Sabah olmuştu. Bu günlük izin almıştım. Çok yorgundum bu gün şirkete gidemezdim. İnstagramda her kes bizim hakkımızda yazıyordu paylaşıyordu. Doğer postlarımın yorumlarında hep "Chanla kavgamı ettiniz?" Yorumlarını görüyordum. Chanın hesabına bakmak istedim. Yoktu! Mesaj kutusuna girdim ve beni engellemişti...İnstagramdan çıkıp WhatsApp'a girdim. Ordan bile engellemişti. Bu kadarmı değersizdim? Dışarıya çıkayım bari belki biraz rahatlarım.
***
Han nehrinin yanına gelmiştim. Beni sevdiğini söylediği o yer. Gözlerim dolmuştu o gün söylediği sözler kulağımda çınlıyordu. "Hayatımın sonuna kadar benimle birlikte olurmusun? Seni çok seviyorum. Umarım duygularımız karşılıklıdır Seungmin" Evet olurdum Chan ve olucaktımda. Ama sen...Her şeyi sen mahv ettin. Hala seni sevdiğimin farkındasın ve bunu bile bile benim duygularımla dalga geçiyorsun. Senin hakkında çok yanılmışım. Bu kalbimdeki acıyı geçiricek ola bilicek tek sensin ve sen... Sen benim yanımda bile diğilsin. Nasıl dayınıcam bilmiyorum. Jisung bile artık benimle diyil benimle ilgilenmiyor. Normalde hep benimle konuşurdu beni güldürüdü ama şimdi. O bil yanımda diğil. Zorla dayanıyorum...Senden başka düşündüğüm tek şey !ntihar. Eğer böyle devam ederse...Bilmiyorum o hale gelmemem için elimden geleni yapıcam. Acaba içki içsem geçer mi? Sadece bir kere içmiştim. Tadı çok garipti. Hatta iğrençti. Ama onu içince çoğu şeyi unutmuştum. Acaba şimdi içsem gene aynısı olurmuydu. Sanmıyorum. Yaram çok derindi.
***
Ordan çıkıp ormana gittim. Orda asla kurumayan bir çiçek vatdı. Ne zaman görseydik hep kırmızı çiçekleriyle etrafa güzelliğini sergilerdi. Bana "Madem bu çiçek asla solmuyor, bu çiçek solunca seni sevmeyi bırakıcam" demiştin. Haklıydın:) Bu sözlerini hatırlayınca istemsizce gözüm doldu. Gözyaşları engel olamadım,hepsi birer-birer yanağımdan dökülmeye başladı. Çökmüş durumdaydım. Fazla zayıflamış ve aynı zamanda çirkinleşmiştim. Bunu neden bana yapıyordun Chan? Hiçmi düşünmedin beni? Hiçmi nasıl mahv olucağımı düşünmedin? Düşünmedin sanırım.
Selam askolarr nasılsınızzz? Umarım iyisinizdirr💗
Kitabı bitirmeye son 5 bölüm kaldı🥹 Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin aşklarım sizleri çok seviyorum💗🫶🏻
Şimdiden yorum yapan ve oy veren her kese sonsuz teşekkürler,bana destek olduğunuz için sağ olun🌷
Neyse yazım hatalarım varsa üzgünüm. Görüşmek üzereee🍓💋🩷