8: Sensizliğe Dayanamıyorum

128 16 11
                                    

_...Kaç kez söyliyicem seni sevmiyorum. sana aşığım ben. Deliler gibi. . . Sen bir insan değilsin eğer öyle olduğumu sanıyorsan çok yanılıyorsun. Sen insan olamayacak kadar iyi bir şeysin. Çünkü sen benim kalbimsin, sen benim aşkımsın, sen benim sevgimsin, sen benim hayatımın anlamısın, sen benim yarım değil tümümsün. Sen olmazsan ben yaşayamam Youra. Seninle öpüştüğümüz zaman öyle bir şey hissediyorum ki. Bu sevgiden, aşktan daha öte birşey. Ben sensiz yaşamam Youra. Ben sensiz bir hiçim. Sonsuza kadar bana ait ol, bende sana. Sonsuza kadar bana sarıl, bende sana ve sonsuza kadar o kalbin benim için atsın, benimde senin için. O his ne hissiyse bana güç veriyor. Ve o hissin güç kaynağı sensin Youra. Sadece senin için yaşıyıcam Youra... Bunları söylerken gözlerimden yaşlar akıyordu. Nasıl bir varlık bu neden daha önce Youra'yı sevdiğimde böyle hissetmedim. He tabi o zaman tek taraflı sevgi vardı. Neyse Ben Youra'sız bir hiçim.

Youra ağlamaya başladı.

  _Bende sensiz bir hiçim Luhan sen olmazsan ben .... sonlara doğru iyice ağladı. Ona sarıldım.

  _Bitanem.. seni seviyorum.

  _Luhan?

  _Efendim tatlım?

  _Luhan!

  _Youra ! iyi misin.

  _Luhan yardım et... dedi ve gözleri kapandı. 

  _DOKTORRRRRR! diye bağırdım. Doktor içeri geldiğinde:

  _Ne yaptın kıza!! diye bağırdı.

  _Birşey yapmadım yemin ederim !

  _Neyse seninle sonra görüşücez. Korkma korkulcak birşey yok sadece onu yoğun bakıma alıcaz. Ama bir ciddiyet yok merak etme!

  _Peki ama ona birşy olmıyıcaz dimi.

  _Hayır ama sana birazdan bir şey diyicem. dedi ve benden Youra'yı kucağıma alıp yoğun bakım odasına mı ne işte o yere götürmemi istedi. dediğini yaptım ve odadan çıktım. Aslında çıkmadım ama gerizekalı hemşirler beni oradan zorla çıkarttı. Kısaca kovdular ve o odaya girmemi yasakladılar. Neden ki?

...

Doktorun odasına geldiğimde kapıyı tıklatıp içeri girdim.

  _heh! bende seni bekliyordum Luhan geç otur şöyle dedi.

  _Evet doktor ne oluyor, ne diyicektiniz?

  _Bak sevgilini ciddi anlamda çok heyecanlandırıyorsun. Sana komik gelebilir ama ciddi anlamda onu bu kadar çok heyecanlandırma. Aranızda ne varsa çok büyü bir şey. Bir gün de nasıl bunlar oldu bilmmiyorum ama ikinizin kaderinde de siz varsınız bu belli. Cidden anlamak çok zor. Nasıl bu kadar çok birbirinizi sevebilirsiniz bilmiyorum ama bu sorun yarata bilir?

  _Nasıl yani ona dokunamıyıcak mıyım?

  _Bir süre dokunamıyıcaksın. 

 _Neden ?

  _Sevgilinin dinlenmeye ihtiyacı var. Aranızdaki şey çok kuvvetli. 3 gün ona dokunmaman gerekiyor. Buna dayanamazsın biliyorum. Çünkü aranızda gerçekten tuhaf bir şey var. Bunu hissede biliyorum. 

  _3 gün mü?

  _ Malesef.

Yapılıcak birşey yoktu . Ama dayanamazdım kesinlikle. Ölürdüm belkide offf..

...

1. gün

Youra'yı çok özledim. Çıldırıcam yaa. (bu arada hastanede Youra'nın eskiden kaldığı odadayım) Youra'ya ya bir şey olursa. Yok yaa olmaz birşey ne olucak ki en kötü ö... offf ölücem meraktan odaya da almıyorlar zaten... Odadaki yatağa yattım ve düşünmeye başladım. Cidden o da beni bu kadar seviyor muydu? Tabii ki de seviyordu.. Gözüme Youra'nın telefonu çarptı. Elime aldım ve ekranını açtığımda 2 tane mesaj gelmişti. Birisi Kai'dendi mesaj:

  _Youra yardımın için saol Jessica'yla biz artık çıkıyoruz bu arada bugün neden okula gelmedin kankam?

Diğeride Young soo'dandı mesaj:

  _Dün sizi gördüm seni sürtükkk. Sen Luhan'a nasıl dokuna bilirsin. SÜRTÜKK! 

Young soo'nun mesajını okuduktan sonra  telefonu fırlatasım geldi. Ama o benim bitanemin telefonuydu. Youra'yı çok özledim ben yaa dayanamıyorum ona sarılmak istiyorum, onu öpmek istiyorum, yine o hissi hissetmek istiyorum.. off yaa T-T o sırada ağlamıştım. Doktor odadan içeri girdi ve:

  _Zor biliyorum ama dayanmalısın dedi. neye dayanım ki neye offf ben Youra'yı istiyorum. Ağlamam çok fazla şiddetlenmişti. Artık ağlamaktan nefes alamıyordum. Doktorun beni sarsmasıyla kendime geldim. 

  _Sakin ol Luhan !!!!

  _Ben Youra'yı istiyorum sakin olmak değil bırak beni.

  _Luhan sakin olman gerekiyor!!!!

  _Beni rahat bırak sen burdayken sakin olamam dedim. aslında yalan söyledim beni bıraksın diye.

Doktor odadan çıktı ve gitti ardından kapıyı kapatıp kapıyı kilitledim kilidi kapıda asılı bıraktım çünkü kimsenin girmesini istemiyordum. Dayanamıyorummm daha bir gün bile olmadı ama neden lanet olsun nedennn?!?!!?!! Youra,.. Youra'yı çok özledim ona sarılmak istiyorum. Yine o hissi hissetmek istiyorum... Ben Youra'yı istiyorummmmm...... Ağlamam git gide hızlanıyordu. Nefessiz kalmaya başladım .. Nefes alamıyorum...

...

Uyandığımda aynı odadaydım saat gecenin 5'iydi. Hemşireler bana sakinleştirici iğne yapmışlardı. Belki Nöbetçi hemşire yoktur deyip. Odadan çıktım. Bilin bakalım nereye gidiyorum tabii ki Youra'nın yanına . Evet be! Yoktu hemen koşa koşa Youra'nın kaldığı odaya gittim ve içeri girdim. 

Yanına gidip elini tuttum. Birden uyandı ve bana baktı. Gülümsedi ve elindeki serumları çıkarttı. 

  _Hey ne yapıyorsun ?

  _Seni çok özledim Luhan ...

  _AH yerim. Bende seni çok özledim. Sensiz kalmaya dayanamıyorum Youra. diyip öpmeye başladım. İçeri hemşire girdi ve :

  _Bİrbirinizi çok mu özlediniz.

  _Evet. dedi Youra.

  _Belli:D özeelikle sevgilin seni çok özledi Youra kriz bile geçirdi ve ona sakinleştirici yaptık.

  _İnanmıyorum ciddi misiniz?

  _Tabii ki de isterseniz şimdi burdan çıkın zaten doktor demişti. 

  _Ah sonunda . dedim ve Youra'yı kucağıma alıp eskiden kaldığı yani bi bakıma benim şu an kaldığım odaya götürdüm. O eşyalarını topluyordu. Kolundan tuttum ve duvara sırtını duvara yasladım. Şu an duvarla benim aramdaydı. Onu duvardan bile kıskanıyordum. Alnına alnımı dayadım ve:

  _Sen bana ne yaptın Youra?

  _N-ne yaptım ? dedi ve gülümsedi :D

  _Sensiz kaldığım zaman yaşamak istemiyorum her an yanımda olmanı, her an sana sarılmayı istiyorum.

  _Bilmiyorum ama yalnız değilsin emin ol :D

  _Youra sen nasıl bir meleksin.

  _Ben senin meleğinim Luhan. Ben senin meleğinim... Sen olmasan şuan yaşıyor olmazdım. Sen olmasan şu an burda değildim. iyi ki hayatımdasın iyi ki..! :D:D

  _Şu an böyle durmak bile çok acı! :)

  _Nasıl yani?

  _Sana dokunmadan sadece konuşmak bile  acı veriyor bana...

Neden Ben?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin