Episode 01

1.4K 98 4
                                    

    The Wife : Ep01 [មាននឹកអូនដែរឬទេ....]

    ________

            នៅក្នុងក្រុមហ៊ុនធំដ៏ល្បីមួយយើងឃើញមានបុរសម្នាក់កំពុងតែអង្គុយពិនិត្យឯកសារការងារយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ខ្លាំងណាស់ ធ្វេសប្រហែសមិនបានទេ ព្រោះក្រុមហ៊ុនរបស់គេគឺជាក្រុមហ៊ុនដែរជោគជ័យខ្លាំងហើយក៏ល្បីល្បាញដូច្នេះហើយសម្បូរអ្នកចង់ផ្តួលរលំណាស់ តែទោះបីជាពួកគេទាំងនោះខំប្រឹងយ៉ាងណាក៏ដោយក៏មិនអាចយកឈ្នះក្រុមហ៊ុនរបស់បុរសសង្ហាម្នាក់នេះបានដដែរហ្នឹង .

តុក~តុក

            នៅសុខៗទ្វាត្រូវបានគោះឡើងដោយដៃមាំដែលជាជំនិតរបស់បុរសសង្ហាម្នាក់នេះ .

    “ ចូលមក! ” នាយសង្ហារក៏និយាយអនុញ្ញាតអោយអ្នកខាងក្រៅចូលមកដោយមុខមាំ .

    “ ចៅហ្វាយ! គ្នាយើងបានឆែកឃើញថាទំនិញទាំងអស់ គឺសុទ្ធតែជាទំនិញក្លែងក្លាយទាំងអស់ហ្នឹងទាន! ” គ្រីស នាយចូលមកដោយមុខមាំហើយយ៉ាងទាន់ហន់បន្ទាប់ពីត្រូវបានអ្នកខាងក្នុងដែរមាននាមជាចៅហ្វាយអនុញ្ញាតអោយចូលមកក្នុងហើយនោះ នាយបានរាយការណ៍ពីអ្វីដែលកូនចៅរបស់នាយរាយការណ៍ទៅកាន់អ្នកជាចៅហ្វាយអោយបានជ្រាប .

    “ ហ៊ឹស!! វាហ៊ានខ្លាំងណាស់ដែរចង់សាកល្បងជាមួយយើង ” នាយកម្លោះសង្ហារនិយាយដោយការខឹងសម្បារ កែវភ្នែកឡើងក្រហមប្រៀបបានដូចទៅហ្នឹងបិសាចជញ្ជក់ឈាមដែលកំពុងតែចង់ជញ្ជក់ឈាមមនុស្សយ៉ាងចឹង ហើយបុរសសង្ហារម្នាក់នេះមានឈ្មោះថា ស៊ុងហ៊ុន ហ្កូដេនៀល៌ នាយមានអាយុ25ឆ្នាំ កម្ពស់1.86cm ជាCEOរបស់ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនទាំងក្នុងនឹងក្រៅប្រទេស មុខសរលោងម៉ដ្ឋខៃ ដៃជើងរាងមាំទាំជាទីចាប់អារម្មណ៍របស់ស្រីៗឬក្មេងប្រុសគ្រប់រូប ប៉ុន្តែក៏ចូលរួមសោកស្តាយចំពោះអ្នកទាំងអស់នោះផងព្រោះពួកគេគ្មានវាសនាបាននាយធ្វើជាគូរអនាគតនោះទេព្រោះថានាយមានម្ចាស់បេះដូងរូចទៅហើយ ហើយនាយនឹងម្ចាស់បេះដូងរបស់នាយក៏ជិតរៀបការផងដែរ .

            ស៊ុងហ៊ុន នាយមានចរឹក កាចសាហាវចំពោះសត្រូវគ្រប់រូប សម្លាប់មនុស្សយ៉ាងសាហាវឃោឃៅ មិនញញើតដៃ ម៉ត់ចត់ ម៉ឺងម៉ាត់ ចិត្តល្អនិងចិត្តអាក្រក់ឃោរឃៅគឺស្មើគ្នា នាយបានជាប់ឈ្មោះថាជាសេដ្ឋីវ័យក្មេងមួយរូប លុយសរុបរបស់នាយវាលើសពីលុយរបស់ប្រធានាធិបតីទៅទៀត ហើយនាយក៏ជាម៉ាហ្វៀមួយរូបផងដែរ អ្វីដែលនាយស្អប់បំផុតគឺអ្នកដែលមិនចេះប្រមាណខ្លួនចង់មកខ្សែលើខ្លួននាយ នឹងចូលចិត្តបំផុតពេលដែរឃើញសត្រូវរបស់នាយវេទនា នាយមានជំនិតពីរនាក់ .

The Wife Where stories live. Discover now