5.♡

1.2K 108 59
                                    

Bu gece yine uyuyamamıştım. Yeni gelen kız aklımdan çıkmamıştı. Gerçekten ona aşık ola bilirmiydi? Ama yani aşık olsa haklıydı kız çok güzeldi. Nedenini bilmiyorum ama içimde bir endişe vardı. Chanı unutmam gerekiyor ama hala unutumıyorum. Nefretle karışık bir sevgi besliyorum ona karşı. Sabah saat 05:57... Vay be. O kadar olmuş mu? Neyse kalkıp hazırlanayım bari.

***

Şirkete vardığımda daha kimse, yoktu sanırım çok erken gelmiştim. Çalışma odama geçtim,çantamı yere koydum ve şarkı üzerinde çalışmaya başladım. Bence şarkı güzel olucak ama sanırım linçlenicem. Nedensizce odamdan dışarı çıkıp şirketi gezmeye başladım. Aniden şirket kapısı açıldı. Gelen Chandı... O kadar çok istiyordum ki gidip ona bir an önce sarılmayı,kokusunu içine çekmeyi. Ancak yapamıyordum işte. İçimdeki nefret izin vermiyordu. Odama geri dönmeye karar verdim. Şarkının sözleri hazırdı. Sonundaaa. Son olarak şarkının melodisi ve ismi kalmıştı. Şarkı ismi kolay iş ama şarkı melodisi. Normalda grup şarkılarının melodisini Chan hazırlardı. Neyse kendim de yaparım. Birden kapının çalmasıyla tiksindim.

Chan:
Seungmin gelirmisin lütfen?

Ne? Noldu, Chan ne alaka? Kalbim güm güm atıyor...

Seungmin:
Buyur noldu CHRİS?

Chan:
Sadece iyi olup olmadığını sorucaktım. Ha birde özür dilerim geçen seferki sözlerim içi-

Seungmin:
Benim için endişelenmenize ihtiyacım yok Bang Christopher. Lütfen işinizin başına dönün ve beni rahatsız etmeyin, iyi günler!

Vay bee bunu yapmışmıydım. Oha bu benmiyim. Ohaaa. Nasıl bu kadar cesaretli oldum bilmiyorum ama bu harika bir hissti.

***

Yeni gelen kızla çok iyi anlaşmıştık. Çok şirin bir kızdı bana yardım etmek istiyordu. Hala ona güvenmiyordum o yüzden bir şey anlatmıyordum. Söylediğine göre Chan onun kuzeniymiş. Buraya yeni geldiği için onunla ilgileniyormuş. Peki bunu neden benim gözüme soka soka yapıyordu? Tabii yaaa ne kadarda aptalım. Beni kıskandırmak için. Başarmıştı.

***

Sonunda eve geldim. Yine kötü bir gün geçmişti ve mutlu olmaya çalışıyordum. Her kes mutlu olduğumu ve Chanı umursamadığı sanıyor. Kalbimde neler yaşadığımı bilmiyorlar. Yanımda olan kimse yok....

Selam asklarim nasılsınız✨️☁️
Bu bölüm hem kısa hem saçma oldu sorry
Eğer yazım hatalarım varsa özür dilerim sizleri seviyorum hoşçakalınn💕✨️

Aldattım...//ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin