım....
~Luhan'ın bakış açısından~
Kai öyle dedikten sonra Youra elimi sıkmaya başlamıştı. Ve ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı. Şu an onun neden beni öptüğünü anlayabiliyorum. Ama iki seçenek arasındayım. Benden hoşlandığı için öptüğünü sanmıyorum çünkü zaten benden hoşlanmıyor. Ya acı çektiğinden yada kıskandırmak için. Aslında ikiside olabilir. Neyse şu ana geri dönelim bende ona karşılık verdim. Sonunda dudaklarımı bırakmayı başarabildi. Kai'yle Jessica öyle bakıyorlardı ki. Bence haklılardı zaten öyle bakmakta.
~Youra'nın bakış açısı~
Luhan'ı öperken hiç bırakmak istemedim aslında. Ondan hoşladığımdan değil çünkü hoşlanmıyorum. Sebebi acı çektiğimden dolayı onları kıskandırmak istediğimden değil. Kai'yi bırak Jessica benim Kai'yi sevdiğimi bile bile nasıl onunla çıkar ki . Neyse... Luhan'ı öpmeyi bıraktıktan sonra ona kısa bir süre sarıldım ve el ele tutuşarak okulun içine girdik...
~Jessica'nın bakış açısından~
Luhan ve Youra içeri girdikten sonra Kai'ye doğru döndüm ve ağırarak:
_Sen ne yaptığını sanıyorsun!!!!
_Ne var ya kıskandırmak için söyledim.
_Çok aptalsın Kai o senden hoşlanıyor anlıyo musun Youra senden hoşlanıyor. O neden Luhan'ı öptü sanıyorsun seni sersem şey. ? Acı çektiği için Luhan'da olanların farkında ona da daha dün anlatmıştım bu olayları . Luhan'da bunu yapmak zorunda çünkü onun ne kadar acı çektiğini hissedebiliyor çünkü o Yourayı seviyor. O kapmadan onu sen kapmalısın. Çünkü sende onu seviyorsun dersteki bakışlarını gördüm ve bunu söyliyicektim. Sırf bunu söylemek için dışarı çıkalım mı diye sordum seni sersem ama sen bok ettin anlıyor musun beni Kai !!!!!!
Evet baya kısa oldu ama ilham bu kadar gelebildi yarısı yolda kalmış. Geri kalanıda geldiğinde depolayıp iki saat sonra yazıcam
saranghamnida na çingu ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Ben?
Подростковая литератураHayatta iki çeşit insan vardır ; zengin olan ve fakir olan. İnsanların iki tane yüzü vardır; iyi ve acımasız. Hayatta iki tane genel duygu vardır; Mutluluk ve mutsuzluk Şu üç günlük hayatımızda, hayat bize bir tane madalyon hediye eder. Birisi parla...