5: Ben Seni Sevmiyorum...

153 15 0
                                    

_Hey kanka biz Hei'yle çıkıyoruz. dedi..Luhan!.. Anlayamadığım şey şu NEDEN BEN? neden herşey beni buluyor. Tam da Luhan'a karşı birşey hissetmişken... NEDEN...

~Luhan'ın Bakış Açısı~

Ben Youra'yı seviyorum. Ama o beni sevmiyor o Kai'yi seviyor ve bu kararı hiç değişmiyicek biliyorum.. Çünkü o bana kanka diyo bundan kötü ne olabilir ki :/

..

Okula çoktan gelmiştim bi 5 dakika sonra Youra geldi. Yanına gittim ve:

_Kanka biz Hei'yle çıkıyoruz. dedim neden dedim diye sorarsanız sadece ne tepki vereceğini merak ettim bunu yapmamalıydım zaten yeterince acı çekiyor ama benden belki hoşlanıyordur diye... Yani Hei'yle çıkmıyorum. Gözleri dolmaya başladı. Sanırım benden hoşlanıyor :D. Ama keşke demeseydim çünkü ağlaması içimi acıtıyor.

~Youra'nın Bakış Açısı~

Gözlerim dolmaya başladı. Hei'yle çıkıyormuş. Hei'de benim en iyi arkadaşım, offf kafam çok karışık. Sınıftan koşarak dışarı çıktım. Yine yağmur yağıyordu artık nedense. Luhan'da arkamdan koşarak geliyordu. Dışarıda kimse yoktu herkes sınıftaydı öğretmende derse girmiştir. Bir tek ben ve Luhan vardı. Ay ne romantik (!!!!!!) ne önemi varsa aish! Sert bir şekilde dizlerim üstüne indim (hani iki dizinide yere sert çarparak otururlar ya ondan işte :D) Luhan gelip bana sarıldı. Neden sarılıyor ki .

_Sevgilin görücek gitsen iyi olur.

_Yaa Youra yapma-

_Ne yapmıyım.

_Bak ben onu şey yüzünden söyle-

_Ne yüzünden Luhan ne yüzünden!! diyip ayağa kalktım ve devam ettim. Bak Luhan, Kai daha dün gece 3'te kapıma geldi . Kai geldi evet hoşlandığım çocuk. Benden Jessica'yla aralarını yapmamı istedi. Hoşlandığım çocuk dedi. Üstelik bana kanka diyor. O gece bende kaldı. Gece o uyuyunca düşündüm de ben Luhan'la çıkarsam belki ona ısınabilirim. Ve bugün okula gelirken yine düşündüm galiba ben senden hoşlanıyorum. Evet Luhan! Ben bugün sana bir soru sorucaktım. O soruda aynen şöyleydi "Luhan seni seviyorum benimle çıkarmısın?" 'dı ama sen Hei'yle çıkıyorsun neden he neden ?!?!? O gün Kai'yi kıskandırmak için ve ya acı çektiğim için sana beni öper misin diye sormadım. Zaten kim acı çektiği için birisini öper ki ne kadar şapşalsın!! Ben hep inkar ettim Luhan hata bendeydi ben Kai'yi de seviyordum ama bugün anladım ki ben seni sevmiyorum Luhan ! ben sana aşığım!! Duydun mu ben sana aşığım Luhan!!!! Ben sadece... sadece .... sonlara doğru ağlamıştım ve sesim kısılmıştı.

_Youra! Luhan'nın gözleri dolmuştu.

_Youra Youra!! ne var Luhan ne var? Şimdi defol git sevgilinin yanına. Zaten sen beni sevmiyorsun.

_Youra yanılıyorsun be-

_Yanılmıyorum Luhan, yanılmıyorum!! O gün beni öperken ne istedim biliyor musun? dudaklarını bırakmamak. Çünkü bıraktığım an üşüücektim, ölücektim, biticektim anlıyo musun?

_Yo-

_Bak Luhan ben bu sefer cidden çok acı çekiyorum.

_Bi sus sana bişi di-

_Ne diyiceksin Luhan? he ne diyiceksin? Ben seni sevmiyorum özür dilerim mi diyiceksin. Tam da sana aşık olduğumu kabul ederken sen beni bırakıp gittin-

_YOURA! bi konuşm-

_Niye? NİYE!!!! konuşmıyıcakmışım seni sersem kalp kırıcı ahma- dudaklarımda birşey hissediyordum. ne saçma bi cümle dimi 'dudaklarımda birşey hissediyorum' dudaklarında ne hissedebilirsin ki ? İşte en güzel susturma yöntemi. Ne kadar istemesemde çünkü o Hei'yle çıkıyor ve Hei benim en iyi arkadaşım ona bunu yapamam ama karşılık verdim. Çok tuhaf hissediyordum. Bu çok tuhaftı evet daha önce Luhan'la öpüşmüştüm ama bu sefer çok farklı...



Neden Ben?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin