Chanın konseri bu gündü. Çok heyecanlıydım. Süprizi aklımdan çıkmıyordu. Bu gün nedense harika gözükmek istiyordum. Onun bana aldığı Sweetshirt'ü giydim. Altımada bol,siyah bir pantolan giydim. Gözümün altındaki morlukları kapatıcı ile kapattım. Sanırım birazcık insana benzemeye başlamıştım. Konser 3 saat sonraydı. Yemek yiyip evden çıktım. Konser yerine vardığımda bilete baktım. Sıram en öndeydi. Chan konsere hazırlanıyordu. Sadece bir keç tane fan gelmişti,Chanla fotoraf çekiyorlardı. Yüzüme bile bakmamıştı...Sanki beni asla tanımıyprdu. Bi fan yanıma geldi ve benden imza istedi çok tatlı biriydi. Stray kids biası benmişim. Bu sözleri söyleyince istemsizce yüzümde bir gülümseme oluştu. Sonrasında benimle fotoraf çektirip yerine geçti. Aniden yanıma geldiğini gördüm. Neden geliyordu ki?
Chan:
Gelmişsin.Seungmin:
E-evet geldim. Süprizini merak ediyorum.Chan:
Gelmiyiceksin sanmıştım.Seungmin:
Ama geldim işteChan:
Tamam.Sadece "tamam" diyip gitmişti. Neden kalbim bu kadar hızlı atıyordu...
***
Konserin başlamasına 30 dakika kalmıştı. Konser salonunda baya fan vardı. Sevgiliside gelmişti. Yanımda oturuyordu. Benim yanımda oturmak zorundamıydı acaba??? Birde arsız arsız gelip selam veriyor. Belki Chan onu da aldatıyordu kim bilir? Chanla aniden göz göze geldik. Ah bu anın sonsuza kadar sürmesini isterdim. Ama ne yazık ki hemen gözünü çekti. İçimde kelebekler hiss ediyordum.
***
Konser başlamıştı. Fanların gürültüsünden kulağım ağrımıştı. Chan kendini baya geliştirmişti. Sesi huzur veriyordu İnsana. Sesi o kadar etkileyiciydiki kelimeler yetmezdi. Kendiside harikaydı. Tüm bunların yaşandığına hala inanamıyordum... Koskocaman 2 ay geçmişti. Unutmak bu kadar kolaymı cidden? Beni hemen unutmuştu. Umrunda bile diğildim. Peki ben neden unutamıyorum?
***
Son şarkısına gelmiştik. Yeni yazdığı şarkıydı. Birden gözlerimin içine bakıp başını salladı. Sanırım süprizi buydu. Bana bakıp "Yeni şarkım bu umarım beğenirsiniz" diyip sırıttı. Hadi ama okusana şarkıyı...
***
Yuh. Bu nasıl bir şarkı... Haklıydı şarkının her sözü kalbimi acıtıyordu... Nakarat kısmına gelince dikkatlice yüzüme bakıb şarkıyı okumaya devam etti.
"ALDATTIM!! Dün gece gördüğüm 4 kızla aynı anda yattım!!"
"Haklıydın, senin arkandan çevirebilemiyecek iş bırakmadım!"
"Bunu yaptım düşünmedim hiç bir kere yinede faka basmadım!"
"Kandırdım seni sevdiğimi söylerken yüzüne bile bakmadım"
Bir şarkının sözleri bu kadar kırıcı olamazdı. Sanki tüm dünya başıma yıkılmıştı. Kalbim inanılmaz derecede kötü ağrıyordu....
Selamm nasılsınızz. Umarım bölümü beğenmişsinizdirr. Kısa oldu üzgünüm.
Yazım hatalarım varsa üzgünüm,sizleri seviyorum hoşçakalınnn🐻✨️🌷