1.♡

2.4K 152 79
                                    

Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın🫀🫶🏻🌟



Chan ve Seungmin iki yıldır sevgililerdi. Bir birilerini çok seviyolardı,ayrılmaları imkansızdı. Aynı şirkette çalışıyor,aynı evde yaşıyolardı. Ancak nedense son zamanlar Chan Seungmin'e karşı fazla soğuk gibiydi. Seungmin Chan'ın önceki haline gelmesi için ne yapsa da olmuyordu. Onu aldattığı hissi tüm bedenini ele geçirmişti... Korkuyordu.

***

☆Seungmin'in anlatımıyla☆

Sabah kalktığım gibi yerimden fırladım. Saat 10'u 5 geçmişti. Olamaz yine şirkete geç kalmıştım. Aceleyle kalkıp yatağımı topladım, kiyafetlerimi giyip koşmaya başladım. Şirket burdan çok uzakta diğildi o yüzden yürüyerek gide biliyordum. Şirkette varınca her kes garip garip bana bakıyordu. Ne olmuştu? Geç kaldığım için mi? Birden patron yardımcısı yanıma gelip "Patron seni çağırıyor sanırım sana biraz kızgın" dedi. "Tamam" dedim ve Patronun odasının kapısını çaldım. "Geç" sözünü duyduktan sonra içeri girdim. Patronumuz Jyp bana kızgın kızgın bakıyordu.

Seungmin:
Şey efendim üzgünüm geç kald-

Jyp:
Kes sesini!!! Sana kaç kere söyledim geç kalma diye???! Çalışamıyorsan istifa et git be adam!! Bu seferlik affediyorum ama bir daha olursa KOVULURSUN!

Sakince tamam diyip odadan çıktım. Ağlamak için kendimi zor tutmuştum. Hızlıca çalışma odama geçtim ve kulaklığımı taktım. Şirket şarkı yazmamı istemişti ama hiç bir fikir bulamıyodum...

***

Akşam eve gelmiştim ama Chan etrafta yoktu. Evindedir diye düşündüm ve üstümü değiştirdim,  Arabaya atlayıb Chan'ınevine sürdüm.

Selam askolarr nasılsınızz🩷🪷
Bu benim ilk ficim yani kötü olrsa özür dilerim. Yazım hatası varsa sorry sizleri seviyorumm🩷🫶🏻

Aldattım...//ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin