8.5 (ara bölüm): Korkma Luhan!

113 15 4
                                    

_.. Sana dokunmadan sadece konuşmak bile acı veriyor bana...

~Youra'nın bakış açısı~

_Aslında bana daha çok acı veriyor. Keşke kalbim çok hızlı atmasa. Keşke kalbim hızlandığında bayılmasam. Çünkü bayıldığımda yapmak istediğim şeyi bir türlü yapamıyorum. Ve bu bana acı veriyor Luhan.

_Şu an sana sarılmak, sana karşı olan sevgimi seninle paylaşmak, hissettirmek istiyorum. Ama o küçük kalbin cidden çok hızlı atıyor. Ama bu bile beni dünyanın en mutlu insanı yapıyor. Sen benim meleğimsin Youra. Sen benim kalbimsin. Sen benim temiz havamsın. Nasıl bir canlı hava olmadan yaşayamıyorsa bende sensiz yaşayamıyorum. Sen benim nefesimsin...

Gözümden yaşlar akmaya başladı. Cidden ömrüm boyunca kimse bana böyle sözler söylememişti. Kalbim yine hızlandı ama bu sefer bayılmak istemiyorum. Luhan eliyle göz yaşlarımı sildi.

_Seni çok seviyorum Luhan. Nasıl beni bu hale getirmeyi başarabildin. Nasıl beni bu kadar duygusallaştırdın. 

_Çünkü ben sana sevgimi gösterdim Youra. Ben sana kalbimi açtım. Sana olan sevgimi anlattım... 

_Luhan.

_Efendim?

_Gitsek iyi olucak.

_Tamam meleğim. 

Eşyalarımı topladım ve Luhan'ın arabasıyla evime gittik. Yolda yine bana o güzel sesiyle bir şeyler anltıyordu. Beni ne kadar sevdiğini söylüyordu..

...

Evimin önüne geldiğimizde daha doğrusu apartmanın. 

_İstersen bugün seninle kalıyım. dedi Luhan

_Gerek yok Luhan.

_Peki bitanem sen bilirsin ben gidiyim o zaman.

_Tamam ^^ görüşürüz. deyip içeri girdim. Apartmanı 2. katında oturuyordum. Kapımın önüne geldiğimde Sehun'la karşılaştım.

_Se-sehun niye geldin?

_Merak etme kötü bir şey yapmıyıcam. Seninle biraz konuşmak istiyorum.

_Ne konuşucaksın. 

_Burda olmaz!

_İyi gel o zaman parka gidelim.

_Tamam.

.....

_Evet dinliyorum.

_Bak ben sana cidden çok  şey  yaptım özür dilerim.

_Peki özür diliyorsun ama niye Young soo'nun her dediğini yapıyorsun.

_Bak Youra. Benim annem ve babam yok tamam mı? Benim sadece bir erkek kardeşim var. Ve o daha çok küçük. Kimse bize bakmadığı için bende Young soo'nun her dediğini yapıyorum. Yaptığım zaman bana para veriyor. Aslında sana yapmadan ona yaptım diyicektim (yani dediklerini) ama Sung'u peşime takıyor. Çammal biyane ! (özür dilerim! ) 

_Bana neden bunu önceden söylemedin ve daha önce neden iş bulmadın.

_Buldum ama beni hiçbir işe almadılar.

_Hey bidakika bizim evin karşısındaki kafeye garson aranıyor. İstersen senin için ben onlarla konuşabilirim. ne dersin?

_Gerçekten mi?

_Yok şakacıktan. Tabii kide

_Çok teşekkür ederim.

_Sorun değil bir de Young soo'nun dediklerini artık yapma. Şu an paran var mı?

_ Tamam yapmam. Ve param var 2 ay boyunca biriktirmiştim.

_Tamam sen onlarla idare et ben 1 hafta içinde konuşurum. Ve bir şey olduğunda bana gel.

_Çok teşekkür ederim..

..... (baya bir zaman geçer)

Evdeydim ve televizyon seyrediyordum. Birden kapı çaldı. Kapıya koştum ve kapının deliğinden baktım. Luhan gelmişti hemen kapıyı açtım. Ve ona sarıldım.

_Seni yine özledim.

_Bende seni özledim Luhan ^^ İçeri gelsene. dedim içeri girdi ve koltuğa oturdu. Biraz etrafı inceledi ve:

_Vay canına evin çok güzel.

_Teşekkür ederim dedim ve yanına oturdum.

_Luhan?

_Efendim meleğim

_Bir şey mi oldu?

_Nasıl yani?

_Biraz soğuk davranıyorsun.

_Nasıl yani anlamadım?

_Normalde bana sarılırdın benimle konuşurdun neden şimdi bana sarılmıyorsun?

_Kalbin yüzünden. Korkuyorum.

_Korkma Luhan! Ben kalbim yüzünden bana sarılmamanı istemiyorum. Bana normal davranmanı istiyorum. Beni öpmeni, sarılmanı ve o güzel duyguyu hissettirmeni. Dün yaptığın gibi. Kalbim hızlı atabilir. Ama bana normal davranmanı istiyorum. dedim ve Luhan'ın dudaklarına yapıştım (yazar bunu yazarken nedensiz bir şekilde utandı :]:] ) 

Neden Ben?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin