6.♡

1.2K 107 116
                                    

2 ay sonra...
Seungmin'in anlatımıyla.

Yarın konserde şarkımı söylicektim. O kadar değersizim ki, şarkımın m/v si bile çıkarılmadı... Ama olsun. Bu 2 ayda çok şey değişti. Chan'ın bir sevgilisi oldu. Gayet mutluydular ve onun adına seviniyordum. Ama bu sevgilerini benim güzümün içine soka soka yapmışlardı. Bu 2 ayda bende çok değişmiştim. Zayıflamıştım ve sanırım Chan'dan ayrıldığım için linç yiyordum. Şirketin umrunda bile diğildi. Neden umrumda olsunki? Ben kendimi umursamıyorum başkası beni neden umursasın? Hahaha... Chan haklıydı acınası haldeyim.

***

Veee birazdan konser zamanı. Son Yarım saat... Zaman çok hızlı geçiyor. Bir dakika salona giren Chan'mı?? Neden konsere gelmişti? Ellerim titremeye başlamıştı ama neden? Heyecanlanmışdım galiba...

***

Konser başlamıştı. Konseri çok ciddilikle izliyodu. İlk defa onu böyle ciddi görüyordu.
Vee sonunda o şarkı geliyordu... Kararlıydım şarkının o kısmı gelince gözlerine bakıp cesaretler söylicektim.

Yazarın anlatımıyla:

Seungmin Chanın gözlerine dikkatle bakarak "bu şarkı beni aldatan eski sevgilime gelsin" dedi. Chan şaşırmış gibiydi yüzünden anlaşılıyordu. Seungmin şarkının nakarat kısmına gelince gözünden bir damala yaş süzüldü ve derin bir nefes alıp şarkıya devam etti...

"Aldattın mı beni, bunu yaptınmı bana?"
"Bir şey söyle,durma öyle!"
"Sakladınmı benden,ihanetin neden???"
"Bir şey söyle,bakma öyle..."

***

Konser bitmişti. Seungmin çok yorgundu. Eve gidip sadece uyumak istiyordu. Birden arkasından biri ona seslendi. "Hey, Kim Seungmin!" Seungmin'e bu ses tanıdıktı. Canından çok sevdiği insanın sesiydi. Duymamazlıktan gelip yoluna devam ediyordu ki yeniden o ses..."Hey seni çağırdım, bu bir saygısızlık" Seungmin sonunda arkasını dönüp yorgun bir sesle"Buyrun Bang Christopher, dinliyorum"

Chan:
Sahnedeki performansın harikaydı. Kendini geliştirmişsin. Ve o şarkı. Demek hala beni unutmamışsın. Ama unutsan iyi olur,çünki yakınlarda sana bir süprizim olcak ve bu süpriz senin kalbini fena kırıcak sanırım. Ha bu arada 1 hafta sonraki konserime gelmeyi unutma. Sana süprizini bu konserde vericem. Umarım gelirsin görüşmek üzere.

Seungmin'in anlatımıyla

Yanımdan öylece gitmişti. Cidden şarkıyı beğenmişmiydi?? Çabalarım boşa gitmemiş demekki. Peki dediği supriz neydi? Yada kalbimi kırma meselesi? Korkuyordum,bunları düşşünmek istemiyordum bir an önce gidip uyumak istiyordum.

***

Eve geldiğimde instagram girdim baya yorum ve bahsetme gelmişti. Bi kaç postda gezindim. İnternet ayrılık mesajlarımızla doluydu. Gelen nefret yorumları... içimi daha da parçalıyordu. En azından post paylaşayım.

 En azından post paylaşayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@/miniverse.___ Bu günki konserime geldiğiniz için teşekkür ederim STAY💞🫶🏻 Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın!!💫💗

Yuh yani ilk yorum bile nefret yorumu aq. Neyse yorumları kapatayım en azından daha çok üzülmem.

Selam askolarr nasılsınızz💗💫
Şey ben fici gene angst yapmak kararı aldım🫡😔✊🏻
Çok üzgünümmm😔
Ha bu arada bir kitabın tanıtımını yapıcam
Kitap ismi: Sevgimin sessizliği
Yazar:AyanSehzade💞⭐️
Neysee yazım hatalarım varsa özür dilerim sizleri seviyorum hoşçakalınnn💫💗

Aldattım...//ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin