~2 hafta sonra~
Sehun yeni işine başladı, Luhan ve Ben (Youra) daha da yakınlaştık (fesat anlamayın asdfjksdfv). Lay, Young soo'ya aşkını itiraf etti ve Young soo'yla gizlice çıkıyorlar. Hei trafik kazası geçirdi ve şu an hastanede. Luhan gelince beraber Hei'nin yanına gidicez. Young soo bana saçma sapan mesajlar atıp duruyor, ama Luhan bilmiyor. Ben Sehun'la kanka oldum. Ve Jessica, Kai'yle çıkmasına rağmen Jessica'yı Sehun'la öpüşürken gördüm ama Kai'ye söylemedim...
Evet iki haftada bunlar oldu... A! Kapı çalıyor Luhan mı geldi acaba? Kapının deliğinden baktığımda Sung kapının önündeydi. Olamaz!! En iyisi açmamak. Evet evet kapıyı açmıyıcam. ışıkları kapattım ve kapının kenarında Sung'un gitmesini bekliyorum. Ama gitmiyor ki !! (Bu arada saat akşam 8.)
_Youra evdesin biliyorum aç şu kapıyı! diye bağırdı... Off şimdide kapıyı yumrukluyor. İyice korkmaya başladım ben.. En iyisi Luhan'ı aramak... 2. çalışta açtı.
_(Ben) Luhan buraya gelebilir misin, ama çabuk ol tamam mı?
_(Luhan) Bir şey mi oldu meleğim sesin kötü geliyor.
_(Ben) Sorma Lu, hiç sorma. Kapının önünde Sung var ve kapıyı yumrukluyor.
_(Luhan) Korkma bitanem ben hemen geliyorum.
Offf ne yapıcamm.. Luhan çabuk gel lütfen. Hey bi dakka Sung kapıya vurmayı kesti. 2 dk. sonra Sung'dan mesaj geldi. mesaj:
_Yarın okulda görüşücez seni Sürtük.
What!?!? Neden böyle söylüyor ki bu şimdi. Young soo'yla aramız kötü olsada Sung'la aramız çok kötü değildi. O zaman neden Sehun'u takip ediyordu diyiceksiniz. Çünkü sevgilisini sevdiği için. Ya ben çok korkmaya başladım off... Yine kapı çalıyor bu sefer Luhan olmalı. Kapının deliğinden baktım evet bu sefer Luhan gelmiş. Kapıyı açtım ve açar açmaz sımsıkı sarıldım, o da bana sımsıkı sarıldı ve:
_Sana bir şey yaptı mı !!
_Hayır kapıyı açmadım o da bir süre sonra gitti zaten. Luhan iç geçirdi ve :
_Öyle korktum ki bitanem... Şimdi korkmuyorsun iyisin değil mi?
_Şu an iyiyim böcüğüm teşekkür ederim ama sana bir şey söylemem gerekiyor.
_Tabi bitanem ne söyliyiceksin.
_Şeyy hani Jessica Kai'yle çıkıyor ya..
_Evet
_Ben Jessica'yı Sehun'la öpüşürken ördüm ve bunu bir türlü Kai'ye söyleyemiyorum ne yapmalıyım.
_Gerçekten mi meleğim :O?
_Yok şakacıktan. Böcük!! Tabi ki gerçekten Luhan. Ne yapmalıyız artık sende biliyorsun.
_Bence biz karışmayalım.
_Ama.. peki Böcük peki..
_Neyse meleğim hadi Hei'nin yanına gidelim.
dedi ve hastaneye doğru yola çıktık... Hastaneye vardığımızda Hei sanki son gördüğümüzden biraz daha iyiydi.
_OOOOoo aşk böcekleri ne yapıyorsunuz. dedi Hei bu kız deli işte bende bu yanını seviyorum. Ama aşk böcekleri dediği zaman birazcık utanmıştım. Ve sanırım Luhan'da utanmıştı ^^. Luhan'ın elini tuttum ve:
_İyiyiz biz asıl sen nasılsın? dedim.
Luhan elini tuttuğumda eline baktı ve sevimli bir şekilde gülümseyerek bana bakmıştı.
_Ben de bomba gibiyim. Hatta hemşirelerle kanka oldum. Bi de biliyor musunuz? Bir hemşire var Doktora sarkıyor..
_Ah Hei hiç değişmiyicek misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Ben?
Teen FictionHayatta iki çeşit insan vardır ; zengin olan ve fakir olan. İnsanların iki tane yüzü vardır; iyi ve acımasız. Hayatta iki tane genel duygu vardır; Mutluluk ve mutsuzluk Şu üç günlük hayatımızda, hayat bize bir tane madalyon hediye eder. Birisi parla...