~Youra'nın bakış açısı~
Luhan'la okulun içine girdiğimizde. Luhan'a baktım ve:
_Özür dilerim ben sadece onları öyle gör-
_İstediğin zaman bana ne istersen yapabilirsin.
_Na-nasıl yani??
_Acı çektiğini biliyorum Youra .
_T-T .. Teşekkür ederim . dedim kısık bir sesle Luhan cidden iyi bir insandı. En iyi arkadaşımdı
_Şey.. Luhan senden birşey is-
_Tabii kide senin yalancıktan sevgilin olurum istediğini yapabilirsin dedim ya ^^
_Cidden çok zekisin iyi ki varsın be
_^^
~Kai'nin bakış açısı~
Jessica'nın dedikleri beni çok etkilemişti. Ama ben Jessica'yı seviyorum ne işim olur ki Youra'yla. Ama cidden Youra beni seviyor muydu? O değilde Jessica beni sevmiyordu anlaşılan . off neden yaa neden. Kantine gidip oradaki masalardan birine oturup düşünmeye başladım.
Biraz sonra Youra geldi. Elinde iki tane milkshake vardı. Birini bana uzattı ve karşımdaki sandalyeye oturdu.
_Neyin var Kai. Ona ne ki, aptal şey
_Sanane.
_Aslında doğru diyorsun banane. Ben seni niye düşünüyorum ki. Neyse aşk böcüğün (Jessica) nerde.
_Cehennemin dibinde. Dıye mırıldandım.
_Siz Jessica'yla gerçekten çıkıyor musunuz?
_Neden? Bi sorun mu var? dedim. çünkü bu sabah o bana öyle demişti. Aishh salak şey. Ama neden ben onu kıskandırmak için Jessica'ya öyle dedim ki. Herhalde Luhan'ın sevgilisi var diye kıskandığımdandır.
_Evet bi sorun var !! dedi. Ah pardon , demedi anırdı.
_Ne so-. ne sorunu demeden telefonu çaldı arayan Luhan'dı.
_(Luhan) Benim böcüğüm ne yapıyormuş.
_(Youra) Senin böcüğün Kai'yle oturup konuşuyor.
_(Luhan) Bitanem bende geliyim mi?
_(Youra) İstersen gel tatlım.
Aish gerçekten sinir bozucular okulun kantinindeyiz Luhan sınıftan nasıl olduğunu sormak için Youra'yı arıyor. Ne kadar saçma.
_(Youra) Tamam bekliyoruz.
Youra telefonu kapatınca ona sert sert bakmaya başladım.
_Ne o, bi sorun mu var? dedi şu sorun mu var kelimesini çok kullnıyor sinir bozucu.
_Evet bir sorun var. Çünkü seninle konuşucaklarım vardı.
_Ne var anlat.
_Sadece sana bir soru sormak istiyorum. Benden hoşlanıyor musun?
_Tabiki de hayır.
oh be rahatladım
_Neden sordun?
_Jessica'ya sakın söyleme ama jessica anlattı.
_Yaa boşfer onu yaa :/
_Bencede çünkü sen Luhan'ı seviyorsun.
Youra bunu söyledikten sonra hızla kalktı. Ve yanımıza gelen Luhan'a çarptı.
~Youra'nın bakış açısından~
Kai bunu söyledikten sonra ister istemez gözlerim doldu. Hem en iyi arkadaşım herşeyi ona anlatmış. Hemde hoşlandığım çocuk benden nefret ediyor. Hızlıca yerimden kalktım ve birisine çarptım özür dileyip gidiyordum ki. Kollarıyla beni sardı. Bu Luhan'dı.
_Luhan özür dilerim ama şimdi gitmem gerekiyor. dedim çünkü kimsenin beni ağlarken görmesini istemiyordum.
_Youra sen ağlıyor musun? Yine mi Kai. diye fısıldadı.
_E-evet Kai ve Jessica .. ağlamaktan zar zor konuşabiliyordum iç geçirip konuşmama devam ettim. ...Luhan hani sen bana istediğini yapabilirsin demiştin ya şimdi ben değil senin bana birşey yapmanı istiyorum.
_Ne istiyorsun ne istersen yaparım
(tabi Kai tam karşımızda öküzün trene baktığı gibi bize bakıyordu bide o duymasın diye çok sessiz konuşuyorduk ^^)
_Beni ... beni öper misin ?
Der demez öpmeye başladı. Kai'nin ağzı iki metre açılmıştı. O sırada Young soo geldi. Luhan'dan hoşlandığı için onları öyle görmeye dayanmadı ve yanlarına koşup Youra'nın saçlarına eline doladı ve suratına bir tane yumruk geçirdi. Luhan ve Kai Youra'yı kurtarmak için ikiside Young soo'ya daldı. Allahtan Sung orda yoktu . Olsaydı ne yapardı bilmiyorum.
...
Akşam oldu eve gidiyordum. O gün Jessica'larda kalıcaktım ama sonra vazgeçtim. Eve gittim ve Luhan'ı arayıp teşekkür ettim.
Ne kadar iyi bir kanki.
...
Gece saat 3 te zil sesiyle uyandım. Kapının deliğinden baktım. Gelen Kai'ydi. Bu saatte bu çocuğun ne işi var burda. Kapıyı açtım ve:
_Ne var Kai ? dedim
_İçeri girebilir miyim?
_Neden ? dedim bu çocuk neden böyle
_Bak lütfen sana ihtiyacım var 1 saatini ayıramaz mısın? bu çücuk benden ne isteyebilir ki.
_İyi geç içeri. dedim
Kai içeri girdikten sonra kapıyı kapattım. Koltuğa oturdum ve Kai'de karşı koltuğa oturdu
_Youra bana yardım etmelisin. Sen bana çok lazımsın...
Umarım beğenmişsinizdir. ^^ saranghamnida na çingu
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Ben?
Teen FictionHayatta iki çeşit insan vardır ; zengin olan ve fakir olan. İnsanların iki tane yüzü vardır; iyi ve acımasız. Hayatta iki tane genel duygu vardır; Mutluluk ve mutsuzluk Şu üç günlük hayatımızda, hayat bize bir tane madalyon hediye eder. Birisi parla...